פחות משנה אחרי שקבוצת פוקס השיקה את המותג לבגדי אקטיב ופנאי "אופליין ביי ארי" מבית אמריקן איגל, החברה מתכננת לסגור את חנויות המותג ולשווק את הפריטים בתוך חנויות אמריקן איגל, כך נודע ל"ישראל היום".
למותג יש כיום סניפים בדיזנגוף סנטר תל אביב, במתחם G בראשון לציון, באייס מול באילת ובקניון רננים ברעננה.
מדובר במותג שמתכתב עם תפיסת העולם של המותג ארי מבית אמריקן איגל ומייצג גם הוא את הגוף החיובי והביטחון העצמי של האישה מבפנים ומבחוץ. כך לדוגמא, כרזות הפרסומת של הרשת הן של דוגמניות שאינן מרוטשות, כמו גם ברשתות אמריקן איגל.
מאופליין ביי ארי נמסר בתגובה " המותג אופליין ביי ארי ממשיך לצמוח ומשתלב בתוך חנויות ארי (של אמריקן איגל). כיום המותג ארי מונה כ 40 חנויות בפריסה ארצית, מה שירחיב את נוכחותו של המותג אופליין ביי ארי בישראל".
יש לציין כי ישראל היתה המדינה הראשונה אחרי ארצות הברית שפתחה חנויות של המותג. בגדי אופנת הספורט, אקטיב והפנאי הפכו לטרנד משמעותי, של פריטים שאפשר להתאמן איתם וגם לצאת איתם.
בין המותגים אשר משחקים בקטגוריה אפשר למנות כמובן את נייקי ואדידס. שני מותגים שהם חזקים בעולם ועומדים להיכנס לשוק הישראלי לאחר ציפייה של הנשים הישראליות הם אלו יוגה ולולולמון. המייבאים הרשמיים של חנויות מותג אלו יוגה הם 911 אופנה, הבעלים של רשת סטורי והם ישיקו את החנויות במקומיות במהלך 2023. בנוסף, קבוצת אירני, מפעילת חנויות פקטורי 54, קיבלה את הזיכיון למותג לולולמון , המתמחה בבגדי יוגה. גם המותגים המקומיים נערכו למגמה, כמו דלתא שהשיקה את המותג פנטה ריי.
מאופליין ביי ארי נמסר בתגובה: "המותג אופליין ביי ארי ממשיך לצמוח ומשתלב בתוך חנויות ארי (של אמריקן איגל). כיום המותג ארי מונה כ־40 חנויות בפריסה ארצית, דבר שירחיב את נוכחותו של המותג".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו