החנות החדשה, שמעוצבת בסטנדרטים הבינלאומיים של המותג, תציע חווית קנייה ייחודית, כך נמסר מטסלה ישראל. במקום יוכלו לקוחות קיימים ומתעניינים להתרשם מקרוב מדגמי החברה המובילים, מודל 3 ומודל Y, לקבל ייעוץ אישי ומקצועי ולתאם נסיעות מבחן.
בהתאם להודעת החברה, החנות תשמש כמרכז נסיעות מבחן ונקודת ליווי צמודה של יועצי המכירות עד להזמנת הרכב. זאת, תוך שמירה על מודל המכירה הישיר הגלובלי של טסלה, הפועל ללא תיווך, ומבטיח, לדברי החברה, תהליך רכישה שקוף ללא צורך בהתמקחויות על המחיר.

התרחבות זו מגיעה יחד עם הרחבת רשת עמדות הטעינה המהירות של טסלה ברחבי הארץ. מנכ”ל חברת טסלה ישראל, איתי ראב”ד, הביע התרגשות מהשקת הסוכנות החדשה במידטאון, וציין כי היא מהווה צעד נוסף לקידום חדשנות ואנרגיה ירוקה בלב תל אביב, כחלק המחוייבות המתמשכת של החברה לשוק הישראלי. עוד הוסיף ראב”ד כי בחברה מזהים מגמה מחודשת של אימוץ רכבים חשמליים, ורואים בחציית רף 30,000 המסירות הוכחה לקשר המתחזק בין המותג לקהל המקומי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
