לאחר מבול השאלות: איל גולן בהודעה חשובה לעוקביו

הזמר השיב לבקשות מעריציו ולשאולותיהם על חזרתו לבמות ישראל ולשגרה מותאמת מלחמה • מה הבטיח לקהל ואיזה מסר היה לו חשוב מאוד להעביר?

איל גולן. צילום: קוקו

בימים אלה, בהם יותר ויותר אמנים מכריזים על חזרתם לשגרה ואל הבמות, איל גולן בוחר אחרת. בפוסט שהקדיש במיוחד עבור הנושא בעמודו ברשת החברתית אינסטגרם, שם יש לו עוקבים רבים, הוא עדכן כי לא ישוב בקרוב להופיע והסביר את דעתו בעניין.

אייל גולן - עם ישראל חי

"ממש עכשיו היינו אמורים להתחיל את סיבוב היכלי החורף, 'עונת ההיכלים'", כתב גולן על רקע תמונה שלו באחת מהופעותיו עטוף בדגל ישראל, מימים שקטים וטובים יותר. "ואם לומר את האמת, אני הכי מתגעגע לבמות, לשיר לכם וביחד איתכם", ציין. בנוסף התייחס ללחץ שמופעל עליו מצד הקהל לחזור ולקיים הופעות. "אני קורא את כל ההודעות שלכם ויודע שאתם מחכים לזה לא פחות ממני, אבל אני מרגיש שזה עוד לא הזמן. אני יכול רק להבטיח לכם שכשזה יקרה, זו תהיה חגיגת ניצחון גדולה כמו שלא חגגנו מעולם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1)

לבסוף חתם את דבריו כשהוא מזכיר את חיילי צה"ל שנלחמים בעוז בארגון הטרור חמאס, את החטופים שעדיין בעזה, וקרא לחורבן הרצועה ואחדות בין כל חלקי העם במדינה: "עד שזה יקרה, בואו נמשיך להתפלל חזק חזק לראות את החטופים חוזרים אלינו, לבתים שלהם, למשפחות שלהם, לראות את החיילים הגיבורים שלנו חוזרים לשלום ואת עזה נחרבת אחת ולתמיד. נישאר מאוחדים, חזקים ובראש מורם. עם ישראל חי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר