ספיר בורגיל. צילום: פיני סילוק

"זה תוקף אותי פעם בשנה": ספיר בורגיל חושפת את הסיבה לירידה הדרמטית במשקל

כוכבת "האח הגדול" שיתפה את עוקביה הרבים באינסטגרם במצב בריאותה • מדובר בסיבה שהביאה אותה להיעלם כמעט לחלוטין מהרשתות לאחרונה

סוף שבוע עמוס עבר על ספיר בורגיל, כזה שכלל סולחה עם ליאל קוצרי מחד, פתיחת חזית מחודשת עם סתיו קצין מאידך ובתוך כל הדרמה, גם סשן שאלות תשובות עם מאות אלפי עוקביה בו חשפה לראשונה את הסיבה הבריאותית שהביאה אותה להיעלם כמעט לחלוטין מהרשת בשבועות האחרונים.

"אחרי הרבה זמן שלא דיברנו, דברו אליי", פתחה ספיר את סשן השאלות והתשובות הארוך שחלקה אמש (שבת) עם 232 אלף עוקביה באינסטגרם. "מה גרם לזה שירדת כל כך הרבה במשקל?", ביקשו העוקבים לדעת. "ב-6 השנים האחרונות זה תוקף אותי פעם בשנה. זה תמיד מלווה בהמון הקאות ואיבוד משקל מטורף", חלקה ספיר את הבעיה הבריאותית שמשביתה אותה. "הייתה שנה שב-10 ימים ירדתי 8 ק"ג מהקאות", הוסיפה ושיתפה כשהיא מעדכנת שעברה בדיקות וקיבלה אבחנה רפואית: דלקת במעיים.

ספיר בורגיל, "האח הגדול", צילום: רשת 13

"ברוך השם עשיתי סדרת בדיקות והתוצאה הייתה דלקת מעיים. קיבלתי אנטיביוטיקה והיום ברוך השם בסדר, חוזרת לעצמי בהדרגה", הרגיעה את העוקבים כי מצבה טוב יותר והיא חוזרת לשגרה הכוללת כזכור גם את תכנון החתונה שלה עם אברהם אקלום.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום בבית "האח הגדול", צילום: מתוך רשת 13

"אני לא מתעסקת בכלל בעניין המשקל. כמובן שאם זה פוגע בי מבחינת בריאותית, אשים לב, אבל אני אוכלת מה שבא לי, מתי שבא לי. לא נותנת למשקל לנהל אותי. הכי חשוב לי לאהוב את עצמי. כשהגעתי למשקל שלא אהבתי איך שאני נראית, דאגתי להעלות הכל בחזרה כבר".

במקביל כאמור לעדכון הבריאות המשמח, ספיר שיתפה בסטורי גם תמונת מסך של שיחת טלפון שקיימה עם ליאל קוצרי ממנו עלה כי השניים עשו סולחה לאחר הסכסוך המתוקשר ביניהם, זאת לאחר שנשאלה בסטורי האם יש סיכוי שהשניים ישלימו.

סתיו קצין וספיר בורגיל, צילום: פיני סילוק / רן יחזקאל

לצד הסולחה עם קוצרי, נראה כי הסולחה המצופה עם סתיו קצין, שהייתה אמורה להתקיים, התפוצצה, כשסתיו שיתפה בסטורי כי ספיר סיננה אותה מהפגישה שקבעו וגם הבריזה מיום ההולדת של בתה יהלי בדקה ה-90 והצהירה: "לא חושבת שיש לנו טעם להיפגש. מרגיש לי שנוצלתי בשביל עוד כותרות כדי להישאר בתודעה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו