קשה להאמין שזה דל קלוריות: הארטיק הזה הוא הפיצוי המושלם

שלושה טעמים חדשים בסדרת הגלידות החדשה - ומאוד התקשינו להבחין שמדובר בשלגון עם פחות קלוריות • וגם: סדרת השפתונים החדשה של קיילי ג'נר, קרם שמבטיח להילחם בעור אדמומי ומגורה ובושם של מותג איטלקי שהגיע לארץ • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

גלידות דלות קלוריות של פלדמן. צילום: סטודיו גלידות פלדמן

שלושה בשביל אחד

סדרת המוצרים החדשה לגבר של ד"ר פישר מציעה מוצר אחד שמותאם לשלושה אזורים בגוף, וכוללת שמפו וג'ל רחצה, שמפו ותחליב רחצה, וקרם לפנים, לגוף ולידיים.

לשמפו וג'ל הרחצה יש מרקם וריח המזכירים מעט ג'ל לגילוח, אך הוא עושה עבודה טובה בכל הקשור לשיער מבריק, וניתן לשים לב לשינוי כבר ביום שאחרי החפיפה. השמפו ותחליב הרחצה מפיץ את הריח הכי טוב מבין השלושה, ומעניק תחושה נעימה ומרעננת. הקרם נספג יפה גם בעור רגיש ומתאים גם למריחה על הפנים, אך ראוי לציין כי קרמים לפנים שזהו ייעודם העיקרי עושים עבודה טובה הרבה יותר.

טווח מחירים: 30-20 שקלים

מוצרי טיפוח לגבר של ד"ר פישר, צילום: יעל האן

שבעה ימים ושיפור

דרמלוג'יקה משיקה את Stabilizing Repair Cream, קרם שיקומי לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור, שנועד להפחית אדמומיות, גירוי ורגישות בעור בתוך שבוע אחד.

לקרם יש ריח טבעי לחלוטין ומרקם נעים מאוד למגע, והוא נספג בקלות בעור ולא מותיר אותו שמנוני, אך גם מספק כמות נדיבה מאוד של לחות.

ניסינו את המוצר על עור רגיש, יבש ועם נטייה לאדמומיות במשך שבוע. התוצאה - עור גמיש, נעים, רווי, לא מגורה וללא תחושת יובש. לא נרשמו ניסים ונפלאות מבחינת האדמומיות, אך העור בהחלט נראה טוב יותר אחרי שבוע אחד.

מחיר: 315 שקלים ל-50 מ"ל

קרם שיקומי לעור של דרמלוג'יקה, צילום: יחסי ציבור

פיגמנטים לשפתיים

Kylie Cosmetics של קיילי ג'נר מוציאים סדרת שפתוני קרם ומט עשירים בלחות ובפיגמנטים. לשפתוני הקרם יש פורמולה נוחה עם גימור מבריק ו-12 גוונים, ושפתוני המט עשירים בפיגמנטים ומעניקים לשפתיים לחות, ומגיעים גם הם ב-12 גוונים.

בדקנו: השפתונים אכן נוחים מאוד למריחה והפורמולה חסרת משקל, וקל לדייק איתם את צורת השפתיים. הם לא שרדו אחרי הארוחה, אבל הותירו תחושה נעימה ושפתיים לחות. הצבע שהתקבל היה פיגמנטי, ומרקמו היה חלק ואחיד.

מחיר: 99 שקלים

סדרת שפתוני קרם ומט של קיילי ג'נר, צילום: יחסי ציבור

אין רגע דל

סדרת גלידל של פלדמן מתרחבת, עם שלגונים שמכילים 99 קלוריות ליחידה בשלושה טעמים חדשים: וניל בציפוי שוקולד בלונד, וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק, ווניל בציפוי שוקולד מריר.

מדובר בארטיק וניל שחציו מצופה בשוקולד בטעמים - והרשו לנו לספר לכם שקשה מאוד להבחין בכך שזה שלגון עם פחות קלוריות. גלידת הווניל איכותית וקרמית, בשונה מהרבה גלידות דיאטטיות אחרות. הציפוי שוקולדי, מושלם ומפנק, והלוואי שהיה מכסה את כל הארטיק (כן, תוספת קלוריות, אבל שווה). כל אחד מהטעמים מוצלח במיוחד, אבל אנחנו התחברנו מאוד לבלונדי, שבתור קינוח - שדרג לנו מאוד ארוחת סלט בינונית.

טווח מחירים למאגדת 5 יחידות: 30-25 שקלים

גלידות דלות קלוריות של פלדמן, צילום: סטודיו גלידות פלדמן

עור רענן

המסכה האנטי-דלקתית של פולה בליק מיועדת לעור שמן ובעייתי הנוטה לאקנה, והיא בעלת אפקט חיטוי, קירור, ספיחה והרגעה של העור. Treatment Mask בעלת ריח ניטרלי, שמזכיר לנו מסכות חימר אחרות שניסינו בעבר.

המרקם של המסכה קליל וקרמי מאוד, והיא מתייבשת במהירות על העור מבלי להתפורר או להכביד. מייד לאחר השימוש העור נקי, חלק ורענן יותר, ולאחר תקופת שימוש של חודש האדמומיות והשומניות בפנים פחתו.

מחיר: 360 שקלים ל-60 מ"ל

מסכה אנטי-דלקתית של פולה בליק, צילום: עדי גלעד

תחכום של זעפרן

המותג האיטלקי Acqua di Parma נוחת בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי עם בושם חדש בשם Zafferano, בושם יוניסקס שכמובן מורכב מזעפרן, עם תווי ברגמוט, מנדרינה, כוסברה, יסמין סמבק, וניל, טונקה ותווי עץ.

לרוב בושמי הזעפרן הם כבדים ומתאימים יותר לגברים, אך אל תיתנו לשם או לבקבוק השחור להטעות אתכם - מדובר בריח רענן, חזק ולימוני, שבנגיעות הראשונות מזכיר קצת ליקריץ, שנעלם והופך בהדרגה להדרי, עם חמימות מתובלת ועצית והבזקי טונקה שמעניקים לריח עומק. יוניסקסי אמיתי, שמצליח להיות רענן, מתוחכם ועשיר באותה המידה.

מחיר: 207 דולר ל-100 מ"ל

בושם של Acqua di Parma, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר