צפו בתמונות המרגשות: בר רפאלי מבקרת חיילים ופצועים בבית החולים

הסופרמודל הגיעה יחד עם די.ג'יי איתי גאלו והזמר אושר כהן, שם הם עברו בין המחלקות השונות • לאחרונה הגיבה לקולגה ג'יג'י חדיד שפרסמה פייק ניוז אנטישמי על מלחמת חרבות ברזל, והעמידה אותה על טעותה

בר רפאלי מבקרת פצועים בבית החולים. צילום: ללא קרדיט

בר רפאלי הגיעה אתמול (ראשון) לבקר את חיילי צה"ל וכן פצועים מפסטיבל נובה בבית החולים תל השומר.

רפאלי הגיעה יחד עם די.ג'יי איתי גאלו והזמר אושר כהן, שם הם עברו בין המחלקות השונות. מאז פרוץ המלחמה רפאלי התגייסה להסברה של ישראל בעיקר בעמוד האינסטגרם שלה שמונה כ-3.8 מליון עוקבים.

בר רפאלי מבקרת פצועים בבית החולים. צילומים: ללא קרדיט

אתמול סיפרנו לכם כאן כי בסוף השבוע האחרון דוגמנית העל ג'יג'י חדיד שיתפה עם 79 מיליון עוקביה באינסטגרם סטורי שבו טענה כי ישראל היא "המדינה היחידה בעולם ששומרת ילדים כשבויי מלחמה וכי מתעללים, אונסים, משפילים ורוצחים פלשתינים הרבה לפני ה-7 באוקטובר". מי שלא יכלה לשתוק לנוכח הפצת הפייק ניוז המתסיס מצד חדיד הייתה רפאלי.

הסטורי של רפאלי, צילום: אינסטגרם

בסטורי שהופנה כלפי הקולגה שלה כתבה בר: "ג'יג'י חדיד, לתשומת ליבך", על גבי תמונה הממחישה את הפער של "חילופי שבויים", עם כיתוב מתחת לתמונתה של אביב אשר בת השנתיים שאומר "הפשע: להיות יהודייה", לצד תמונתה של המחבלת המשוחררת אסראא ג'עאבס בת ה-38, שב-2015 פוצצה בלון גז בסמוך למעלה אדומים ופצעה שוטר, עם ציון מעשיה בכיתוב התמונה.

ג'יג'י חדיד, צילום: אי.אף.פי

בר שיתפה גם את הסטורי שהעלה סקוטר בראון, המפיק המוזיקלי היהודי המפורסם, שיצא נגד חדיד וכתב: "אני יודע שלאנשים יש כוונות טובות, אבל כשאתם אומרים שילד נחטף ומתגלה שזה בעצם היה נער שהלך ודקר לעיני המצלמות שני אזרחים תמימים אקראיים, ביניהם ילד בן 12, ואז הצהיר שהוא רוצה לרצוח יהודים - בואו נוודא שהעובדות שלנו מדויקות לפני שאנחנו מפרסמים את זה לעיני 78 מיליון אנשים". העקיצה של בראון בפוסט כוונה כמובן לחדיד, שבכתבה באתר הדיילי מייל דווח כי הסירה את הפוסט האנטישמי לאחר המתקפה עליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר