"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
שיתוף כתבה
פרטנר עם דוחות שיא של 13 שנים; החברה תבקש מבית המשפט להפחית את ההון
פרטנר גייסה לרשת הסלולר החדשה 47 אלף מנויים וצירפה 33 אלף מנויים לרשת הסיבים • החברה תבקש מבית המשפט לבצע הפחתת הון כדי לחלק דיבידנד נוסף של 500 מיליון שקל
פרטנר (ארכיון). צילום: ללא

פרטנר עם דוחות שיא של 13 שנים; החברה תבקש מבית המשפט להפחית את ההון

פרטנר גייסה לרשת הסלולר החדשה 47 אלף מנויים וצירפה 33 אלף מנויים לרשת הסיבים • החברה תבקש מבית המשפט לבצע הפחתת הון כדי לחלק דיבידנד נוסף של 500 מיליון שקל

,עודכן
0השמעה
[object Object]

פרטנר מפרסמת היום (שלישי) את הדוחות הכספיים לשנת 2025 ואלה היו דוחות טובים מאוד מבחינת החברה שרשמה שיא של 13 שנים במדדי הרווחיות.

לפני המספרים הרי שהחברה פרסמה שני נתונים חשובים. הראשון הוא דיבידנד בסך של 465 מיליון שקל במזומן ואילו הנתון השני הוא הכוונה של החברה לפנות לבית המשפט בבקשה לבצע הפחתת הון כדי לחלק 500 מיליון שקל נוספים כדיבידנד לבעלי המניות.

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר,צילום: ינאי יחיאל

שירות הטלוויזיה Partner tv+, שהשקתו הושלמה ברבעון הרביעי, העביר את החברה לראשונה מזה 4 שנים לגיוס מנויים חיובי ברבעון האחרון של השנה. רשת הסלולר החדשה Private 5G, הובילה לשינוי מגמה ולצמיחה שנתית של 47 אלף מנויי סלולר. מצבת מנויי הסיבים האופטיים רשמה גידול שנתי של 33 אלף מנויים.

מנתוני החברה עולה כי ההכנסות משירותים הסתכמו ב-2.5 מיליארד שקל, עלייה של כ-1% בהשוואה להכנסות בשנת 2024. ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-566 מיליון שקל, גידול קל בהשוואה ל-565 מיליון שקל בשנה המקבילה.

הרווח התפעולי הסתכם ב-433 מיליון שקל, גידול של כ-8% בהשוואה ל-400 מיליון שקל בשנה המקבילה – הגבוה ב-13 השנים האחרונות. הרווח הנקי הסתכם ב-304 מיליון שקל, גידול של כ-10% בהשוואה ל-277 מיליון שקל בשנה המקבילה – הגבוה ב-13 השנים האחרונות.

ה- EBITDA המתואם הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל, גידול של כ-3% בהשוואה ל-1.18 מיליון שקל בשנה המקבילה. תזרים המזומנים החופשי המתואם הסתכם ב-386 מיליון שקל, גידול של כ-35% בהשוואה ל-285 מיליון שקל בשנה המקבילה – הגבוה ב-8 השנים האחרונות.

החוב הפיננסי נטו ירד משמעותית והוא הסתכם בסוף השנה בכ-128 מיליון שקל, בהשוואה ל-254 מיליון שקל בשנה המקבילה.

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "התוצאות משקפות את פירות ההשקעות שלנו בכלל תחומי הפעילות, שהביאו לידי צמיחה יפה בבסיסי הלקוחות. תהליך סגירת רשתות דור 2-3 מוביל לשיפור משמעותי ברמת השירות שלנו ללקוחות הסלולר – תהליך אשר יתחזק אף יותר ברבעון השני והלאה.

"אנחנו ממשיכים להיות ממוקדים בעסקי הליבה שלנו, במצוינות תפעולית, בחדשנות ובהעצמת השירות ללקוחות באמצעות AI. השבחת החברה הובילה להתחזקות פיננסית ניכרת, אשר מאפשרת חלוקת דיבידנד משמעותי ולמימוש תפישת העולם שלנו – לשרת את כלל הגורמים השותפים להצלחת החברה: לקוחות, עובדים ובעלי מניות".

מירי תקוטיאל, סמנכ"לית כספים, קבוצת פרטנר: "במהלך שנת 2025 רשמה החברה שיפור בביצועים התפעוליים וצמיחה במדדי הרווחיות, חרף אתגרי המלחמה והגידול בעלויות אגרות התדרים. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-1.224 מיליארד שקל; התוצאה משקפת צמיחה בהכנסות משירותי הנייח והנייד לצד התייעלות בהוצאות השכר, וזאת לצד מספר אירועים חד-פעמיים שקיזזו זה את זה – סגירת הפרשה למע"מ מול הוצאות חד-פעמיות בגין יישום הסכם הטלוויזיה החדש ורווח חד-פעמי מעסקת סיבים שנרשם אשתקד.

"תזרים המזומנים החופשי הסתכם ב-386 מיליון שקל, וצמח ב-35% לעומת אשתקד. האיתנות הפיננסית של החברה ויכולת ייצור המזומנים העצמית, אפשרו לדירקטוריון להכריז על חלוקת דיבידנד בסך 465 מיליון ₪ (כ-2.48 שקל למניה)".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו