"אכילה בסתר, בולמוסים, הלקאה והרעבה": כוכבת "הישרדות" בווידוי כואב

המתמודדת בעונה החדשה של הריאליטי הקשוח "הישרדות" סיפרה לעוקביה על דרך הייסורים שעברה בדרך לרזון, ועל ההתפקחות שהגיעה לאחר מכן

קייסי ומאור ב"הישרדות", צילום: רשת 13

הדוגמנית למידות גדולות, קייסי זפטה, מתרגלת בימים אלה למעמדה החדש ככוכבת ריאליטי. במוצאי השבת האחרונה היא ערכה, כמיטב המסורת של סלבס ארצנו, סדרת שאלות ותשובות עם עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם, שם נשאלה אם קיים בה הרצון לשוב למשקל גופה מלפני שמונה שנים, כשהייתה נערה רזה וחטובה.

• סערת הגזענות ב"בואו לאכול איתי" נמשכת

"את לא רוצה לחזור לגוף שהיה לך?", נשאלה קייסי, שבחרה להעלות את השאלה על רקע תמונה שלה משנת 2015. "בשבילי התשובה היא לא, והכוונה היא שאני באמת לא מחפשת לחזור לגוף הקודם שלי, כי כשאני מסתכלת על התמונה הזאת אני רואה דברים אחרים ממה שאתם רואים", הסבירה. "אני רואה בחורה שהייתה באובססיה על קלוריות, אכילה בסתר, בולמוסים, הלקאה והרעבה", סיפרה בכאב.

"כשהייתי נראית ככה, לא הרגשתי איך שאני נראית. הבפנים שלי היה רעוע. הרגשתי שמנה. הרבה אנשים מכוונים לרזון כמפתח לאושר. בשבילי רזון זו לא התשובה", קבעה. "הייתי צריכה לעשות המון כדי להיראות ככה, והיום אני מרגישה הרבה יותר טוב. אני מסתכלת על עצמי ואני מאושרת, וזו התחושה שחיפשתי כשהייתי צעירה יותר.

קייסי זפטה במסר מעצים

"אני שלמה עם מי שאני בפנים, והחיצוניות לא מהווה פקטור. אם הייתי רוצה לחזור למשקל הזה, הייתי צריכה להיכנס לדיאטות הרעבה מטורפות. המחיר יעלה לי גם בגוף וגם בנפש, וזה לא משהו שהוא בשבילי", חידדה כוכבת "הישרדות" ו"בואו לאכול איתי".

"מה המשקל הכי נמוך שלך ומה היום?", הוסיפו הגולשים לחטט. "אני לא נשקלת", השיבה זפטה. "המשקל שלי לא רלוונטי. לי חשוב איך אני מרגישה עם הגוף שלי. ההתעסקות סביב משקל יכולה לעורר שיח סופר רעיל", הזהירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר