"נהנית להתלבש חשוף, אוהבת עירום": פאולה רוזנברג במסר לגברים

אפילו מתוך חופשה בים המלח, מגישת הטלוויזיה ממשיכה להוביל קו פמיניסטי חסר פשרות, כשהפעם התייחסה לתמונת האלבום החדש הפרובוקטיבית של הזמרת האמריקאית ביונסה, שעוררה תגובות נסערות

פאולה רוזנברג, צילום: אריק סולטן

בפוסט שהוקדש לבני המין הגברי שמתנגדים לתמונות חושפניות, הסבירה בסוף השבוע האחרון פאולה רוזנברג מדוע הבעיה היא דווקא אצל אותם גברים שנחרדים מצילומי נשים המציגות את גופן עם מעט מאוד בד, ובנוסף על כך העבירה להם מסרים מחנכים של מה מותר ומה אסור במסגרת הבעת דעות. בין לבין, היא גם העידה על עצמה שהיא אישה שאוהבת ללבוש חשוף, ונהנית מלצפות באנשים בעירום.

"נכתב בעקבות הביקורת הרבה על התמונה של המלכה החזקה והיפה והחכמה והלבושה לטעמה, ביונסה", הבהירה תחילה רוזנברג את הסיבה העיקרית להעלאת הפוסט המדובר בעמוד הפייסבוק שלה המונה מעל 40 אלף עוקבים. "גבר יקר, לא כל אישה שלבושה לא לטעמך מחפיצה את עצמה", ביקשה להבהיר אולי גם לשדרן הרדיו והעיתונאי יובל אברמוביץ', שיצא נגד תמונת האלבום בפוסט משלו, גם כן ברשת החברתית פייסבוק. "אם היא עשתה את זה (הצטלמה לעטיפת אלבומה בצורה חושפנית) מבחירה אישית כי ככה היא מרגישה יפה ושמחה, אז השיפוט שלך לא רלוונטי, והוא נובע אך ורק מתפיסה תרבותית שלך", פסקה.

"מותר לך לומר 'לבוש מינימלי אינו לטעמי והלבוש של ביונסה אינו לטעמי'. לגיטימי לגמרי. אבל אסור לייחס לה פחיתות מקצועית או להשוות אותה לאחרת שבוחרת בלבוש שונה", הדריכה.

"אני לא ביונסה, אבל יכולה להעיד על עצמי שאני נהנית ללבוש בגדים חשופים כי ככה נוח ונעים לי", כתבה פאולה. "אני גם אוהבת עירום. אני אוהבת לראות גוף של בני אדם ללא שום קשר לקונוטציות מיניות. עבורי אלו תמונות שמעוררות בי תחושה של חופש, שחרור, של אותנטיות", ביקשה לחלוק עם הגולשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר