ברקע המלחמה: חנן בן ארי משמח חתן וכלה

נעה ונדב שתכננו את חתונתם נאלצו לשנות את התוכניות - ולהינשא בבסיס לאחר שנדב הוקפץ למילואים • בין המברכים בחופה: הזמר האהוב שהגיע לשמח את השניים • מזל טוב!

חנן בן ארי מחתן זוג בבסיס

בני הזוג נעה ונדב, שתכננו להינשא הערב (רביעי), נאלצו לתכנן את האירוע מחדש לאחר שנדב הוקפץ למילואים. בצל המלחמה, בני הזוג התחתנו בבסיס יחד עם החיילים בפלוגה, כשבין המברכים בחופה - לא אחר מאשר חנן בן ארי.

ביום ראשון חנן בן ארי התגייס לתרום את חלקו במאמץ הלאומי להרמת המורל וקיים לייב בחשבון האינסטגרם שלו שבמהלכו שר ממיטב שיריו. בין שיר לשיר הרעיף בן ארי אהבה על כוחות הביטחון והרפואה, כשפסק כי זו אינה העת לשלוח חיצי ביקורת כלפי האחראים למחדל הנוראי שהוביל למלחמה.

"חיילים שלנו, אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו גאים בכם. איזה אחוזי התייצבות. אנשים שלא קראו להם הגיעו. והלב שלנו עם המשפחות השכולות היקרות, עם הפצועים, עם הרופאים, עם האחיות, עם המפקדים, עם הקצינים שלנו, עם התצפיתניות שלנו. אין זמן עכשיו להאשמות, אין זמן עכשיו לוועדות חקירה. רק לתמוך אחד בשני, אחר כך נעשה הכל. רק להתאחד, רק לעודד אחד את השני. כל אחד במה שהוא טוב בו, בסנטימטר שהוא יכול", הוא אמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר