מצעד התעוזה: פאולה רוזנברג במחאת הביקיני בתוכנית הבוקר

מגישת "פאולה וליאון" ראתה את העליהום סביב עדן בן זקן והחליטה לעשות מעשה • היא הזמינה נשים להצטרף אליה למחאה ולדגמן יחד איתה בביקיני על מסך הטלוויזיה

פאולה רוזנברג, צילום: אריק סולטן

פאולה רוזנברג (שוב) בשירות למען הנשים בישראל: אתמול (שלישי) העלתה המגישה לסטורי באינסטגרם הזמנה לכל הנשים בישראל להשתתף בתוכנית הבוקר שלה "פאולה וליאון". הקונספט: הצגת הגוף הנשי בכל הגדלים והמידות בביקיני, במהלך התוכנית, במחאה על המתקפה חסרת הרסן שעברה רק שלשום הזמרת עדן בן זקן, לאחר הצטלמה בבגד ים ביקיני כשהיא אוחזת בבנה מישל. בין היתר הדגישה רוזנברג כי על כל אישה הזכות להחליט מה תלבש בלי קשר לכישוריה או השכלתה, ותקפה את המצקצקים שהשפילו את בן זקן בתגובות לפוסט המפורסם. ואכן, הבוקר (רביעי) באולפן "פאולה וליאון", נכנסו לאולפן כאות מחאה פאולה אימהות בכל הגילאים, המידות והגדלים - בבגד ים - במסגרת מצעד התעוזה.

מצעד התעוזה. מתוך "פאולה וליאון", צילום: צילום מסך

"אוקיי, חברות, להתפקד!", דרשה פאולה בפתח דבריה הנוקבים. "הגיע הזמן שלכן אשכרה להצטרף למחאה ולא רק לעשות לייק או שיתוף", הביעה ביקורת מרומזת. "מחר, כאות סולידריות עם האישה המהממת שהצטלמה עם הבן שלה על הידיים, וכמחאה על הביקורת שהועברה עליה, על ש'אימא לילדים' מעזה להעלות תמונה בביקיני, אנחנו נראה לה מה קורה כנשים תומכות בנשים!", זעקה מהכתב. "אני מזמינה אתכן, אימהות בכל הגילים, בכל הגדלים, ובכל המידות, להצטרף אליי לשידור חי. נצעד בגאווה ובגאון בבגד ים ביקיני אל תוך האולפן", הסבירה.

בהמשך התפנתה להעביר ביקורת חריפה על המגיבים שתקפו את עדן: "חשבנו שזה מובן מאליו שאנחנו יכולות לבחור מה ללבוש בכל שלב בחיינו, אבל מסתבר שיש עוד כמה שחושבים או חושבות שאישה אמורה לשאול את דעתם לפני שהיא מתלבשת", הוסיפה אימוג'י צוחק. "תזכורת: אני יכולה ללבוש ביקיני וגם להיות סופר חכמה ומוכשרת. אנחנו הנשים גם וגם וגם: אימהות, יצורות מלאות תשוקה, חושניות וחיים. ומה שזה מעורר בך – פשוט לא מעניין בכלל", ביקשה להעביר מסר ישיר לטוקבקיסטים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר