חברת יוניליוור הודיעה היום (ראשון) כי תעלה את המחירים לשוק המוסדי, הכולל בין היתר את בתי המלון והמסעדות, אך לא את הרשתות הקמעונאיות. מדובר בעלייה בשיעור ממוצע של 7.5% שתיכנס לתוקף בראשון ביולי.
המוצרים שיתייקרו הם מוצרי מזון, הכוללים רטבים ותבלינים, אשר מיועדים כאמור למסעדות, בתי מלון ועוד. עלייה זו בנוסף לעליות אחרות כמו מוצרי חלב, עשויה להעלות את מחירי המוצרים במסעדות, בבתי הקפה וכדומה.
מיוניליוור נמסר כי "מדובר בעדכון שביצעה החטיבה המוסדית של החברה, והיא רלוונטית לשוק המוסדי בלבד (כגון מסעדות ושירותי הסעדה). לא בוצעה עליית מחיר לשוק הקמעונאי".
נזכיר כי בחודש ספטמבר 2022 הודיעה חברת יוניליוור ישראל על עליית מחירי מוצריה בשיעור של 20%-6%.
מהלך זה גרר התנגדות מצד הרשתות, בעיקר מצד שופרסל, אשר הפסיקה באותה תקופה לספק את מוצרי יוניליוור. בין המוצרים אשר מספקת יוניליוור נמנים: דגני בוקר של תלמה, מיונז תלמה, מרקים של קנור, גלידות שטראוס, קרמבו, שוקולד קליק, סבון דאב, מוצרי בדין ופינוק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו