טריפל לכל דורש: CF מוטו 675NK בישראל

היצרנית הסינית ממשיכה לדחוף קדימה את ליין הדגמים הספורטיביים שלה ומכוונת הפעם ללב קטגוריית אופנועי הנייקד הבינוניים עם ה-675NK החדש המצויד במנוע שלושה צילינדרים ותג מחיר שמערער את כללי המשחק

CF מוטו נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התרחבות עצומה. לאחר הצגתו של הדגם הספורטיבי 675SR-R, הציגה החברה בתערוכת מילאנו לפני כשנה את ה-675NK השייך לקו דגמי הנייקד שלה. כעת מגיע הדגם ארצה, במטרה לטלטל את קטגוריית העירום הבינונית, בדומה למה שעשה ה-450MT בקטגוריית ראלי-אדוונצ׳ר הקטנים.

עוד מאוברדרייב >>>

ה-675NK מציג עיצוב מודרני עם תאורת לד קדמית בעלת חתימה ייחודית, קווים חדים ויחידת זנב מינימליסטית. מערכת הפליטה משתלבת באזור הגחון ומהווה חלק מהאסתטיקה. פרט מעניין נוסף הוא כיסוי הדיסק הקדמי שמכוון זרימת אוויר אל הבלם. פריט שמוכר יותר ממסלולי המרוץ ומוסיף לאפקט הוויזואלי שהחברה כיוונה אליו.

צילומים: יצרן

המרכז של הכל הוא מנוע שלושה צילינדרים המפיק 90 כוחות סוס ב-11,000 סל״ד ו-6.9 קג״מ ב-8,250 סל״ד. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים עם מצמד מחליק וקוויקשיפטר להעלאת הילוכים. גם בתחום המכלולים ניכרת השקעה: מערכת מתלים של קאייבה עם מזלג קדמי הפוךמתכוונן בקוטר 41 מ״מ, ובולם אחורי מתכוונן המחובר לזרוע אחורית מאלומיניום. הבלמים של J.Juan כוללים קאליפרים רדיאליים בעלי ארבע בוכנות מלפנים.

מבחינת אבזור ועזרי רכיבה אפשר למצוא כאן גם ABS ובקרת משיכה עם שני מצבים ואפשרות ניתוק. מסך TFT בגודל 5 אינץ׳ מעניק תצוגה ברורה, כולל חיבור Bluetooth לאפליקציית החברה ותמיכה בעדכוני תוכנה מרחוק OTA. כל זה מגיע עם עלות שמכה חזק את השוק: 46 אלף שקלים בלבד. הפער הזה מציב את דגם הטריפל החדש במקום אטרקטיבי במיוחד עם מחיר שזול אפילו מדגמים מקבילים חלשים יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר