תום חיימוב: "גל היתה כל עולמי. האהבה הכי יפה שהיתה לי, ופתאום הכל התרסק"

תום חיימוב | צילום: כפיר זיו

שלושה חודשים אחרי הפרידה המתוקשרת מגל גברעם, תום חיימוב משאיר את הבאסה בעבר ומסתכל קדימה • "שנינו היינו בדיכאון עמוק ולא יכולנו להכיל יותר אחד את השני. אז נפרדנו" • במבט מפוכח לאחור הוא חושף לראשונה את התקפי החרדה שנולדו מהזוגיות, המשברים, הדרמות והודעות הנאצה מהמעריצים, וגם מסביר מדוע האקסית דרשה להימנע מסצנות משותפות איתו בסדרה החדשה שבה ישתתפו

בחודש אפריל השנה קרס עולמן של המעריצות של תום חיימוב וגל גברעם, מכיוון שהזוג הכריז רשמית על פרידה. הצופים, שהיו עדים לכל שלבי ההתאהבות של הזוג הפוטוגני שהכיר בבית "האח הגדול", הרגישו כי גם להם נשבר הלב.

אם הפתיח הזה נשמע לכם מוגזם, זה רק כי לא הייתם עדים לעוצמות ההערצה, לתקוות ולרגשות שהושקעו במערכת היחסים של חיימוב וגברעם. השלכות הלב השבור עדיין מהדהדות בשטח, גם שלושה חודשים לאחר הפרידה.

חן לוי

"אחרי כמה חודשי זוגיות מחוץ ל'האח הגדול' הרגשתי שקורה בינינו משהו לא טוב, אבל עוד לא ידעתי להגיד מה", הוא משחזר לראשונה את התחושות שקדמו לפרידה.

"הרגשתי שמשהו מתערער, שמשהו מרגיש לא טוב. שנינו עברנו תהליכים מאוד משמעותיים ותקופה אחרת ממה שהכרנו עד אז - יחד ולחוד. היו קשיי הסתגלות למצב החדש, לפרסום, היו תומכים שנכנסו לנו לקרביים. אנשים התערבו לנו בזוגיות. היו לחצים שקשורים לקריירה האישית של כל אחד מאיתנו, וכשהיינו צריכים להתמודד עם כל זה התקשורת בינינו נפגעה, עד שלא היתה קיימת".

איך זה השפיע עליכם?

"הגענו למצב ששנינו שקענו יחד. כשיצאנו מ'האח הגדול', אני נשענתי עליה. וכשהיא שקעה, גם אני שקעתי ולא הצלחתי להרים את הדברים. כשבת הזוג שלי לא בטוב, גם אני לא בטוב.

"הייתי חוזר הביתה מהמשרד ורואה שמשהו לא בסדר. בשלב מסוים הפסקתי לעבוד, וכל הזמן הייתי סביבה כדי לנסות לשפר את המצב. כל הזמן ניסיתי למצוא פתרונות, אבל שום דבר לא עזר".

נשמע קשוח.

"גל היתה כל עולמי. זו היתה האהבה הכי יפה שהיתה לי, ופתאום הכל התרסק. כשיצאנו החוצה והיו מצלמות - היינו מחייכים, ואז חוזרים הביתה והכל היה גמור, ואני נכנסתי לדיכאון של עצמי. הייתי מסתכל עליה ובוכה, אבל לא דמעות, בכי רציני, בכי־בכי".

בחודש אוקטובר של השנה שעברה הגיע המשבר הראשון של השניים.

לא ראית את זה בא?

"ידעתי שקשה, אבל לא חשבתי בכלל בכיוון של פרידה".

איך הרגשת?

"הייתי שבור. אני זוכר שדיברתי עם רמי ורד והוא אמר לי, 'תשמע, אם היא תרצה להיפרד ממך, תכיל את זה ותקבל את זה'. רגע אחרי שאתה פרסמת על המשבר, טום אביב, האקס שלה, קפץ על המציאה ושלח לה הודעה. היא התעלמה ממנו. אחרי שהיא התעלמה ממנו, הוא יצא נגדה בסטורי. כל ההתנהלות שלו בהקשר של גל היתה מכוערת ולא מקובלת עלי, אבל אני לא בא לחנך אנשים. אני רק יכול להגיד לך שאני ממש לא הייתי מתנהג ככה".

גברעם וחיימוב בבית "האח הגדול", צילום: מסך

ימי התום

המשבר ההוא נמשך שבוע בלבד. חיימוב שקע בכאב ובשיברון לב, עד שלפתע גברעם התייצבה בדירתו, דפקה בדלת וגאלה אותו מייסוריו. הוא מצידו נתן הזדמנות נוספת.

"שבוע אחרי היא פתאום דופקת בדלת. אני אומר לה, 'חיים שלי, איזה כיף שחזרת'. הכי חמוד שיכול להיות".

לא נפגעת?

"הייתי קצת קר כי הייתי פגוע, אבל עדיין מקבל ומנסה לקרב כי הזוגיות הזאת היתה הדבר שהיה הכי חשוב לי. התקף החרדה הראשון שחוויתי בחיים שלי היה אחרי אחד הוויכוחים שלנו. ישבתי על הספה ולא הצלחתי לנשום. אבל המשכנו הלאה".

טופלת בתקופה הזאת?

"הלכתי לטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי. היה לי חשוב להבין מה עובר עלי ואיך אני מתמודד. ידעתי שאני צריך טיפול ושאני צריך מעטפת ואנשי מקצוע שילוו אותי, ושאני את המשבר הזה לא יכול לעבור לבד".

הטיפול עזר?

"בשלב מסוים המצב שלי השתפר והתחלתי להתאושש מהמשבר האישי, אבל זה היה זמני כי גם היא לא היתה במקום טוב עם עצמה, מה שהוביל לדיכאון שלה בסופו של דבר".

מה אמרת לה?

"אמרתי לה, 'את החיים שלי, את האהבה הכי גדולה של החיים שלי, אבל אני מרגיש שאני לא מצליח לעזור לך, ואני מתחיל לשקוע שוב בעצמי'. כמה שניסינו זה פשוט לא עבד. כל אחד מאיתנו נפל לתהום משל עצמו. היו יותר מדי גורמים חיצוניים שהתערבו בזוגיות שלנו ולא אפשרו לנו אורך נשימה לפתור את הבעיות בינינו לבין עצמנו. הכל סגר עלינו, ככה שבסופו של דבר, שנינו היינו כבר בדיכאון עמוק ולא יכולנו להכיל יותר אחד את השני. אז נפרדנו".

איך עברה עליך הפרידה?

"ראיתי את גל כאמא של הילדים שלי. היא היתה כל העולם שלי ופתאום, כשהבנתי שזה לא קורה, נפל עלי העולם. היה שם גם הרבה תסכול. איך אני, בן הזוג שלך, לא מצליח לעזור לך, לא מצליח להרים אותך. עשיתי כל מה שיכולתי. דיברתי עם מי שצריך. אמרתי לאמא שלה, 'אני חייל שלך ומה שצריך אעשה'. אמרתי לה 'אני אעלה אותה על נס', אבל כנראה כבר היה מאוחר מדי".

אולי זו נפילת מתח של אחרי הריאליטי?

"לא. 'האח' היתה עבורי תקופה טובה, היה לי כיף ולא נשרטתי. התקופה שהגיעה אחרי וכל מה שקרה עם גל שרט אותי הרבה יותר. כאב לי מאוד".

חטפת הרבה אש מהמעריצות על הפרידה הזאת. למה, בעצם?

"מאז ומתמיד חטפתי אש מהמעריצות, גם כשגל ואני היינו מאוהבים כמו בירח דבש.

"היינו פרודים תקופה ואף אחד לא ידע שנפרדנו, והיא העלתה את הסטורי על הדיכאון שהיא נמצאת בו. קודם כל באמת דאגתי לה, אבל היה לי ברור שברגע שיגלו שנפרדנו כולם יחשבו שהיא בדיכאון בגללי ויאשימו אותי, וזה באמת מה שקרה".

"הדירה שלי הפכה להיות חצי מועדון". תום חיימוב, צילום: כפיר זיו, עוזרת צלם: חן לוי

הודעות נאצה?

"הייתי תחת מתקפה של הודעות ממעריצים. אני אראה לך הודעות שקיבלתי, ואתה לא תאמין שאשכרה ישבו אנשים וכתבו אותן. כל הזמן הזכרתי לעצמי שעשיתי את כל מה שיכולתי ושהכותבים לא באמת יודעים כלום על מה שקרה, אבל כשיש מסה כזאת של הודעות קשות מאוד זה לא יכול שלא לחדור אליך.

"חטפתי על הראש ואני הייתי פגוע בדיוק כמוה, אבל אני לא סיפרתי שישבתי ובכיתי בבית. אחרי הפרידה הזאת התחלתי טיפול בכדורים, אבל שמרתי את הדיכאון לעצמי וניסיתי להמשיך לתפקד כרגיל ולהחזיק את הראש מעל המים.

"בשנת 2019 הגוף שלי בגד בי. זו היתה התקופה הנפשית הכי קשה שהיתה לי בחיים. נשר לי השיער, וכל הגוף שלי היה פסוריאזיס. חשבתי שזו התקופה הכי קשה בחיים, עד שהגיעה הפרידה. נגמרתי, סבלתי והיה לי קשה. ואני לא מאלה שידליקו מצלמה ויבכו לאינסטגרם. אבל גם לי היה קשה. כולם האשימו אותי. מה חשבתם, שאני חגגתי? אתם לא מבינים שיש עוד צד לסיפור הזה? שיש דברים שאתם לא מכירים? הרגישו שאני הגבר הרע, שהיא הפגועה, ואף אחד לא הצליח לחשוב מעבר".

נשות ישראל עטו עליך אחרי הפרידה?

"התחילו איתי אבל הראש שלי לא היה שם, ואם פנו עניתי בנימוס. הייתי עם חברים, הייתי עם עצמי, ובחורות זה הדבר האחרון שעניין אותי. עכשיו אני מתחיל להיפתח ולהכיר, למרות שאהבה היא עדיין מילה קצת גדולה מדי מבחינתי".

היו דיווחים על התקרבות לשני גולן מ"אהבה חדשה".

"שני גולן היא קולגה, עורכת דין חדה, וכיף לי לדבר איתה, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, אבל לא מדובר במשהו רומנטי".

גל ואתה בקשר?

"לא, והפעם האחרונה שראיתי אותה היתה ביום ההולדת של היחצן זאביק דרור. היא היתה שם עם מישהו ונראה שטוב לה. זה עשה לי טוב לשקט הנפשי שלי".

גם צבט לך?

"אני לא יכול להגיד לך שלא. זה תמיד עושה משהו, אבל יותר מהצביטה אני שמח בשבילה ומקווה שהיא שמחה ומאושרת כי גל, ברגע שתנקה את רעשי הרקע ותתפקס, יכולה להיות מספר אחת בארץ".

החתיך עם האופי

חיימוב, 34, נולד וגדל בתל אביב. הבן הקטן של מלי, עורכת דין, ועמוס, יהלומן. הוא פרץ לחיינו בתחילת 2021, אז לוהק ל"האח הגדול", בעונה שבה ניצחה זהבה בן. חיימוב תויג כבר בפרק הפתיחה בתור החתיך של העונה, אך הוכיח מהר כי למעטפת החיצונית יש גם אופי טוב, ערכים, נימוסים, ובאופן כללי דוגמה חיובית לפורמט שאוהב ללהק שנויים במחלוקת. גם הצופים בבית העריכו את נוכחותו והעניקו לו את המקום השלישי והמכובד.

"יצאתי מ'האח הגדול' שוקיסט. הייתי בהלם מוחלט מכל מה שקורה. לא אגזים ואומר שזה כמו להיוולד מחדש כי נכנסתי אנונימי ומעבר לעניין של הפרסום, כל ההתעסקות וסדר היום שלך כוללים הרבה אנשים חדשים", הוא מספר. "למזלי, היתה שם גל, שהיא ממש היתה מזור ומצוף. היא כיוונה אותי, הסבירה לי למה לשים לב, מה חשוב ומה פחות".

מהנה או מלחיץ?

"שלושת החודשים הראשונים היו חלום מתוק. חזרתי לעבוד כעורך דין כי היו תיקים בטיפולי ובמקביל הצעות חדשות, תגובות טובות וזוגיות מהממת. גל היתה מאוד בעניינים, הכירה את כולם ואני חדש ולא מכיר אף אחד, מגיע לאירועים ולא יודע מה לעשות עם עצמי, מפזר חיוכים מזויפים תוך כדי שאני מבין איפה אני".

מה אתה חושב על הליהוק של העונה הנוכחית?

"ליהוק מעולה לסוג הזה של הפורמט. כל כמה שזה יכול להיות זוועה וקשוח לצפייה, בסופו של דבר זה הפורמט ואת זה הקהל אוהב. זה פוגע בול במטרות. קצת דפוק שאנחנו מתלוננים בחדשות על אלימות ורבע שעה אחרי זה משדרים לך אלימות שיא בפריים טיים, ושם זה לגיטימי".

מי הפייבוריט שלך?

"דניאל. אני יודע שלא רואים אותו הרבה, אבל יש לו לב טוב והוא מנסה להקליל כל ריב ולנהל משק בית בצורה הוגנת ונוחה עד כמה שאפשר בבית הזה".

הפייבוריט. דניאל מלכה, "האח הגדול", צילום: רן יחזקאל

בין בר יין לבית המשפט

עוד לפני "האח הגדול" חיימוב עבד כברמן במועדון "החתול והכלב", ובמקביל השלים לימודי משפטים ומינהל עסקים בבינתחומי.

היום הוא שותף במסעדת "אולה" של השף אורן אסידו, שאותו הכיר בבית "האח". בבעלותם של השניים גם בר יין בשם "קאלמה" הממוקם באותו מתחם, והם עובדים על פרויקט נוסף בתחום חיי הלילה. אבל לא משנה מה קרה בלילה, בבוקר הוא לובש חליפה ונכנס לתפקיד עורך הדין.

"גדלתי בבית שבו דחפו אותי ללמוד משפטים, ואני הייתי ילד ממושמע שעושה מה שאומרים לו", הוא משחזר. "ביום הראשון ללימודים התקשרתי לאמא שלי בוכה ואמרתי לה שאני לא רוצה. אבל הייתי ילד טוב מדי שעושה את מה שאומרים לו, ואם אני עושה משהו אני עושה עד הסוף".

מה ההתמחות שלך?

"מקרקעין, וכרגע אני עובד יותר על גישור עסקאות ושיווק המשרד, ופחות עבודה משרדית כמו כתיבת כתבי טענות. יש במשרד כרגע עורכי דין אחרים שעושים את זה".

איך הפרסום השפיע על העבודה שלך כעורך דין?

"הפרסום השפיע רק לטובה. לא נתקלתי בתגובה אחת שמתייחסת לכך שהפרסום השפיע עלי לרעה. אדרבה, כנראה אנשים ממש אהבו מה שראו בטלוויזיה ומבינים שאני תמיד עובד מהלב. לטעמי, הפרסום רק הוסיף והרים לי כי בשורה התחתונה בריאליטי אתה מביא את עצמך, ותמיד תרצה מישהו שיכיל את הסיטואציה ויהיה רגיש אליך".

מה השאיפות שלך בתחום?

"להמשיך לגדול יחד עם המשרד, לסיים את לימודי השמאות ולהמשיך להתעסק בהתחדשות עירונית, ואולי גם ביזמות בהמשך".

אם לא היית לומד משפטים, מה היית לומד?

"משחק ומוזיקה, אלו שני תחומים שהם החלום שלי מגיל קטן".

שני החלומות הללו יוגשמו בקרוב, לאחר שחיימוב לוהק לתפקיד משחק ראשון בסדרת נוער חדשה, שאליה לוהקה גם האקסית המדוברת, גל גברעם.

"אני לומד משחק כבר שנה. למדתי אצל נאור זילברמן ואצל אוהד קנולר ועבדתי גם עם גל אמיתי. לא מזמן סיימתי סדנת מייזנר ואני משקיע בזה המון", הוא מספר.

יש טענות של בוגרי בתי ספר למשחק על כך שפליטי ריאליטי גונבים להם את התפקידים.

"אף אחד לא ייתן לי תפקיד רק בגלל כמות העוקבים או בגלל שהייתי ב'האח הגדול'. כשמלהקים אותנו אמנם ברור שאנחנו נותנים ערך מוסף, ונכון שיש שחקנים שלמדו והשקיעו הרבה זמן, אבל כנראה כשמלהקים לסדרות מתחשבים גם ביחסי הציבור וזה חלק מהמשחק.

"נכון, לא למדתי ארבע שנים בבית ספר למשחק, אבל אני גם יכול להגיד לך בוודאות שאם לא הייתי טוב, לא הייתי מקבל תפקיד. לכן זה לא ימנע ממני לקפוץ על ההזדמנות ולקחת אותה בשתי ידיים. תביא בחשבון שבגלל שאני ממותג כיוצא ריאליטי יש גם כאלה שמראש לא ישקלו אפילו לצפות באודישן שלי, כך שלמטבע יש שני צדדים".

איך הגבת כשקיבלת את התשובה החיובית?

"בכיתי כי הילד שבי בכה. זה מעבר לקבלת תפקיד. הייתי ילד שרצה לשחק, וכשהייתי אומר את זה לאמא שלי, היא היתה אומרת לי שעורך דין בבית משפט צריך כישורי משחק. זו היתה הדרך שלה לשכנע אותי".

"הלכתי לטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי. היה לי חשוב להבין מה עובר עלי ואיך אני מתמודד". תום חיימוב, צילום: כפיר זיו, עוזרת צלם חן לוי

איפה אתה נהנה יותר?

"כשאני בבית משפט אני חרד, וכשאני מצלם אודישן אני מתרגש. לפני הופעה בבית משפט לא הייתי נרדם בלילה מהפחד, אבל לפני אודישן אני מתרגש במובן החיובי. אני פורח מול מצלמה".

יש לכם סעיף בחוזה שאתם לא מצטלמים אחד עם השנייה. זו היתה בקשה שלך או שלה?

"שלה, ואני חושב שזה פתרון טוב לשנינו. אני מבין אותה לחלוטין, ואם זה מה שיקל עליה אין פה שאלה בכלל. זה יהיה תפקיד ראשון שלי, אז גם לי יהיה קל יותר להתרכז בתפקיד ולא במשקעי העבר".

יש גם גימיק בליהוק הזה.

"ברור שזה גימיק, אבל הייתי לוקח את התפקיד גם בלי הסעיף המדובר כי אני רוצה לשחק. לא היתה בכלל התלבטות".

את החלום השני, מוזיקה, יגשים בקרוב כשישחרר טרק ראשון שיצר בעצמו בעת משבר הפרידה. "בתקופה הזאת מצאתי נחמה במוזיקה. קניתי שני מגברים, כרטיס קול, פלטה, והתחלתי לשחק", הוא מספר.

מה לך ולמוזיקה?

"תמיד אהבתי מוזיקה. בגיל 6 התחלתי לנגן בקלידים ובגיל 14 לנגן בגיטרה, אבל אף פעם לא פיתחתי את זה באופן מקצועי. כשהתחלתי לעבוד ב'החתול והכלב' פתחתי את הראש והתחלתי להעמיק בטכנו, למדתי והתאהבתי. הכל נעצר כשהתחלתי ללמוד משפטים. במשבר הזוגי המוזיקה היתה הבריחה האולטימטיבית שלי ברמת התחביב".

זו קריירה חדשה?

"לגמרי. זה חלום ילדות ואני נהנה מהיצירה באולפן".

מישהו מלווה אותך?

"פגשתי במקרה חבר ותיק מהתעשייה, דיברנו על מוזיקה והוא סיפר לי שהוא מקים לייבל חדש של מוזיקה אלקטרונית. אזרתי אומץ והשמעתי לו קטעים שאני יוצר. יום למחרת הוא התקשר ואמר שהוא רוצה להחתים אותי. הסברתי לו שאני עורך דין ושאני לא מתכוון לעזוב את המקצוע, אז סיכמנו שפשוט אצור ונתקדם לאן שזה יוביל אותנו".

אתה רואה את עצמך מנגן במסיבות?

"ברור. החבר'ה שלי צוחקים על זה שהדירה שלי הפכה להיות חצי מועדון. אני מתלהב מהקטעים שאני יוצר, ובכל פעם שבאים אלי חברים אני מתקלט להם את כל החומרים החדשים. אני ממש מחכה כבר לנגן במסיבות ולראות את כולם רוקדים מוזיקה שיצרתי באולפן הביתי הקטן שלי. זה מרגש".

אתה לא חושב שזה ייראה גימיק של עוד יוצא תוכנית ריאליטי שחושב שהוא די.ג'יי?

"יכול להיות שיהיו כאלה שיגידו את זה, וזה בסדר. אתן למוזיקה לדבר. אני יוצר ומפיק של מוזיקה אלקטרונית עם שאיפה להיות די.ג'יי שמנגן אותה. וכשהמוזיקה טובה - הכל טוב, אני לא דואג".

erans@israelhayom.co.il

צילום: כפיר זיו, חולצה ומכנסיים: טומי הילפיגר לפקטורי 54

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר