ויש מי שלא הושפע מצוק איתן: רווחי קסטרו זינקו ב-100%

הכנסות של רשת האופנה גדלו ברבעון השלישי ב-17.8% לכ-226.2 מיליון שקל

צילום: יח"צ, גורן ליובונציץ // אילוסטרציה: רשת קסטרו, גל גדות

ההכנסות של רשת האופנה קסטרו גדלו ב-17.8% ברבעון השלישי לכ-226.2 מיליון שקל, זאת למרות שבמהלכו התרחש מבצע "צוק איתן". הרשת הצליחה לרשום זינוק חד של 97.2% ברווחים שעמדו על 12 מיליון שקל בתקופה זו מול 6 מיליון שקל בעת המקבילה. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד בשיעור דומה לזה שנרשם בעת המקבילה ב-2013 והסתכם על כ-33.1 מיליון שקל.

 

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הביע שביעות רצון מהתוצאות ואמר כי: "תוצאות הרבעון הושפעו בעיקר מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי המסחר בחנויות הקיימות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכן מגידול במכירות בראשית תקופת החגים. קסטרו סיימה רבעון שלישי חזק ומציגה גידול של כ-17% במכירות וגידול של כ- 97% ברווח הנקי בתקופה."

 

בחברה הוסיפו וציינו כי תוצאות הרבעון השלישי הושפעו בעיקר מפתיחת חנויות חדשות ומהגדלת שטחי המסחר בחנויות הקיימות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכן מגידול במכירות בראשית תקופת החגים (במחצית השנייה של ספטמבר), אשר פיצו על ירידה במכירות בחודשים יולי-אוגוסט כתוצאה ממבצע צוק איתן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר