נגד חברת הלוויין "יס" הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 2.5 מיליון שקלים, בגלל תקלה באפליקציית הסטרימינג STINGTV שגרמה להתנתקות מהשירות כמעט בכל הפעלה של הטלוויזיה.
בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ניר סמוגורה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב, נטען כי עקב התקלה "הלקוח נאלץ בכל פעם לחדש ידנית את החיבור לשירותי התוכן של יס על ידי כניסה לאתר האינטרנט של ,STINGTV הקלדת קוד החיבור החדש המופיע על המרקע, הקלדת פרטי בעל המנוי הכוללים מספר זהות ומספר טלפון נייד - לטובת משלוח קוד התחברות חדש לטלפון הנייד".
בבקשה הודגש כי "פעולה סיזיפית ומרגיזה מעין זו איננה חד פעמית, אלא חוזרת על עצמה באופן יומיומי. אין כל ספק שהצו רך לחזור על הפעולה המתוארת, על בסיס יומיומי ואף מספר פעמים ביום, רק כדי לצפות בערוצי הטלוויזיה של החברה באמצעות האפליקציה, הוא טורדני ומעיק ופוגם פגיעה של ממש באפשרות לנצל את המנוי וליהנות ממנו".
מ"יס" נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את התביעה. לכשתתקבל נלמד אותה ונגיב בהתאם לביהמ"ש".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו