התכתבות דוחה: קרן מרציאנו חשפה ברשת כיצד תוקפים אותה

המגישה והעורכת הכלכלית של חדשות 12 פרסמה בחשבונה באינסטגרם הודעות נאצה קשות שקיבלה למספרה האישי בוואטסאפ מצד בחור אנונימי • "לאט לאט ננצח את מכונת הרעל הזאת", כתבה

קרן מרציאנו . צילום: גדעון מרקוביץ

יותר מארבעים יום אחרי אותה שבת שחורה והטבח הנוראי שביצע ארגון הטרור חמאס ביישובי ישראל, נראה שישראל חוזרת לשיח הקיצוני, המפלג, והמסוכן. היום (שבת) פרסמה קרן מרציאנו התכתבות שערכה עם בחור אנונימי, שככל הנראה מתנגד להשקפת עולמה, שקילל אותה באופן מביש ומחפיר. גם הכתב הצבאי של רשת 13 הותקף על ידי אותו בחור, ובתגובה לכך פרסם את מספרו.

"הודעה לטלפון שלי", כתבה מרציאנו בכותרת הסטורי על רקע צילום מסך של ההתכתבות עם התוקף. "מרוקאית מוצ*ת ז** או שוטרת או ז*ה, היריקה בפה מתקרבת", כתב הבחור למרציאנו. בתגובה לכך השיבה לו מרציאנו כי יש בידיה את שמו הפרטי המלא והוסיפה: "אם אתה כזה אמיץ, אתה מוכן לשלוח לי את הכתובת שלך? כדי שאדע בדיוק לאן לשלוח לך את כתב התביעה". גם הדברים הללו לא גרמו לבחור לעצור את רצף הקללות המחריד. "נו תשלח", האיצה בו. "תיכף מפרסמת את התמונה שלך", עדכנה אותו.

ההתכתבות של קרן מרציאנו, צילום: צילום מסך

"פחדנית, תעמדי מולי, לא עם בית משפט", ענה לה. "תשלח בבקשה את הכתובת, ונראה מי פחדן", כתבה לו. "הכל בסדר, אני עובד בתנאים שלי, מוצ*ת ז*", המשיך לגדף. "ז* כותבים ככה. לא עם פעמיים יוד. מרוקאית, אבל יודעת לכתוב בלי שגיאות כתיב", תיקנה אותו.

כפי שהבטיחה, מרציאנו פרסמה מיד את תמונתו של הבחור. "אני מרחמת עליו ולא מפרסמת את הטלפון שלו, אבל זאת התמונה שלו בווטאספ. לאט לאט ננצח גם את מכונת הרעל הזאת", הבטיחה.

מרציאנו לא הייתה היחידה שספגה הודעות נאצה מאותו בחור. גם העיתונאי והכתב הצבאי של ערוץ 13 אור הלר קיבל מטח השמצות וקללות. הלר פרסם גם הוא את ההתכתבות עם התוקף בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), וחשף שם את מספרו האישי.

ההתכתבות של הלר, צילום: צילום מסך
ההתכתבות של הלר, צילום: צילום מסך
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר