הלהיט הבא של BYD: מתחילה לשווק את אטו 2 החדש בישראל

BYD מוסיפה להיצע המקומי שלה גם קרוסאובר קומפקטי בסגמנט B עם הנעה חשמלית וטווח של עד 430 ק"מ. 149,000 שקלים לגרסה החשמלית

בשנת 2025 הרחיבה BYD משמעותית את היצע הדגמים שלה בישראל. מצד אחד באגף החשמלי הגיעו השנה סיליון 7 המהודר ודולפין סרף העירונית, כשמצד שני לא נזנחה גם אופציית הפלאג-אין עם דגמי סיל 5 וסיליון 5. כעת מתחילה BYD לשווק בישראל דגם נוסף, שיוצע הן בגרסה חשמלית והן בגרסת פלאג-אין.

עוד מאוברדרייב >>>

מדובר באטו 2, דגם קרוסאובר קומפקטי ששיווק מתחיל כעת בגרסה החשמלית, כשגרסת הפלאג-אין המושקת בימים אלו בעולם תצטרף עוד לפני סוף השנה. למרות שהשם מרמז על כך שמדובר באח קטן לאטו 3, מדובר למעשה בדגם קרוסאובר על בסיס הדולפין, כשהשם נבחר כדי ליצור הקשר משפחתי לאטו 3 הפופולארית בזמן שבסין מכונה הדגם יואן אפ.

אטו 2 משתייך לקטגוריה של רכבי קרוסאובר קומפקטיים בסגמנט B מבוססי מכוניות סופרמיני, אך הוא בעל מידות נדיבות יחסית שמקרבות אותו לקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים, כאשר עם אורך של 431 ס”מ הוא קצר ב-14 ס”מ מהאטו 3. בסיס גלגלים הוא באורך של  262 ס”מ, ממד הרוחב עומד על 183 ס”מ נדיבים למדי ולתא מטען נפח של 450 ליטרים.

תמונות: יצרן

BYD מציעה את האטו 2 בישראל בתצורת הנעה אחת עם מנוע החשמלי מותקן מלפנים ומניע את הגלגלים הקדמיים, כשהוא מספק 204 כ”ס ו-31.6 קג”מ. המאפשרים לאטו 2 להאיץ ל-100 קמ”ש בפחות מ-8 שניות בדרך למהירות מרבית של 160 קמ”ש. הסוללה מסוג LFP (ליתיום-ברזל-פוספט) היא בעלת קיבולת של 64.8 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה של 430 ק”מ לפי תקן WLTP. טעינת ה-DC תאפשר למלא את הסוללה מ-30% ל-80% ב-19 שניות על פי הצהרת BYD.

בישראל ישווק BYD אטו 2 ברמת גימור אחת המכונה Comfort הכוללת מסך מרכזי בגודל 12.8 אינץ’ הנע על צירו, מפתח חכם, מושבים מתכווננים חשמלית, גג שמש פנורמי קבוע וחשוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. מפרט הבטיחות כולל בלימת חירום גם בנסיעה לאחור, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, התרעה על תנועה בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

מחירו של BYD אטו 2 החשמלי עומד על 149 אלף שקלים, כ-2,000 שקלים פחות ממחירו של ג’אקו 5 החשמלי המקביל במידותיו ששיווקו גם החל לאחרונה ואמור להיות אחת מהמתחרים העיקרים שלו בסגמנט החשמלי-עממי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר