סקודה חשפה רשמית את הקארוק המעודכן שמקבל את מתיחת פנים המקובלת לכבוד אמצע החיים. הקארוק שנחשף, מציג עדכונים חיצוניים מתונים, עדכון מערך הבטיחות והבטחה לשיפור התנאים בתא הנוסעים.
מבחינה עיצובית, אין כאן מהפכות, כמובן. בחזית, הפנסים דקים יותר ומשלבים טכנולוגיית ‘מטריקס’ מלאה. שינויים נוספים כוללים את פגוש חדש, שבכה חדשה ועוד. ישנם עוד שינויים לאורך הגוף וגם גלגלים חדשים אבל העיקר כאן מדבר על אווירודינמיקה משופרת (0.30 cd).

מתחת למכסה המנוע, הקארוק מקבל את מנועי ה-EVO היעילים יותר של פולקסוואגן. ההיצע מתחיל עם ה-1.0 TSI עם הספק של 110 כ”ס שמשודך כרגע רק לתיבת הילוכים ידנית – מה שהופך אותו לפחות רלוונטי לשוק המקומי. מעל אפשר למצוא את ה-1.5 ל’ TSI המפיק 150 כ”ס שכבר מוצע עם תיבת ה-DSG ושבעה יחסי-העברה. מעל לאלו מציעה סקורה את גרסת ה-2.0 המפיקה 190 כ”ס גם היא עם תיבת DSG ומוסיפה הנעה לארבעת הגלגלים.

תא הנוסעים עבר גם הוא עדכון ובין השאר אפשר למצוא כאן מסכי מולטימדיה גדולים יותר עם יכולת קישוריות ועדכון מגוונת מבעבר. עדכון חשוב מכל אלו, קשור למערכות הבטיחות כשמעבר למערכות המוכרות, אפשר למצוא כאןבין השאר גם בקרת שיוט אדפטיבית שניזונה גם ממערכת הניווט ומצלמה קדמית משופרת לטובת שיפור יכולת המערכות הסמי-אוטונומיות וקריאת תמרורים. סקודה קארוק העדכני צפוי להגיע לישראל לקראת אמצע שנת 2022.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו