לאוהבי השוקולד בלבד: מותג העוגיות הגרמני נחת בארץ

"פיק-אפ" הם ביסקוויטים עם גוש שוקולד משמעותי בתוכם - היישר מהמפעל בגרמניה • וגם: פתיבר אצבעות בטעם קרמל מלוח, מארז מיוחד לשיער עקשני, ג'ל כביסה שמנקה גם את המכונה ועוד • חדשות הצרכנות

חטיף פיקאפ עם שוקולד חלב. צילום: יח"צ

פתיבר אצבעות שוקולד עם קרמל מלוח מצטרף לסדרת הפינוקים של אסם. המוצר משלב ביסקוויט פריך עם שכבת שוקולד שבתוכה מילוי בטעם קרמל. מדובר כמובן במוצר שנאכל עד תום באותו רגע שהגיע, כשהשילוב של הביסקוויט הפריך עם השוקולד יוצרים טעם מוצלח עם נגיעות עדינות של קרמל מלוח.

טווח מחירים: 7-16 שקלים לחבילת 180 גרם

פתיבר שוקולד וקרמל מלוח, צילום: סטודיו אסם

המותג ״פיק אפ״ (pick up) מגיע לארץ מגרמניה: המוצר מורכב משני ביסקוויטים פריכים עם חתיכת שוקולד באמצע, ויגיע במילוי שוקולד חלב, במילוי שוקולד וקרם חלב ובמילוי שוקולד מריר.
בכל אריזה יש 5 יחידות אישיות. המותג הוא חברת בת של "באלזן" הנחשב למוביל בשוק הגרמני, ומגיע לארץ על ידי ליימן שלייסל. אנחנו אהבנו במיוחד את מילוי השוקולד והקרם חלב בעוגיית ביסקוויט טעימה במיוחד, שבמרכזה "גוש" שוקולד שמנמן ומספק.

מחיר: 13 שקלים

חטיף פיקאפ עם שוקולד חלב, צילום: יח"צ

Nature Valley מציג את חטיף פרוטאין חדש: שוקולד וחמוציות - במהדורה מוגבלת, המכיל 26% חלבון. החטיף אינו מכיל גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל. טעמנו: מה שטוב בחטיף הוא שלא מרגישים בכלל שמדובר בחטיף חלבון, ויש לו טעם בדיוק כמו החטיפים האחרים. מיועד בהחלט לחובבי החמוציות - אנחנו חיבבנו יותר את השוקולד בוטנים.

מחיר מומלץ: 25 שקלים למארז, בפברואר: 15-17 שקלים למארז

חטיף חלבון שוקולד חמוציות נייצ'ר וואלי, צילום: יח"צ

Moroccanoil משיקה את מארז Perfect Detangling Dou - המיוחד להתרת קשרים, במהדורה מוגבלת ומחיר מיוחד. במארז ספריי מרכך ללא שטיפה מסדרת הלחות ומברשת סירוק קרמית בגודל מיני. המרכך מגן על השיער משבירה ונזק תרמי תוך הזנה וריכוך, עם פורמולה קלילה המכילה שמן ארגן, חומצות אמינו ותערובות מזונות-על, ועל השיער שלנו עבד נהדר והותיר אותו רך וחלק. המברשת בעלת תכונות יוניות שעוזרות לשפר את זמן הייבוש ולהגביר את הברק.

מחיר מומלץ: 110 שקלים למארז

Perfect Detangling Dou_MOROCCANOI, צילום: יח"צ מורוקנאויל

בביוטיקייר חוגגים לא רק את הוולנטיין - אלא את כל החודש באהבה, ומשיקים קרם גוף MUAH התואם לבושם באותו השם, בניחוח משכר ומרוכז ובמרקם נעים, הנספג ברגע ואינו יוצר מגע שמנוני או כבד על העור. ללא פרבנים, מכיל ויטמין E, חמאת שיאה ושמן אבוקדו להענקת לחות לעור.

מחיר: 10 שקלים ל-200 מ"ל

קרם גוף חדש מסדרת MUHA ברשת ביוטיקייר, צילום: יח"צ

פרסיל משיקים ג'ל כביסה עם פורמולה וטכנולוגיה חדשה המעניקה ניקיון הגייני למכונת הכביסה ומסייעת בהסרת כתמים קשים, כך לדברי החברה. PERSIL ADVANCED GELDEEP CLEAN
מנטרל ריחות לא נעימים, יעיל בהסרת כתמי זיעה ושומר על סיב הבגד, וגם מנקה את מכונת הכביסה עצמה כדי למנוע הצטברות עובש בתוכה.

מחיר מומלץ: 35 שקלים ל-2.5 ליטר

Persil Gel DEEP CLEAN, צילום: יח"צ הנקל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר