שניים רבים, השלישי לוקח: גל גברעם בזוגיות חדשה?

לאחר שנודע כי סיימה את הזוגיות המתוקשרת עם תום חיימוב, הדוגמנית ופליטת הריאליטי חובקת זוגיות חדשה לכאורה עם בחור הגדול ממנה בשנתיים • רק לאחרונה דיבר בפתיחות האקס המפורסם עם "ישראל היום" על הקושי שחווה בפרידה

גבר עם ועדה. גל גברעם, צילום: רפי דלויה

נראה שאושיית הרשת ופליטת הריאליטי גל גברעם מנהלת זה כמה שבועות מערכת יחסים חדשה עם גבר צעיר בתחילת שנות העשרים לחייו. לפי דיווחים, השניים נראו לאחרונה קרובים במיוחד במהלך מסיבה של חברים משותפים.

כזכור, מאז נפרדו תום חיימוב וגל גברעם, הרעש סביב הפרידה ממאן לשקוט. לאחר ראיון שהעניק חיימוב ל"ישראל היום"  בסוף החודש שעבר, וסרטון טיקטוק שהעלה לאחר מכן עם רמיזות לאקסית, התפתח ויכוח מתוקשר קשה מאוד עם אקס אחר של גברעם, השף טום אביב, שהאשים את תום בניצול הפרידה לצורכי פרסום והארכת דקות התהילה. "ואני שואל למה 'עורך דין', פליט ריאליטי, וואנבי די ג'יי, צריך לקדם את הזבל שלו על חשבון אחרים. למה להתבכיין בכתבה, ואז לסובב את הסכין? אתה לא עורך דין, בעל עסקים, ולא באמת עושה מוזיקה. חמש עשרה שניות נגמרו, אח. עוד השקה של כספומט בצומת בילו לא תשנה שלום. תתקדם, איש שפל", כתב לפני מספר ימים אביב לחיימוב בסטורי עצבני במיוחד.

גל גברעם מבלה בים עם בן הזוג החדש (בכיסא הצהוב) לכאורה, צילום: אינסטגרם

בראיון המדובר שהעניק חיימוב ל"ישראל היום" הוא סיפר, בין היתר, על הדיכאון של גברעם שהוביל לפרידה: "גל הייתה כל עולמי. זו הייתה האהבה הכי יפה שהייתה לי, ופתאום הכל התרסק. כשיצאנו החוצה והיו מצלמות היינו מחייכים ואז חוזרים הביתה והכל היה גמור. אני נכנסתי לדיכאון של עצמי. הייתי מסתכל עליה ובוכה, אבל דמעות, בכי רציני. בכי בכי". נציין כי כל אותו זמן גברעם סירבה להגיב בנושא ושמרה על שתיקה סביב עניין הפרידה של השניים.

גל גברעם ותום חיימוב, צילום: מתוך "האח הגדול"

לא התקבלה תגובה מטעמה של גל גברעם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר