ינאי פרישר גוטמן וקולקציית המצעים החדשה שלו | צילום: מאיה אמדו

מצעים ביותר מ-1,000 שקלים: בדקנו את הקולקציה החדשה של ינאי פרישר גוטמן

קולקציית תחפושות-פיג'מות לילדים של דלתא, מכונת הקפה הצבעונית של נספרסו ושואבי האבק המתקפלים של בוש • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: משקפי שמש בטרנדים לאביב מוצרי האיפור החדשים של קיילי

מתחפשים גם בשינה

אף שפורים מתקרב, המוצר הזה מתאים גם לכל ימות השנה, ובפרט לילדים שאוהבים להתחפש בלי קשר לחג. רשת דלתא משיקה פיג'מות לילדים כאלה, במהדורה מוגבלת. בקולקציה פיג'מות המתאימות לעונת המעבר בשילוב אלמנטים מיוחדים כמו מסיכות, אורות בחצאית, בצמידי הידיים ועוד, לצד שילוב טכניקות תלת-ממד, דפוס ריאקטיב ואורות לד.

בן החמש לבש בהתלהבות את פיג'מת באטמן הכוללת גלימה המוצמדת באמצעות סקוצ'ים וצמידי ידיים מוארים, ואהב אותה כל כך - דבר שעורר בעיות בכל הנוגע להורדה שלה בבוקר.

מחיר: 129.90-119.90 שקלים

תחפושות-פיג'מות לילדים של דלתא, צילום: שי יחזקאל

חגיגת צבעים במטבח

בניגוד לקפסולות האורגינליות של נספרסו, שעם פקיעת הפטנט עליהן פשטו על שוק הקפה הביתי עם אינספור מותגים, קפסולות ורטו עדיין ייחודיות למותג האם ומציעות חוויה אחרת של קפה. הן מגיעות בגדלים שונים ומאפשרות לכל חובב קפה להתאים לעצמו את הקפה שלו, בלי להתפשר על עוצמתו.

הטכנולוגיה הסיבובית של מכונת ורטו פופ הקומפקטית, שמגיעה במגוון צבעים יפים, מעניקה לקפה טעם עשיר במיוחד עם הרבה יותר קצף, לחובבים. בגלל כמות הקפה בכל קפסולה עוצמת המשקה לא נפגעת, אך למי שמעדיף קפה חזק בכל זאת מומלץ להעדיף את הקפסולות הגדולות יותר.

המכונה מציעה קפה ב-4 גדלים: אספרסו (40 מ"ל), דאבל אספרסו (80 מ"ל), לונגו (150 מ"ל) ומאג (230 מ"ל).

מחיר: 549 שקלים

קפסולות הקפה החדשות של ורטו, צילום: יח"צ נספרסו

מציעים מצעים

המעצב ינאי פרישר גוטמן הוציא קולקציית מצעי פרימיום – "Yanai Fryszer Guttman Home Collection", שנועדה להפוך כל חדר שינה לרומנטי ומפנק באווירת מלון בוטיק. לקולקציה כמה דגמים שונים, מלכותיים או רומנטיים, ובכולם ארבע ציפיות כריות. הבד כותנה סרוקה באריגת סאטן איכותית, בצפיפות גבוהה של 300 חוטים לאינץ', ואפשר גם להשיג סט במידה XL.

לפני שבכלל התנסינו בשינה, הסט עצמו הפך את המיטה הפשוטה שלנו למיטת פאר רומנטית ורכה. מגע המצעים מרגיש כמו משי, אבל בלי החלק המבאס והחלקלק מדי. לשמיכה סגירת רוכסן נסתרת ונוחה, המגע נעים ומלטף, והציפית לא בורחת מהכרית כמו במקרים רבים אחרים. המחיר אמנם יקר, ובהחלט מדובר במצעי מותרות, אבל לעיתים עדיף לרכוש סט אחד מושלם מאשר כמה זולים שמרגישים בהתאם. הבעיה: כל כך נוח, שקשה מאוד לצאת מהמיטה בבוקר.

מחיר השקה: החל מ-1,190 שקלים, להשיג באתר של פרישר גוטמן.

מצעים של המעצב ינאי פרישר-גוטמן, צילום: יחסי ציבור

שואב חסר גבולות

BSH, היבואנית של בוש, השיקה בישראל את סדרת שואבי האבק "אנלימיטד 7". ניסינו את דגם BCS711A, שכולל ארבעה אביזרי שאיבה פרט למוט הסטנדרטי. מוט השאיבה האנכי מתקפל לזווית של 90 מעלות ומאפשר שאיבה נוחה גם מתחת לספות ולרהיטים אחרים. המוט גם מגיע עם מתלה מובנה, שמאפשר הנחה של המכשיר על גב כיסא או דופן שולחן אם צריכים להפסיק לרגע באמצע השאיבה. זו תוספת מצוינת, שמוזר שלא חשבו עליה קודם. למוט אף תאורת LED מובנית וחזקה, שמראה לכם בדיוק עד כמה מלוכלך המשטח שאותו אתם שואבים.

לשואב שלוש עוצמות שאיבה: אקו, אוטומטית וטורבו. הראשונה מאפשרת שאיבה רצופה של עד 40 דקות; השנייה כרבע שעה; ואילו הטורבו עובדת 10-9 דקות רצוף. מהבחינה הזו אין כאן בשורה גדולה, משום שמדובר בזמנים ממוצעים בהשוואה למכשירים דומים. בשורה התחתונה: תמורה מצוינת למכשיר מקצועי וחכם.

מחיר: 1,990 שקלים

שואב האבק החדש של בוש, צילום: באדיבות בוש

קרקפת טהורה

קיבלנו לידינו לניסיון את השמפו החדש של חברת אמיקה, שמבטיח לנקות ולטהר קרקפת שומנית במיוחד. מדובר בשמפו פילינג שמוגדר כג'לי, עם פורמולה שמשלבת חימר ורוד, מלח ים, חומצה סלצילית ופחם, ואמור לספוח רעלים. השמפו אינו מומלץ לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו צבע או החלקה.

הגענו לחפיפה עם שיער שומני במיוחד. מרקם השמפו היה דביק ולא מאוד אטרקטיבי עבורנו, ובזמן השימוש גם השיער הרגיש דביק - תחושה שלא עברה גם אחרי השטיפה. הקרקפת אמנם נשארה נקייה מאוד, אבל בשילוב עם המרכך הקבוע שלנו קיבלנו שיער יבש וחסר חיוניות. עם זאת, כששילבנו את השמפו עם השמן והמסיכה מאותה הסדרה, קיבלנו תוצאות טובות ושיער נעים, שנייחס למוצרים שהם אינם השמפו.

מחיר: 109 שקלים ל-140 מ"ל

שמפו של חברת אמיקה, צילום: יחסי ציבור

זוהר שמרווה

ליראק פריז מוציאים לשוק סרום חדש מסדרת סופרה רדיאנס, המעניק לפנים זוהר מיידי, מועשר בשלושה סוגים של חומצה היאלורונית, לספיגה גדולה יותר, ובתמציות צמחים עם נוגדי חמצון. הסרום מתבסס על חלבון NRF 2 (תמצית צמח המרמר הלבן), שהוא נוגד חמצון טבעי, וכולל גוג'י ברי ואוכמניות שחורות.

בדקנו: הסרום מגיע בצנצנת עם טפטפת נוחה לשימוש, והוא נעים, קליל ונספג בעור, עם ריח עדין וכמעט לא מורגש. הזוהר המיידי מגיע מרכיבים שימריים שנמצאים במוצר, קצת כמו היילייטר נוזלי, מה שקצת מאכזב - אבל הם מתבטאים על העור בצורה עדינה וכמעט שאינה מורגשת, שמשאירה אותו עם זוהר במראה טבעי קליל. ניכר שהסרום איכותי. הוא יציב מתחת לאיפור, מרווה את העור ומשאיר אותו נעים.

מחיר: 345 שקלים ל-30 מ"ל

סרום של ליראק פריז, צילום: יח"צ חו"ל

חדשות הצרכנות

חברת לוקסאוטיקה מציגה את הטרנדים החמים בעולם המשקפיים לאביב-קיץ 2023 שמגיעים לשוק: אופטימיות, מדע וטכנולוגיה וטבע.

עיצובים בולטים בטרנד האופטימיות:
צורות מוזרות, נפיחות, מסגרות מתכת דקיקות בעיצוב רטרו, מוטים עבים.

עיצובים בולטים בהשראת המדע והטכנולוגיה:
דיסטופיה קור, סגנון מעטפת מגן, מסכה אופנתית, ארגונומיות, מתכות מודרניות, קונסטרוקציות היברידיות, משחקי עדשות, ממדיות רכה וזוויתיות.

עיצובים בולטים בהומאז' לטבע כגורם מאחד ומרפא:

ממדיות רכה, זוויתיות. הרמוניות חדשות, ממד של טקסטורות בולטות עם דיטלינג של חומרים מעורבים, מסרים ממותגים חדשניים.

מלמעלה למטה: ג'ורג'יו ארמאני טרנד פיגמנט, 1,229 שקלים, ברברי טרנד פיגמנט, 1,079 שקלים, שאנל טרנד ביוטק נייצ'ר, 2,490 שקלים, צילום: יח"צ ג'ורג'יו ארמאני, ברברי חו"ל, שאנל

שני מוצרים חדשים של קיילי ג'נר הגיעו לסופר-פארם: אייליינר טוש שחור וג'ל גבות. בדקנו את שניהם: האיילינר מושלם - לא עבה מדי, לא דק מדי, פשוט ומדויק. הוא מגיע בצורת טוש, עם חוד שפיצי ודקיק, בדיוק כמו שצריך. הטוש מחליק על העפעפף בקלילות רבה, ואת השרטוט הראשון עשינו במשיכה אחת, שיצרה קו מדויק בדיוק בעובי שרצינו. קצה החוד של הטוש דק מאוד ומתאים במיוחד לשרטוט הכנף ולמי שמחפשת אייליינר דק במיוחד. מי שמעדיפה קו עבה יותר, יכולה להטות את הטוש לצידו ולקבל מראה מודגש יותר.

ג'ל הגבות היה קצת פחות מוצלח בעינינו - יצא ממנו רק מעט חומר ונדרשו כמה וכמה פעמים שבהן הכנסנו את המברשת כדי להגיע לכמות מספקת של חומר למריחה על הגבות. המברשת הקטנה נוחה ומסרקת בצורה טובה, אבל שערות הגבות לא נותרו עומדות לאורך זמן - אלא יותר מוברשות ומופרדות. 

מחיר: 80 שקלים לכל מוצר

ג'ל ואייליינר קיילי, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו