"עד השבוע שתקתי, עכשיו זה נגמר": ההודעה המזעזעת שקיבלה סתיו קצין

כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" שיתפה בהודעות חוצות גבול שקיבלה על שני ילדיה • מה היא בחרה לעשות עם זה ואיזה מסר ביקשה להעביר בעניין?

סתיו קצין ב"האח הגדול". צילום: רשת 13

סתיו קצין פתחה אתמול (מוצ"ש) את השבוע בסערה. תחילה פרסמה בחשבונה הפופולרי באינסטגרם הודעות קשות שקיבלה מצד גולשת שעלבה בה ובילדיה ליאם ויהלי, ולהן צירפה את דעתה הנחרצת לגבי בריונות ברשת. לאחר מכן התפנתה לעסוק גם בסכסוך המתחדש עם ספיר בורגיל, לאחר שזו לא הגיעה ליום ההולדת המתוקשר שערכה לבתה בשבוע שעבר.

סתיו קצין מזכירה לעולם מיהי (אכיון)

"את פשוט אימא בושה. יאללה, לכי חפשי חברים עם שפתיים כאלה שדומות לשתי נקניקיות", עלבה אותה גולשת בסתיו. בהודעה שנייה שנשלחה לקצין אותה גולשת התייחסה לתמונה של שני ילדיה, בנה הבכור ליאם ויהלי שחגגה יום הולדת חמש. "איכ, איזה מכוערים", נכתב.

קצין בתגובה פרסמה צילום מסך של ההודעות שנשלחו לה, וחשפה גם את זהותה של שולחת ההודעות. על רקע הצילום הוסיפה: "לפעמים לא מבינה לאיזה רמה אנשים מגיעים. לרדת על הילדים שלי? עד השבוע שתקתי, וזהו זה, נגמר", הודיעה. "אין יותר בריונות ברשת אצלי, והגיל של מי שעומד מאחורי הפרופיל ממש לא מעניין אותי. חרמות מתחילים מגיל מאוד צעיר. אני עברתי כזה בגיל תשע".

מתוך אינסטגרם,

לאחר מכן העלתה קצין הודעות שקיבלה מגולשת אחרת, ששיתפה אותה בחרם שעברה. "סתיו, אני עברתי חרם שבע שנים וניצול, ובגלל שאני עם אוטיזם ירדו עליי ותמיד כשהיית ב'האח' הצבעתי רק לך. ממש בכיתי שלא זכית ורק שתדעי שאני ממש שמחה שאת רוצה לעזור לילדים. זה לא מובן מאליו. ועד היום יורדים עליי בגלל המשקל והאוטיזם. לצערי הרב, כמו כולם, בטח לא תעני, אבל שווה לנסות בשביל לפגוש אותך", כתבה. קצין, שפועלת בימים אלה בכדי לסייע לילדים שעוברים חרמות במסגרת פרויקט שנקרא "ברבי סתיו מגשימה חלומות", הגיבה: "אני כל כך שמחה שהתחלתי את מיזם החרמות הזה. קיבלתי אלפי הודעות. אני על זה, תמשיכו", דירבנה.

מאוחר יותר צילמה קצין את בתה יהלי במיטתה. "אני רוצה להגיד לך שאת הילדה הכי יפה בעולם, את מושלמת, את מהממת ואת נסיכה של אימא. אימא אוהבת אותך הכי הרבה בעולם", הרעיפה אהבה על הקטנה רגע לפני שנישקה אותה ובירכה בלילה טוב.

סתיו קצין וספיר בורגיל, צילום: פיני סילוק / רן יחזקאל

בנוסף, פתחה אמש גם בסשן שאלות ותשובות עם העוקבים, בו התבקשה לנדב מידע על מערכת היחסים כעת בינה לבין ספיר בורגיל. "מתי את נפגשת עם ספיר?", הסתקרנו גולשים שהיו עדים לסולחה שהתקיימה בין השתיים לפני מספר שבועות. "אחרי שהיא סיננה אותי בפעם האחרונה שהייתי אמורה לבוא אליה והבריזה לי בדקה ה-90 מיום ההולדת של הילדה שלי למרות שהבטיחה לבוא, לא חושבת שיש לנו טעם להיפגש. מרגיש לי שנוצלתי בשביל עוד כותרת כדי להישאר בתודעה", השיבה הכוכבת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר