ניסאן קשקאי החדש כאן

הדור השלישי של רכב הפנאי מתחיל את דרכו המקומית, עם תגבור היברידי קל ומחירים שמתחילים ב-160,000 שקלים

מספר חודשים לאחר שנחשף באירופה, מתחיל הדור השלישי של ניסאן קשקאי את דרכו המקומית. הוא עושה זאת עם יחידת הנעה אחת, עם תוספת היברידית קלה (12V) ובשלוש רמות גימור. מי שמצפים לגרסת הנעה חלופית משמעותית יותר, ידרשו להמתין –  גרסת ה-E ‘פאוור’ של הקשקאי, אמורה להגיע רק בהמשך הדרך.

עוד מאוברדרייב >>>

הקשקאי מבוסס על פלטפורמת CMF-C העדכנית, המשרתת גם את ההאאוטלנדר החדש שכבר הספיק להגיע לישראל. הממדים גדלו ובניסאן מבטיחים שיפור מורגש בכל הקשור למרווח לנוסעים ולרווחתם בתא. באותה נשימה מציינים שם, את האיכות ששופרה ואת הטכנולוגיה ואביזרי השליטה החדשים.

מהצד המכאני אפשר למצוא כאן את מנוע ה-1.3 ל’ המוגדש והמוכר. הוא מגיע לכאן עם הספק נאה (156 כ”ס) ועם תגבור חשמלי מתון. הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה רציפה עם יחסי-העברה ‘וירטואליים’. נתוני הביצועים מדברים על השלמת המאוץ הקלאסי תוך 9.5 ש’ בדרך ל-199 קמ”ש מרביים. נתון צריכת הדלק המשולב והרשמי, עומד על 15.6 ק”מ/ל’.

כאמור, הקשקאי מוצע כאן בשלוש רמות גימור, וכבר ברמת הגימור הבסיסית (‘אסנטה טופ’, 160,000 שקלים) אפשר למצוא מפתח חכם, בקרת אקלים, תאורת LED, גג זכוכית ועוד. גרסת הבסיס, גם מצוידת למדי בכל הקשור למערכות בטיחות מתקדמות. יש כאן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים ועוד.

הגרסאות שמעל מציעות עוד אבזור וגם תוספות בטיחותיות חשובות. ‘אסנטה טק’ נמכרת כאן ב-170,000 שקלים ומוסיפה, בין השאר, מצלמות היקפיות וזיהוי תנועה חוצה מאחור. היקרה ביותר היא גרסת ‘טקנה’ (180,000 שקלים) המוסיפה על כל המוזכר, עוד אביזרי נוחות, כמו, פתיחה חשמלית לדלת המטען, מושב מתכוונן חשמלית, ריפודים דמויי עור ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...