תוכן בשיתוף מסחרי
בעשור האחרון הביטוי המרכזי להשתוללות יוקר המחיה בישראל הוא קניית דירה. ישראלים רבים חוסכים במשך שנים, לוקחים משכנתא לעשרות שנים וכל זאת במטרה לקנות את דירת חלומותיהם, או לפחות דירה בסיסית ממנה יוכלו להתקדם בהמשך.
אלה שבוחרים לקנות דירה חדשה מוצאים עצמם מתמודדים עם מספר אתגרים משמעותיים, החל מבחירת הפרויקט והיזם על שלל יתרונותיו וחסרונותיו, דרך המו"מ וכלה בהיערכות למימון הנדרש לביצוע העסקה. היות שמדובר בסכומים עצומים, ולמעשה בעסקה הגדולה ביותר של המשפחה, כל אחוז של חיסכון הוא משמעותי. הסיכון בעסקה רב, ומקדם החרדה, באופן טבעי, גבוה. אז מה ניתן לעשות על מנת למקסם את ההנחה ולהיות בראש שקט עד לקבלת המפתח? קנייה מאוגדת.
קנייה מאוגדת, למשל דרך מועדון צרכנות, היא אחת הדרכים היעילות להבטיח כי תקבלו את ההנחה המשמעותית ביותר על הדירה שבחרתם, באמצעות השימוש של מועדון הצרכנות בכוח הקנייה שלו למול היזם או חברת הבנייה. מועדון צרכנות עורך בדיקות קפדניות ויסודיות, מה שהופך את הרכישה דרך המועדון לקנייה בטוחה, המאפשרת לרוכש להיות בראש שקט.
כוח המיקוח של מועדוני צרכנות מאפשר למועדונים להגדיל את ההנחה למקסימום ולבדוק באמצעות שמאי שאכן ההנחה היא אמיתית. מועדון צרכנות עשוי להגיע להנחה של עד 10% ממחיר הדירה, מה ששווה לרוכש מאות אלפי שקלים וגם חוסך ממנו את הצורך במיקוח. בנוסף להטבות הכספיות, הקנייה דרך מועדון צרכנות מאפשרת לרוכש גם לדעת מי האוכלוסייה שתגור איתו בפרויקט.
אגב, גם הקבלן והיזם נהנים מהקנייה המאוגדת של מועדוני הצרכנות - הודות להוזלת הוצאות השיווק והמימון, בזכות המכירה המהירה במסגרת המבצעים למועדוני הצרכנות.
תוכן בשיתוף מסחרי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו