"אבא שלה היה נשוי לאימא של בלה חדיד": הבקשה של בר רפאלי מעוקביה

דוגמנית העל הישראלית ביקשה לשבח ולחזק שחקנית אמריקאית כוכבת הסדרה "90210" על תמיכתה במאמץ לשחרור החטופים המוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס • "אין מספיק אנשים עם קול גדול, התמיכה שלה נשמעת גם אצל בלה וג'יג'י חדיד"

בר רפאלי. צילום: יוסי מיכאלי

בר רפאלי חרגה ממנהגה היום (רביעי) וביקשה ממיליוני עוקביה ברשת החברתית לפרגן לשחקנית האמריקאית שרה פוסטר ("90210") ולעקוב אחריה בעמודה הפרטי באינסטגרם. הבקשה של רפאלי מגיעה בעקבות סדרת סטוריז של פוסטר שבה בין היתר דיברה על הפגיעה הכלכלית שהיא חווה כתוצאה מהתמיכה בישראל ולקיחת חלק במאבק לשחרור החטופים מידי ארגון הטרור הרצחני חמאס.

בר רפאלי מחזקת (ארכיון)

"תינוק בן עשרה חודשים מוחזק עם אחיו בן הארבע בשבי חמאס", כתבה בין היתר פוסטר. בהמשך ביקרה את העולם ששותק אל מול הטרור של חמאס, וסיפרה על הפגיעה האישית שהיא חווה. "זה מטורף בעיניי כמה אנשים שותקים. נחשו מה? המכירות שלי בירידה, כמות המאזינים לפודקאסטים שלי ירדה, אבל זה בסדר. לפחות אני נלחמת על משהו. כל כך הרבה אנשים לא נלחמים על כלום".

הסטורי של בר רפאלי, צילום: אינסטגרם

סדרת הסטוריז של פוסטר ריגשה מאוד את רפאלי שהחליטה לגייס את עוקביה הרבים באינסטגרם לטובת תמיכה בשחקנית. "חברים יקרים, אנחנו חייבים חיזוק בהסברה הבינלאומית. אין מספיק אנשים עם קול גדול. שרה, המלאכית שלנו, ללא אג'נדה פוליטית ואפס זיקה לישראל, לא מפסיקה להרים לנו. בקול גדול ושפוי. עקבו אחריה, תרימו לה! יש לה מותג (בגדים) מדהים, שבעצמי יש לי פריטים ממנו. בואו נראה לה אהבה", הפצירה בגולשים.

ג'יג'י חדיד, צילום: רויטרס

בסטורי נוסף חידדה רפאלי עוד יותר את השפעתה של פוסטר על דעת הקהל העולמית. "ועוד דבר חשוב. אבא שלה (של פוסטר; י"ד) היה נשוי ליולנדה חדיד, אימא של בלה וג'יג'י. התמיכה שלה נראית ונשמעת גם אצלן! מאוד חשוב שהיא תמשיך לתמוך ולהעלות מודעות".

שרה פוסטר, צילום: יוטיוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר