משרדים מרווחים לחד-קרן

חברת Tipalti שוכרת מחברת אקרו נדל"ן בניין משרדים בנאות אפקה ב-50 מיליון שקל

קומפלקס גולף בנאות אפקה. מגורים, מסחר, תעסוקה ובילוי, צילום: הדמיה: סטודיו 84

שוק חדי הקרן מרים את שוק המשרדים לשיאים חדשים. חברת הפינטק Tipalti (טיפלתי) שוכרת בניין משרדים שלם בהסכם שנחתם עם אקרו נדל"ן, בהיקף עסקה של 50 מיליון שקל. הבנין החדש ייתן מענה לצמיחה המואצת שחווה החברה ולצורך בהגדלה משמעותית של היקף העובדים בישראל. המשרדים החדשים ישתרעו על שטח כולל של 7,000 מ"ר, המחולקים בין 6 קומות משרדים, בנוסף לקומת גג, שתשמש לאירועי חברה.

בניין המשרדים מהווה חלק מקומפלקס גולף הנבנה בימים אלה בשכונת נאות אפקה בתל אביב, ומשלב בין מגורים, בילוי, מסחר, עבודה, טבע עירוני וקהילתיות. העסקה נחתמה לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות, בהיקף כספי מוערך של כ-10 מיליון שקל בשנה.

Tipalti צפויה להיכנס למשרדים החדשים ברבעון השני של 2022, ואילו שאר הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כשנה וחצי. משרדי החברה מתוכננים על ידי ורד גינדי מסטודיו גינדי. העיצוב ממשיך את הקו הקודם של החברה שהינו חם, ביתי, ידידותי לעובדים ולכלבים שלהם. החברה תעבור למשכנה החדש ממשרדים שהיא שוכרת בימים אלה בקיבוץ גליל ים בשטח של 1,100 מ"ר.

לדברי חן עמית, מנכ"ל Tipalti: "המשרדים החדשים יאפשרו לנו להמשיך לצמוח בישראל בקצב מהיר. השנה נכפיל את צוות הפיתוח וניהול המוצר בארץ, ואנחנו מתכננים לשמור על קצב צמיחה דומה בשנים הקרובות. Tipalti מעסיקה 600 עובדים, מתוכם 210 בישראל, עד המעבר אנחנו מעריכים שמספר העובדים יגיע ל-400. העובדים ייהנו מסביבת עבודה מודרנית עם שטחים ציבוריים מרובים, מרפסת צמודה ענקית, גג מעוצב ומרכז מסחר".

לדברי זיו יעקובי, מנכ"ל ומבעלי אקרו נדל"ן: "אנו שמחים על העסקה עם טיפלתי, חברה דינמית ואיכותית שנמצאת בצמיחה והתרחבות, שתהווה מבחינתנו שוכרת משמעותית למערכת יחסים ארוכת טווח".

חברת הפינטק Tipalti מאפשרת לחברות לבצע העברות תשלומים גלובליים ומקומיים באופן אוטומטי. היא הוקמה ב-2010 בידי חן עמית, המשמש כמנכ"ל, ואורן זאב. החברה גייסה כ-280 מיליון דולר מאז הקמתה, ובמסגרת סבב הגיוס האחרון הגיעה להערכת שווי של יותר מ-2 מיליארד דולר.

קומפלקס גולף נבנה בימים אלה על הקרקע שבה שכן בעבר מתחם כיתן סנטר, בסמוך למפגש הרחובות פנחס רוזן ואברהם שלונסקי. מגדלי המגורים מוקמים ברחובות קהילת סלוניקי וקהילת פאדובה. הקומפלקס כולל 183 יחידות דיור ב-4 בניינים, 2 בני 18 קומות ו-2 בני 8 קומות, וכן מרכז מסחרי של כ-2,500 מ"ר, אשר מעליו נבנה בניין המשרדים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר