כואב וקשה: צפו בקרן מרציאנו בוכה בשידור חי

מגישת הטלוויזיה ראיינה אישה שחמישה מקרובי משפחתה מוגדרים כעת נעדרים • במהלך השיחה מרציאנו התקשתה מאוד להסתיר את כאבה נוכח התיאורים הקשים, ולא הצליחה לעצור את הדמעות

קרן מרציאנו נשברת

קרן מרציאנו ראיינה היום (שני) את הדס קלדרון מקיבוץ ניר עוז, שניצלה מהטבח הנוראי וחמישה מבני משפחתה מוגדרים נעדרים מאז אותו בוקר שבת שחור שבו פצח חמאס במתקפת טבח על יישובי הדרום. במהלך הריאיון פנתה קלדרון אל מרציאנו באופן אישי לבקשת עזרה, וזו לא נשארה אדישה והשיבה בלב שבור ודמעות חנוקות.

"לפעול במהרה, יש שם ילדים, זקנים, מוגבלים, תינוקות!", זעקה קלדרון. "לעזאזל, תפעלו, תעזבו הכל, תפעלו להחזרת החטופים לפני כל פעולה צבאית. פעולות צבאיות מסכנות אותם, הם בסכנה. הם בתוך גיהינום, הם בתוך מלחמה", אמרה קלדרון למצלמה." תוציאו אותם. אני פונה לחמאס, לג'יהאד, אנחנו אנשים פשוטים. שחררו את הילדים, שחררו את הזקנים, תילחמו בחיילים ופוליטיקאים, לא באנשים חסרים אונים. זו בושה, זו חרפה לעולם!", הזדעקה.

קרן מרציאנו. צילום: ללא קרדיט

מרציאנו, שכבר אז היה ניתן להבחין בקושי שלה לשלוט על רגשותיה נוכח המילים הנוקבות, הסכימה עם קלדרון. "זו חרפה לעולם!", שבה על דבריה. לאחר מכן המשיכה קלדרון לתאר את הזוועה. "זה סיפור טבח! הם עברו בית בית, הם רצחו, הם טבחו, הם שחטו, בזזו, הם שרפו, אין לנו לאן לחזור!", הצהירה. "הדס היקרה, הלב שלנו איתך, החיבוקים שלנו", השיבה לה מרציאנו בכאב. "אני פונה אלייך, תפני לעולם! תפני לפוליטיקאים!", הפצירה קלדרון במרציאנו. "את צודקת!", השיבה לה מרציאנו בתחושת חוסר אונים.

כשקלדרון פרצה בבכי ושאלה מדוע מגיע למשפחות הנעדרים לעבור את הסיוט שהן עוברות, נראתה מרציאנו כשהיא מתקשה מאוד לעצור את דמעותיה. "הדס, אני בטוחה שאין אימא שרואה אותך עכשיו ולא בוכה. הלב שלנו איתך, אנחנו נתפלל", הבטיחה מרציאנו בדמעות חנוקות. "חבל שחיות האדם האלה לא מבינות את זה!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר