בנק מזרחי טפחות השיק חבילת סיוע חדשה: "כתום מכל מקום"

הבנק מציע סל הטבות ייחודי ללקוחות שנפגעו מהמצב הביטחוני – בהם ישראלים השוהים בחו"ל, משרתי מילואים, בעלי עסקים ולקוחות שבתיהם נהרסו • מוקד בינלאומי, הלוואות גישור, דחיית משכנתה ופטור מעמלות – אלה ההקלות שמוצעות כעת

פגיעת טיל בפתח תקווה. צילום: רויטרס

בצל הלחימה והשלכותיה הכלכליות על אזרחים ועסקים, בנק מזרחי טפחות השיק השבוע חבילת סיוע מקיפה בשם "כתום מכל מקום" – המיועדת לאוכלוסיות שנפגעו ישירות מהמצב הביטחוני, מבצע "עם כלביא" והאירועים הקשים שבאו בעקבותיו. מדובר בסל פתרונות המותאם לישראלים ששהותם הושפעה מהמלחמה – בארץ ובחו"ל.

לישראלים השוהים בחו"ל וזקוקים לפעולות מיידיות מול הבנק (כגון הגדלת מסגרת, הלוואות והעברות), הוקם מוקד חירום ייעודי שמאויש על ידי בנקאים אישיים. המוקד זמין מכל מקום בעולם בטלפון 972-768678884 ומבצע זיהוי מהיר לשירותים מרחוק.

עבור לקוחות שבתיהם נפגעו או נהרסו, מזרחי טפחות מציע הלוואת גישור מיידית בגובה של עד 150 אלף ש"ח – כ-70% מסכום התביעה למס רכוש – לתקופה של חצי שנה ובריבית פריים. כמו כן, לקוחות טפחות שנאלצו לעזוב את בתיהם יוכלו לדחות את תשלומי המשכנתה לחצי שנה, ללא ריבית וללא הצמדה.

גם בעלי עסקים קטנים לא נותרו מאחור: הבנק מאפשר להם לקבל הלוואות בערבות מדינה בתנאים מועדפים, לצד אפשרות לדחות תשלומי הלוואות קיימות. מדובר במהלך שנועד להקל על התזרים של עסקים שספגו ירידה חדה בפעילות או סגירה זמנית בשל המצב הביטחוני.

עוד במסגרת חבילת "כתום מכל מקום", משרתות ומשרתי מילואים נהנים מהטבות שמקלות על ההתנהלות הכלכלית: פטור מעמלות עו"ש ו-0% ריבית על יתרת חובה – עד 10,000 ש"ח למשקי בית פרטיים ועד 30,000 ש"ח לבעלי עסקים. בנוסף, ללקוחות פרטיים הנמצאים בקושי תזרימי תוענק הפחתה של 3% בריבית על מסגרת האשראי, בעוד שלקוחות פרטיים ועסקים קטנים שנמצאים ביתרת זכות, יקבלו ריבית של 2% עד לגובה של 30,000 ש"ח.

כלל ההטבות זמינות לתקופה מוגבלת ונועדו להעניק רשת ביטחון מיידית ללקוחות שנקלעו למצוקה כלכלית. "אנחנו מודעים לכך שלכל מגזר יש צרכים שונים, ולכן בנינו מערך מותאם אישית", אמרו בבנק.

לצד החבילה הכלכלית, הבנק מדגיש את המשך פעילות שירות הווטסאפ האישי מול הבנקאי הקבוע של הלקוח – שירות ייחודי שמאפשר מענה אישי, מהיר וזמין, כולל ביצוע פעולות ישירות תוך כדי שיחה. "בימים של לחץ, היכולת לדבר עם מישהו שמכיר אותך ומבין את הצרכים שלך – היא הבדל של ממש", סיכם בני שוקרון, דובר הבנק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר