הראל זילזניק. צילום: יח"צ

הראל זילזניק, אלרם שיווק פרויקטים

הדרך לנדל"ן: לקראת סוף שנות העשרה שלי הבנתי מה אני באמת רוצה לעשות בחיים – בדיוק כל מה שלא אמרו לי לעשות: ליזום, ליצור, לסלול דרך חדשה, לאתגר גבולות ולחדש. התחנה הראשונה הייתה אולם אירועים בפורמט חדשני ופורץ דרך. אלו היו שבע שנים של חוויה אינטנסיבית שבנו לי את התשתית לתחנה הבאה, ולא עבר זמן רב עד שזיהיתי תופעה מוכרת: כמו באולמות, גם בתחום שיווק הנדל"ן שוררת שמרנות. רציתי לבנות משהו אחר – עם שפה חדשה שמדברת תוצאה, טכנולוגיה, עתיד, עוצמה וחוויה. כך נולדה אלרם נדל"ן – החברה לשיווק פרויקטים

מי אנחנו: אלרם עוסקת בשיווק פרויקטים למגורים ולמסחר כמעט בכל קנה מידה - ממיזמי בוטיק של עשרות יחידות ופחות, ועד פרויקטים של מאות יחידות דיור, פרויקטים של מחיר למשתכן, מסחר ותעסוקה. לכל אחד מהם אנו ניגשים אחרת – אך עם אותה הגישה: "שיווק טוב נמדד בתוצאה".

מה מייחד אותנו: אלרם היא לא סוכנות ש"מוכרת דירות", אלא מנגנון מדויק, מערכת חכמה, חוד החנית. אנחנו לא מגיבים לשוק – אלא שואפים להוביל אותו. שילוב מדויק של קידמה טכנולוגית ואוצר אנושי מדהים – שילוב שמפצח לעומק את הצרכים של היזמים, ומפגיש אותם בתבונה רבה עם לקוחות הקצה – הרוכשים.

"אלרם היא לא סוכנות ש"מוכרת דירות", אלא מנגנון מדויק, מערכת חכמה, חוד החנית. אנחנו לא מגיבים לשוק – אלא שואפים להוביל אותו. שילוב מדויק של קידמה טכנולוגית ואוצר אנושי מדהים"

תוכניות להתרחבות: במונחים גיאוגרפים, אנחנו תמיד שומרים חסד נעורים לרחובות, שם נולדנו, גדלנו והתחלנו, ולשכנותיה – נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וכדומה. מלבד התרחבות לאילת וערי הצפון כמו טבריה וחיפה, אנחנו מרחיבים את הפעילות שלנו במטרופולין תל אביב, באזור השרון ובערי החוף. בפן הטכנולוגי, אנחנו בעיצומה של השקעה בפלטפורמה שתשנה את הדרך שבה רוכשי דירות נחשפים לפרויקטים.

תרומה לקהילה: לשותפיי ולי יש תובנה מאד חשובה - התרומה שלנו לקהילה מתחילה מבפנים. אנחנו מאמינים שכשאנחנו מצליחים להטמיע בקרב עשרות ומאות אנשי השיווק, המכירה, השירות והעובדים שפוגשים בנו ומתפתחים אצלנו את ערכי הכבוד, האחריות, המסירות והאדיבות – אז אנו גם שותלים שגרירים של ערכים נכונים בכל מקום. כל אחד מהם יוצא החוצה ומשפיע. זו ההשפעה השקטה – אבל העמוקה– שלנו.

בנימה אישית

אנשים לפני הכול – גם בעידן של AI

אנחנו חיים בעידן של אוטומציות, נתונים, צ'אטים ובינה מלאכותית – וזה חשוב, זה הכרחי, וזה כאן כדי להישאר. היינו מראשוני חברות השיווק להשתמש באוטומציות, AI ודיגיטל באופן שבו נהוג היום, אבל דבר אחד לא השתנה: אנשים עדיין קונים מאנשים. ולכן, כל עוד זה המצב – אנחנו נשאר אנושיים.

אנחנו מחבקים את הטכנולוגיה ומשתמשים בה רבות וזהו אחד מסימני ההיכר שלנו, אך לא כדי להחליף את מגע האנושיות, אלא כדי לשפר ולהעמיק אותו. הטכנולוגיה עבורנו כאן כדי להשתפר כבני אדם וכנותני שירות. כיום אנו מטמיעים כלים מבוססי AI שמטרתם להעצים את החוויה האנושית. הכלים האלה משדרגים את מערכות ה-CRM , ממפים לידים ביעילות, מחדדים מסרים, מאיצים תגובה ומגבירים את הקשר האישי.

אנחנו לא שוכחים לרגע שמאחורי כל ליד יש חלום. זוג. משפחה. יזמים לא מחפשים רק משווקים – הם מחפשים שותף לדרך. מישהו שיבין, יחשוב, יוביל, יגיב מהר – ובעיקר יזיז את מחוג השיווק והמכירות. אלרם היא המקום הזה. בזכות האנשים, הגישה, והמחויבות לרף העליון. אצלנו, "הרף העליון בשיווק נדל"ן" זו לא סיסמה – זו הצהרת כוונות. לחיות את הרף הזה בכל מגע, בכל החלטה ופעולה. לא להסתפק רק במה שמקובל, אלא לשנות את מה שנחשב אפשרי.

הראל זילזניק, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...