לקפוץ על ההזדמנות : פרוייקטים 2023

צפון קרית ביאליק שכונת נאות אפק שתית: שבעה בניינים בני 255 יח״ד

freepik

על הסביבה  שכונת מגורים הנבנית בצפונה של קריית ביאליק. השכונה נבנית משני צדי כביש 22, צפונית לכביש 79. היא צמודה ממערב לשמורת הטבע עין אפק וסמוכה לשביל נחל נעמן. לצורך הקמת השכונה הועברו שטחי חקלאות שהיו שייכים לקיבוץ אפק לטובת קריית ביאליק.

נאות אפק הדמיה evolve: media,

 מה נבנה  השכונה צפויה להכיל 4,753 יחידות דיור בבנייה רוויה של עד 25 קומות. חברת "שתית", שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשכונה, קיבלה היתר בניה ראשון ל- 50 יח"ד לפרויקט ומתחילה בבנייתו בימים אלה. עוד טרם התקבל היתר הפרויקט זוכה לפופולריות רבה וכבר נמכרו בשני הבניינים הראשונים מעל 50% מהדירות. הפרויקט כולל שני מגרשים הפרוסים על שטח של 15.5 דונם, עליהם יבנו 255 יחידות דיור. שלום שטרית, מבעלי חברה "שתית": "שכונת נאות אפק החדשה תהיה אחת השכונות האטרקטיביות ביותר שנבנו באזור הן בגלל נגישותה והן בזכות הבנייה החדשה והמודרנית".

כמה יעלה החל מ-1.5 מיליון שקלים לשלושה חדרים, דירות גן ארבעה חדרים במחיר של 2.475 מיליון שקלים ופנטהאוזים בני חמישה חדרים עתידים להימכר במחיר של החל 3.03 מיליון שקלים.

פרויקט כרמים אפקה סלע בינוי צילום: All In,

 קריית ביאליק  אפקה

סלע בינוי, בראל וצור ישראל: 1,500 יח"ד

על הסביבה שכונת אפקה בקריית ביאליק הולכת וצומחת בלב המרחבים הירוקים של שמורת עין אפק ומשלבת מגורים בלב הטבע, חיי קהילה, מוסדות חינוך וקרבה למוקדי תעסוקה.

 מה נבנה  מתחם מגורים הכולל 1,500 יח"ד המשתרעות על פני שבעה פרויקטים שונים בתמהיל רחב של מגדלים, בנייני בוטיק ויחידות יוקרה צמודות קרקע.

כמה יעלה מחיר השוק לדירת חמישה חדרים בשכונה עומד כיום על כ-2.1 מיליון שקלים ומבטא עלייה של 40% מאז החל שיווק פרויקט פארק אפקה. תומר אולמן, סמנכ"ל השיווק של חברת סלע בינוי: "בימים אלה אנו על סף סיום השיווק של פרויקטים "צמרות" ו-"כרמים" ובתוך כך מציעים לרוכשי הדירות האחרונים במתחמים אלה ליהנות מתנאי מימון אטרקטיביים".

מרכז.

 נתניה  קריית נורדאו

יובלים: 872 יח"ד ב-14 בניינים

.על הסביבה  הפרויקט ממוקם בין הרחובות זלמן שניאור וקרן היסוד בסמוך לשכונת עיר ימים ובמרחק הליכה קצר לים ולקניון. המתחם משתרע על פני שטח כולל של כ-28 דונם.

פרויקט עיר ימים הצעירה בנתניה. צילום : 3division,

 מה נבנה  קבוצת יובלים בבעלות איציק ברוך קיבלה שמונה היתרי בניה לפרויקט "ימים הצעירה" להקמת השלב הראשון הכולל 480 יח"ד. זהו פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שאושר בידי הוותמ"ל וכולל בסך הכול הריסת 208 יח"ד אשר במקומן יבנו 872 יח"ד ב-14 מבני מגורים. החברה מכרה עד כה 248 יח"ד, המהוות כ 67% מהדירות בפרויקט. 

כמה יעלה  החל מ 2.65 מיליון שקלים עבור דירות ארבעה חדרים בשטח של 107 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת והחל מ 2.85 מיליון שקלים עבור דירות חמישה חדרים בשטח של 118 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות שלושה חדרים בשטח של 80 מ"ר עם 12 מ"ר מרפסת, מציע דירות במחיר של החל מ-2.17 מיליון שקלים.

שפונדר פדלון בכפר יונה שרונה הדמיה: SHARPEN,

 כפר יונה  שכונת שרונה

שפונדר פדלון: שני בניינים, 54 יח"ד

.על הסביבה  שכונת שרונה הולכת וצומחת בשנים האחרונות וכוללת נכון להיום כ-2,300 יחידות דיור, הן בבניינים של חמש עד תשע קומות והן בבתים צמודי קרקע. לצד פרויקטי המגורים הנבנים בה קיים פארק גדול, פארק אופניים, גנים, בתי ספר יסודיים ובעתיד יוקמו בה גם חטיבת ביניים, בית ספר תיכון וקאנטרי קלאב. 

 מה נבנה  פרויקט בעירוב שימושים המשלב מגורים לצד פתרונות תעסוקה ושטחי ציבור. הפרויקט כולל הקמת שני בנייני מגורים בעלי 54 יחידות דיור, בניין משרדים בן שלוש קומות וכ- 10,580 מ"ר שטחי מסחר ופנאי, אותם צפויים לאכלס חנויות של הרשתות הגדולות.

כמה יעלה  המשרדים בפרויקט משווקים בהתאם למודל המיני-מקסי המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי ולקבל מוצר מוגמר עד הפרט האחרון. הלקוחות נהנים גם משטחים משותפים, לדוגמא חדרי ישיבות מאובזרים בכל הקומות ועוד. מחירי הדירות: החל מ-2.45 מיליון שקלים.

 גבעתיים  ההסתדרות

ICR: שלושה מגדלים, 333 יח"ד

על הסביבה  ברובע העירוני המתחדש בלב העיר, בין רחובות המאבק וההסתדרות ובקרבה לפארק גבעתיים (סמוך ליציאות לכיוון כביש 4 ולנתיבי איילון).

חברת ICR מתחם ההסתדרות גבעתיים הדמייה :3Dvision,

 מה נבנה  פרויקט AIR של חברת ICR הוא קומפלקס מגורים הכולל 333 יח"ד המתפרשות על  שלושה מגדלים ושדרת מסחר. הוא כולל חדר כושר פרטי, עמדות עבודה שיתופיות, מתחם ילדים, ספריית אטריום וחדר קולנוע. בנוסף, Rooftop Park יחודי בקומה הרביעית הכולל פינות ישיבה ואירוח סביב firepit איכותי, מתחם ברביקיו, חדר כושר חיצוני, מתקני ילדים ושתילה קהילתית.

כמה יעלה  השיווק בעיצומו ומציע דירות שלושה עד חמישה, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים החל מארבעה מיליון שקלים. כ-60% מהדירות כבר נמכרו.

 תל אביב  לואי מרשל מטרופוליס

מטרופוליס: מתחם בן 32 יח״ד

.על הסביבה  ממוקם מרחק הליכה מפארק הירקון, ממקומות בילוי ומסחר וממוסדות חינוך. אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס: "תכנית הרובעים 3 ו-4 שאושרה לפני מספר שנים נועדה לפשט ולקדם פעילות של התחדשות עירונית במרכז תל אביב ולפשט את הליכי הרישוי. היא מעניקה שוויוניות ו-ודאות תכנונית המסייעת הן לבעלי הדירות והן ליזמים, ובכך אפשרה להרבה פרויקטים לצאת לדרך".

פרויקט לואי מרשל 41 של מטרופוליס 1 הדמייה : evolve media,

 מה נבנה  חברת מטרופוליס הרסה את שני הבניינים ברחוב לואי מרשל 41 בתל אביב פינת שדרות סמאטס, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. מדובר בשני בניינים ישנים בני שלוש קומות עם 15 דירות, במקומם ייבנה בניין בן שבע קומות ובו 32 יחידות דיור חדשות. הצפי לאכלוס הפרויקט הינו בעוד כשלוש שנים.

כמה יעלה  תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות שלושה עד חמישה חדרים, דירות גן ומיני פנטהאוזים, במחיר החל מ-5.4 מיליון שקלים.

 תל אביב  שלומציון המלכה

קונטמפו: מתחם בן 39 יח״ד

.על הסביבה  מהאזורים האיכותיים והשקטים בצפון הישן והמתחדש של תל אביב, בין כיכר המדינה לפארק הירקון. בצד רחוב שלומציון המלכה הבניין ממוקם בסמוך לפארק ומצדו האחר ישנם מוסדות חינוך, תרבות ופנאי. האזור נגיש לתחבורה ציבורית בסמיכות לכביש החוף ולנתיבי איילון.

חברת קונטמפו שלומציון המלכה ויונתן הופסי קונטמפו הדמיה :אליאב אדריכלים, 3Dvision,

 מה נבנה  שני בניינים הפונים לרחובות שלומציון המלכה ויונתן הופסי בפרויקט שלדברי היזם כולו התאמה אישית, וכל דירה בעלת מאפיינים ייחודים שיתאימו אך ורק לרוכש שלה. המתחם יכלול 39 יח"ד עם דירות שלושה עד חמישה חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים מפוארים.

כמה יעלה  דירות שלושה חדרים בשטח של כ-80 מ"ר עם מרפסת החל מ-5.5 מיליון שקלים.

 תל אביב  נחלת יצחק

קבוצת סופרין , קבוצת וייס, GF נדל"ן , הריבוע הכחול נדל״ן, ובולטהאופ השקעות

על הסביבה  שכונת נחלת יצחק הוותיקה נמצאת במזרח תל אביב בסמוך לציר יגאל אלון הנחשב לאחד מצירי התעסוקה והמסחר המבוקשים והיוקרתיים ביותר בעיר. השכונה הוותיקה נחשבת לאחת השכונות האיכותיות בעיר בכלל ובצד המזרחי של איילון בפרט.

EAST של סופרין וייס הריבוע הכחול GF נדלן ובולטהאפ השקעות הדמיה: viewpoint,

היא ממוקמת בסמיכות למתחם הבורסה ברמת גן ולקו האדום של הרכבת הקלה שיעבור לאורך רחוב שאול המלך. כמו כן היא קרובה לקווי המטרו שיפעלו בעתיד ולמע"ר הצפוני של תל אביב מהצד השני של נתיבי איילון.

 מה נבנה  אחד הפרויקטים המרכזיים בעיר, פרויקט EAST&, יכלול שני מגדלים - האחד בן 40 קומות והשני בן 33 קומות. מדובר בפרויקט עירוב שימושים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של 95 אלף מ"ר בנוי, המשתרע על פני 6.5 דונם. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן שמונה קומות מגורים שיכללו 42 יח"ד בלבד. בנייתו צפויה להסתיים במחצית השנייה של 2024. הביצוע הופקד בידי חברת תדהר. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקלים.  

כמה יעלה  בפרויקט משווקות דירות בנות שלושה עד חמישה חדרים במחיר של החל מארבעה  מיליון שקלים.

 רמת גן  קריית קריניצי

רמי שבירו: שמונה מגדלים, 584 יח"ד

על הסביבה  הפרויקט עוטף את שכונת הווילות בקרית קריניצי (רחוב גילדסגיים והרחוב החדש רועי קליין) במרחק נסיעה קצרה מתל השומר ובסמוך לקו הסגול של הרכבת הקלה ולעורקי תחבורה מרכזיים. בסביבה הקרובה ישנם מוסדות ציבור, בתי ספר, גנים, גינות ועוד.

קריית קריניצי חברת רמי שבירו- צילום : יח"צ,

 מה נבנה  שמונה מגדלים חדשים בגובה 15 עד 17 קומות. הדירות בפרויקט מגיעות במפרט של שלושה עד שישה חדרים, מיני פנטאוזים, דירות גן ופנטהאוזים הכוללים בריכת שחייה ותקרות גבוהות. ישנה מרפסת לכל דירה, כאשר חלק מהמרפסות גם מקורות.

כמה יעלה  כמחצית מהדירות בפרויקט לשכירות לטווח ארוך והמחצית הנוספת מוצעת למכירה. לרגל ההשקה דירות מוצעות החל מ-2.84 מיליון שקלים לזמן מוגבל. בימים אלו החל שיווק הפרויקט. רמי קדמי, סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת רמי שבירו: "הפרויקט מציע דירות ברמה הגבוהה ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד לצד בשורות כמו שכירות לטווח ארוך".

 הרצליה  גן רש"ל

פרשקובסקי: ארבעה בניינים בני 156 יח״ד

על הסביבה  שכונת גן רש"ל נמצאת בחלקה הצפוני של הרצליה, נושקת לרעננה והיא טובלת בצמחיה עשירה ועצים עתיקים, קהילתית ושקטה. השכונה קרובה לאוניברסיטת רייכמן בעיר, לצירי תנועה מרכזיים, היכל האומנויות, הספורט וקניון שבעת הכוכבים. 

פרשקובסקי משיקה את פרויקט גן רשל בהרצליה הדמיה :סנאפשוט כהן,

 מה נבנה  פרשקובסקי מקימה מתחם ייחודי של ארבעה בניינים בני שמונה קומות בתמהיל דירות מגוון והוא יכלול 156 דירות. בפרויקט יוצעו דירות שלושה עד חמישה חדרים, דירות גן בנות חמישה ושישה חדרים ופנטהאוזים בני חמישה ושישה חדרים. הבנייה בשיטת בנייה ירוקה עם חיסכון אנרגטי וכלכלי, ותבנה בשיטה טרומית המשלבת בידוד תרמי חיצוני. כמו כן, השימוש בשיטה זו ישפר בצורה  את רמת הבידוד ביחידות הדיור בפרויקט.

כמה יעלה  דירות שלושה חדרים החל מ-3.1 מיליון שקלים, דירות ארבעה חדרים החל מ-3.8 מיליון  שקלים ודירות חמישה חדרים החל מ-4.3 מיליון שקלים

 פתח תקווה  סוף רוטשילד

קטה גרופ: 300 דירות בשמונה בניינים

על הסביבה  בצמוד לשכונת כפר גנים המבוקשת, ליד מוסדות חינוך מובילים, פארקים ירוקים, טיילת הליכה, מרכזי פנאי ובילוי ונגישות לצירי תחבורה ראשיים, לתחנת הרכבת הקלה ולכביש 471.

רוטשילד פתח תקווה קטא נדל"ן הדמיה: ויזואליה סטודיו הקוביה,

 מה נבנה  פרויקט סוף רוטשילד כולל 300 דירות חדשות בשמונה בניינים חדשים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות שלושה עד חמישה חדרים ומיני פטנהאוזים. נכון להיום נותרו כ-65 דירות בשיווק וצפי איכלוס הוא במהלך 2025.

.כמה יעלה  הדירות משווקות במחיר של כ-24-27 אלף שקלים למ"ר, כשדירת שלושה חדרים בשטח של כ-70 מ"ר + מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-2.1 מיליון שקלים. דירת ארבעה חדרים בשטח של 95 מ"ר + מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעת למכירה במחיר של החל מ-2.45 מיליון שקלים. דירות חמישה חדרים בשטח כ-111-125 מ"ר + מרפסת 12-15 מ"ר מוצעות למכירה במחיר של החל מ-2.59 מיליון שקלים.

 קריית אונו  מתחם לוי אשכול

כנען: 760 יח״ד ב-10 בניינים

על הסביבה  העיר קריית אונו נחשבת כבר מספר שנים לאחת הערים המתחדשות בישראל. היא מונה כיום כ-43 אלף תושבים וצפויה, על פי תכנית המתאר העירונית, להכפיל את כמות התושבים ולהגדיל את שטחה בכ-800 דונם שטח בנוי.

הצמיחה העיקרית של העיר בשנים האחרות נובעת מתהליכי ההתחדשות העירונית שהרשות מקדמת באופן אינטנסיבי. לקריית אונו פוטנציאל לתוספת של עוד 18 אלף יח"ד במסגרת התחדשות עירונית בשטחה המוניציפלי.

פרויקט עלמא. קבוצת כנען. הדמיה : 3Ddesign,

 מה נבנה  פרויקט "עלמא" נמצא במתחם לוי אשכול בלבה של שכונת קראון. הוא כולל פינוי 232 משפחות, המתגוררות כעת ב-11 בניינים ותיקים בני ארבע קומות, ובמקומם יבנו 760 יח"ד ב-10 בניינים לצד כ-6000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים ו- 1500 מ"ר שטחי ציבור.

כמה יעלה  דירת שלושה חדרים בקומה השנייה ב-2.68 מיליון שקלים.

 אור יהודה  השכונות החדשות

אורון נדל״ן: שבעה בנייני מגורים עם 245 יח״ד

שיכון ובינוי: 600 דירות בארבעה מתחמי דיור

על הסביבה  שתי השכונות החדשות של אור יהודה,  בית בפארק ופארק איילון. שתיהן בקרבה למתחמי חינוך ונגישות לצירי תחבורה מרכזיים, כמו גם לקו הסגול של הרכבת הקלה שעתיד לקום בהמשך ותחנת מטרו. האחת, צמודה למחנה תל השומר שיתפנה בקרוב, ובסמוך לאזור התעסוקה ההייטקיסטי החדש "מיי אונו" של קריית אונו בצומת סביון. השניה, צמודה לצומת מסובים.

אור יהודה.הדמיה : אורון נדלן,

 מה נבנה  בבית בפארק פרויקט New Concept של חברת אורון נדל״ן נמצא בשלבי בניה מתקדמים כשתאריך האכלוס הצפוי הינו אוגוסט 2024. כולל הקמה של שבעה בנייני מגורים בני חמש ו-11 קומות עם 245 יחידות דיור סך הכול. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון במיוחד וכולל דירות של שניים עד שישה חדרים לצד דירות גן ופנטהאוזים. 

הפרויקט השני הוא בפארק איילון של שיכון ובינוי, עירוב שימושים של מתחמי ציבור ומסחר במעטפת של פארק עסקים. בכל מתחם ישנם ארבעה בניינים ובינהם פארק ירוק רחב ידיים. משרד האדריכלים האמון על הפרויקט הינו ׳Kika Breaz׳. בכל בניין ישנו מועדון דיירים, ובחזיות הרחובות שדרת חנויות נפרדת.

כמה יעלה  בפרויקט של אורון דירת ארבעה חדרים נמכרת החל מ-2.79 מיליון שקלים. בפרויקט שיכון ובינוי: דירת ארבעה חדרים נמכרת ב- 3.1 מיליון שקלים. דירת חמישה חדרים נמכרת ב- 3.7 מיליון שקלים. 

 יבנה  מרכז העיר

אלמוגים: שלושה מגדלים, 273 יח"ד

על הסביבה  על שדרות דואני, בין שדרות ירושלים לשדרות העצמאות, מוקם מתחם ALUMA של החברות אלמוגים ו-WGROUP. המתחם נהנה מדרכי גישה קלות ונוחות לכבישים 4, 6, 42 ו-431 ובנוסף, בקרבה לשתי תחנות רכבת, האחת במערב, על כביש 4 סמוך למחלף יבנה, והשנייה במזרח, בשדרות העצמאות.

אלמוגיםאלומה ביבנה הדמיה: EVOLVE MEDIA,

 מה נבנה  מתחם ALUMA תוכנן ועוצב כקומפלקס מגורים אורבני שבנוי משלושה מגדלים בגובה 25 קומות, סה"כ 273 דירות מרווחות בנות ארבעה וחמישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, לצד מגוון חנויות נוחות, בתי קפה ומסעדות ממש מתחת לבית. במתחם יש לרווחת הדיירים חדר כושר, מועדון דיירים ועוד.

כמה יעלה   דירת ארבעה חדרים בשטח של 107 מ"ר + מרפסת בשטח של 15 מ"ר החל מ- 2.487 מיליון שקלים. דירת חמישה חדרים בשטח של 128 מ"ר + מרפסת בשטח של 19 מ"ר החל מ- 2.892 מיליון שקלים.

ירושלים

 אבו גוש  נופי אילן

אבי חבר ותניא: 11 בניינים, 99 יח״ד

על הסביבה   "נופי אילן" שוכן במערב היישוב הכפרי אבו גוש מול הרי ירושלים.

 מה נבנה  מתחם הכולל 99 יחידות דיור ב-11 בנייני בוטיק בני ארבע עד חמש קומות. תמהיל הדירות שמשווקות בשוק החופשי על ידי חברת דרא כולל דירות בנות שלושה עד חמישה חדרים עם מרפסות מרווחות, דירות גן בנות ארבעה וחמישה חדרים עם גינות גדולות ודירות פנטהאוז בנות שישה חדרים עם מרפסות גדולות. בכל בניין יהיו תשע דירות, שתיים עד שלוש דירות בכל קומה, שחלקן הגדול פונות לנוף פתוח אל הרי ירושלים.

פרוייקט נופי אילן של קבוצת מנוס בשיווק חברת דרא- הדמיה: viewpoint,

כמה יעלה  דירות שלושה חדרים החל מ-2.08 מיליון שקלים, דירות ארבעה חדרים החל מ-2.46 מיליון שקלים ודירות חמישה חדרים החל מ- 2,825 מיליון שקלים. לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים חברת שיווק הנדל"ן דרא, "בימים אלה יש פריסייל מיוחד בפרויקט לקרנות השוטרים וארגון המורים. בין רוכשי הדירות עד כה יש משקיעים ורוכשים למטרת מגורים מאזור ירושלים רבתי, מטה יהודה, ומבשרת ציון".

  ירושלים  קריית יובל

אפריקה ישראל: 216 דירות

על הסביבה:  שכונה מתחדשת ובנייה במיקום גבוה בשכונה עם נוף פתוח לעיר. בסמוך לפרויקט ישנו פארק, בית ספר ויצ"ו ומרכז מסחרי.

סביוני קריית יובל של אפריקה ישראל מגורים, בוליביה 14 בירושלים. הדמיה :3DIVISION,

 מה נבנה  מודל של התחדשות עירונית בשכונת שלושה בניינים ברחוב בוליביה 14: שני בניינים של תשע קומות ומגדל אחד בן 15 קומות. הבניינים יכללו 216 דירות (מתוכם 56 לבעלי הקרקע) כשגודל הדירות ינוע בין שני חדרים לארבעה חדרים. "הפרויקט נבנה מתוך תפיסה של מתן פתרון הוליסטי לדיירים ובבנייה של עירוב שימושים, שילוב של מגורים לצד מסחר וגני ילדים", אומר סמנכ״ל השיווק והמכירות של אפריקה ישראל, תמיר לולו.

כמה יעלה  סביב 33 אלף שקלים למ"ר.

דרום

 באר שבע  סיגליות

 אבני דרך ומ.ב.צ: שני בניינים, 76 יח"ד

על הסביבה  השכונה החדשה ממוקמת בכניסה המערבית לעיר באר שבע, אזור הנמצא בתהליך התפתחות עירונית נרחב. באזור נעשות השקעות נרחבות בשטחים ירוקים, בהם פארקים וגינות ציבוריות, מרכזי ציבור ומסחר, בתי ספר, מוסדות חינוך וגן חיות שנמצא דקות נסיעה מהשכונה. השכונה קרובה לעורקי תחבורה מרכזיים, בהם כביש 25.

אבני דרך פרויקט סיגליות באר שבע הדמיה: זיתוני הדמיות אדריכליות,

 מה נבנה  שני בניינים בני תשע קומות, סה"כ 76 יח"ד, הכוללים דירות גן בנות שלושה עד חמישה חדרים ודירות פנטהאוז. 

כמה יעלה  דירת ארבעה חדרים בשטח של 105 מ"ר + מרפסת החל מ-1.56 מיליון שקלים. דירת  חמישה חדרים בשטח של 125 מ"ר + מרפסת בשטח של 25 מ"ר החל מ- 1.78 מיליון מ"ר.

 אשקלון  שכונת עיר היין

אפי קפיטל: מגדל בן 24 קומות

אלמוג: ארבעה בנייני בוטיק בני שבע קומות

על הסביבה  שכונת עיר היין ממוקמת בחלקה הצפוני של אשקלון על שטח של כ-4,000 דונם, כאשר 150 דונם מיועדים לריאות ירוקות החוצות את השכונה. השכונה קיבלה את שמה משרידי מפעלי יין עתיקים ששוכנים בתחומה, ומפארק היין החדש שנבנה בחלקה המערבי. השכונה צפויה לכלול 11,500 יח"ד חדשות ונהנית מגישה לכביש 4, מחלף יציאה נוסף בסמיכות ליישוב באר גנים ולתחנת רכבת חדשה שתקום בסמוך לשכונה. בנוסף, בשכונה ייבנו פארק הייטק, מבני ציבור, אשכול בתי ספר, גני ילדים, מרכזי מסחר, תעסוקה, תרבות, פנאי ולוגיסטיקה.

הדמיה :אפי קפיטל , שכונת עיר היין אשקלון,

 מה נבנה  בניין המתנשא לגובה של 24 קומות עם 130 דירות בתמהיל של שלושה עד חמישה  חדרים, דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז. לכל הדירות תוצמד חניה תת קרקעית ומחסן. בפרויקט מתוכננת גם קומת מסחר, מועדון דיירים ועוד. פרויקט נוסף Red by Almog כולל 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני שבע קומות, מחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת". התמהיל המוצע כולל דירות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. לכל דירה מוצמדים מחסן וחניה.

כמה יעלה  בפרויקט של אפי קפיטל דירות שלושה חדרים בגודל 82 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר נמכרות החל מ-1.66 מיליון שקלים. דירות ארבעה חדרים בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 13 מ"ר מוצעות החל מ-1.94 מיליון שקלים. דירות חמישה חדרים בגודל של 123 מ"ר ומרפסת של 13 מ"ר במחיר של החל מ-2.02 מיליון שקלים. דירת פנטהאוז בקומה ה-24 עם שישה חדרים בגודל של 152 מ"ר ומרפסת של 114 מ"ר במחיר של החל מ-3.6 מיליון שקלים.

בפרויקט של אלמוג דירת גן שלושה חדרים בשטח של 78 מ"ר עם גינה בשטח של 61 מ"ר מוצעת  החל מ-1.9 מיליון שקלים. בתקופת המכירה המוקדמת תציע החברה תנאי מימון מיוחדים לרוכשים הראשונים, לרבות יעוץ וליווי ללקיחת משכנתא במסגרת העסקה.

 דימונה  שכונת ממשית

גשם החזקות: 505 יח"ד

על הסביבה: קצב ההתפתחות של דימונה הוא עצום, לצד גידול באוכלוסיה של כ-2.5% מדי שנה. העיר מכילה היום כ-40 אלף תושבים אך משתרעת על פני השטח של לא פחות מ-173 קמ"ר, מה שמצביע על יכולת צמיחה אדירה מבחינת הקיבולת בעיר. ליד ממוקמים מפעלי ים המלח, רותם אמפרט נגב, פריקלאס ים המלח, הקריה למחקר גרעיני, חיפה כימיקלים ומפעל סיליקט, מפעלים אלו מהווים מקור נרחב לתעסוקה רבה באזור.

פרויקט נוף בראשית של גשם החזקות הדמיה: סטודיו LUMO,

 מה נבנה  פרויקט "נוף בראשית" של קבוצת גשם החזקות בשכונת ממשית מכיל מספר מתחמים שונים של מבני בוטיק עם מגוון רחב של דירות קטנות או גדולות לפי צורך הדיירים, פנטהאוזים עם מרפסות ענקית ודירות גן ענקיות במבנים המדורגים עם בריכות. בפרויקט מתוכננות 505 יח"ד של בנייה רוויה, קוטג'ים וצמודי קרקע.

כמה יעלה  דירות ארבעה חדרים משווקות החל מ-1.05 מיליון שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר