הזמרת נרקיס בפוסט אמיץ: "ממקור ראשון - אונס זה לחטוף את הנשמה יחד עם הגוף"

הזמרת והיוצרת שסיפרה בעבר על התקיפה המינית שחוותה בילדותה, כותבת לנשים שנאנסו במהלך הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ב- 7 באוקטובר • "אתן טהורות והם מלוכלכים"

נרקיס. צילום: שילת מזרחי

נרקיס ביקשה אמש (ראשון) לציין בדרכה את 100 הימים שעברו מפרוץ מלחמת חרבות ברזל ועשתה זאת באמצעות העלאת פוסט בחשבונה באינסטגרם שבו תיארה את הנזק הנפשי שנגרם לאותן נשים שנאנסו באכזריות על ידי מחבלי חמאס במתקפת ה-7 באוקטובר. באותה נשימה העבירה להן מסר מחזק, כמי שחוותה תקיפה מינית בעצמה כשהייתה בגיל חמש בלבד.

"הבהרה חשובה ממקור ראשון: אונס בכללי, שלא בזמן לחימה, זה בעצם לחטוף את הנשמה יחד עם הגוף", כתבה נרקיס. "זה לתקוף, לשדוד, לגנוב את האור שיש בנשיות. לקחת אותו בכוח. זה לפרוץ בברוטליות לבית של הנשמה ולאנוס את האור/ הניצוץ האלוקי/ הדבר הכי יקר שיש וזה את החיות. עכשיו קחו את כל זה, ושימו ברקע זעקות אימה, כדורים שורקים באוזניים, ריח גופות שרופות, וזוועות בלתי נתפסות. זה מה שעברו בנות ישראל ב-7 באוקטובר, ואסור לנו לשכוח את העוולה. אסור לנו לשכוח שהם אנסים, שודדים של הנשמה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Narkis - נרקיס🇮🇱 (@narkisofficial)

בהמשך ביקשה להזכיר גם את אלה שחיים בסיוט מתמשך מאז ה- 7 באוקטובר ועדיין נמצאים בשבי החמאס. "אסור לנו למרוח את הזמן עם החטופים והחטופות בתוך עזה, ויתרה מכך – אסור לנו לשכוח שאנחנו הצד הטוב בסיפור", הדגישה. "גם כשכל העולם נגדנו, גם כשאנשים מוזרים בבית משפט מוזר ומנותק שופטים אותנו, אסור לנו לשכוח שאנחנו העם הנבחר! אנחנו הטובים והם הרעים! אנחנו המוסריים והנאמנים, והם תאבי דם חסרי צלם אנוש".

לקראת סוף דבריה, פנתה באופן ישיר לבנות שנאנסו בבוקר שמחת תורה. "ובעיקר בא לי להגיד לבנות היקרות שעברו אונס וגועל – בבקשה תזכרו שאתן טהורות, יפות, נשיות והם מלוכלכים! אתן האור, והם החושך הגמור! שהלוואי שייעלם מן העולם במהרה, ושתהיה רפואת הנפש והגוף לאהובות שלנו. אני איתכן", חתמה באימוג'י של לב שבור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר