פאולה רוזנברג פרובוקטיבית: "ככה התלבשתי היום לתוכנית"

מגישת הטלוויזיה החליטה להביע את מחאתה הפרטית נגד הדרת נשים במרחב הציבורי בדרך לא שגרתית, תיעדה את עצמה בגופיה דקיקה והכריזה כי זה הלוק שבו תצטלם לתוכנית הבוקר

פאולה רוזנברג. צילום: אריק סולטן

פאולה רוזנברג מתייחסת לאירועים המטרידים האחרונים בהם נשים הודרו מהמרחב הציבורי ונאלצו באחד המקרים להסתיר את לבושן בשל נוכחות של גברים חרדים באוטובוס. הבוקר (שני) היא ביקשה לתרום את תרומתה הצנועה למאבק בתופעה ההולכת וגוברת בכך שהתלבשה באופן חושפני למדי לתוכנית הבוקר "פאולה וליאון" בהגשתה.

השינוי המטורף של פאולה רוזנברג (ארכיון)

"ככה התלבשתי היום", כתבה רוזנברג על רקע תמונת סלפי שלה בגופיה ומכנסי ג'ינס קצרים. "לא, זה לא ציניות", ביקשה להבהיר. "ככל שייכנסו לנו יותר ויותר לגופיה ולמכנסיים – כך תתעצם החשיבות לראות עוד ועוד נשים במרחב הציבורי לובשות בדיוק, אבל בדיוק", טענה.

 

-
 

נזכיר כי הסטורי של רוזנברג מגיע לאחר שבימים האחרונים עולה לכותרות נושא הדרת נשים במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית בפרט. רק אתמול דווח על נערות שיצאו לבלות באזור הכנרת, וכשעלו על אוטובוס לכיוון, הנהג דרש מהן לטענתן לכסות את גופן בשל נוכחות של נוסעים חרדים.

רוזנברג, שמרבה להתבטא בנושא זכויות נשים, כתבה רק בחודש מרץ האחרון בנושא בפוסט בעמודיה ברשתות החברתיות, שם התייחסה לדחייתו של השר לביטחון פנים איתמר בן גביר את הצעת החוק לאיזוק אלקטרוני לגברים אלימים. "הרצון לגזול מנשים את זכויותיהן לא נולד ככה סתם. מדובר בטפטוף רעיל ויומיומי של תעמולה שקרית על היותן של נשים קלות דעת, טמאות, בוגדניות, עצלניות, טיפשות, הסתה ודמוניזציה של האחר שהוא לא אני", תקפה. "האלימות מתחילה בחינוך, במסרים לפיהם האישה אשמה כמשהו לא מסתדר, שהיא שקרנית, ממציאה ואמורה לציית ולהיכנע, שהיא נחותה ולא אדם שווה לגבר".

פאולה רוזנברג מתוך "פאולה וליאון", צילום: מתוך התוכנית
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר