הסוף לתורים? עומס בסניף דואר באשדוד. למצולמים אין קשר לכתבה | צילום: לירון מולדובן, ארכיון

דואר ישראל משיק אפליקציה חדשה

לראשונה הושק יישומון המאגד את כלל השירותים הפיננסיים הניתנים בדואר • המהלך נועד להוריד את העומס מ-600 הסניפים

בנק הדואר השיק לראשונה יישומון המאגד את כלל השירותים הפיננסיים הניתנים בדואר.

משתמשי האפליקציה יוכלו לקבל מידע ולבצע פעולות בקלות ובמהירות, לקבל מידע בזמן אמת ולנהל ביעילות את חשבונם בבנק הדואר. היישומון זמין להורדה במכשירי האנדרואיד ובקרוב גם במכשירי האייפון (ios) תחת השם "בנק הדואר".

האפליקציה החדשה של דואר ישראל, דואר ישראל

בין השירותים שיתאפשרו לביצוע דרך היישומון: הפקדת המחאות, בדיקת יתרת עו"ש, ריכוז יתרות, ביצוע העברות כספים לבנק אחר, העברת כספים לחו"ל ועוד. בנוסף, ניתן לטעון כרטיס נטען של בנק הדואר, לברר שערי מט"ח, ובקרוב תתאפשר גם הזמנת מט"ח ישירות באמצעות היישומון.

הרישום לשירות אינו כרוך בתשלום עמלה. עם זאת, חלק מהפעולות המבוצעות ביישומון יחויבו בעמלה, כמו למשל הפקדת והזמנת צ'קים והעברות בנקאיות. כיום בנק הדואר הוא הגוף הפיננסי החוץ בנקאי הגדול בישראל, המונה כ-600 סניפים בתוך יחידות הדואר, בפריסה הגיאוגרפית הרחבה בארץ, שבהם ניתן לבצע את כלל הפעולות בכספים.

לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר: "היישומון הוא אבן דרך משמעותית בעבורנו, כחלק ממהפכת השירות בדואר ישראל, ואנו ממשיכים לחשוב על פתרונות שיאפשרו ללקוחות לבצע מגוון פעולות מרחוק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...