חוזר לעבודה: רנו קנגו שוב בישראל

אחרי הפסקה ארוכה, רנו קנגו חוזר לישראל במטרה להוות אלטרנטיבה בשוק המסחריות הקטנות לסיטרואן ברלינגו

רנו קנגו החדש. צילום: יצרן

שוק המסחריות הקומפקטיות ("טנדרונים") זוכה בימים אלו לחיזוק משמעותי עם נחיתתו מחדש בישראל של רנו קנגו. הקנגו, שהוצג לראשונה בשנות הֿ-90 מעט אחרי יריבו המושבע סיטרואן ברלינגו, היה במשך שנים אחר מדגמי המסחריות הקלות הפופולאריים בישראל, אך בשנים האחרונות לא שווק כאן משיקולים שונים הדור השלישי שהוצג בראשית העשור.

כעת כאמור חוזר רנו קנגו לישראל, במטרה להוות תחרות בראש ובראשונה לסיטרואן ברלינגו ולנגזרותיו (פיג'ו פרטנר, אופל קומבו, פיאט דובלו וטויוטה פרו-אייס סיטי). נכון לעכשיו, רנו קנגו יגיע ארצה בתצורה אחת בלבד: מרכב רגיל עם חלונות, שתי דלתות צד נגררות ודלת אחורית יחידה הנפתחת כלפי מעלה, עם חמישה מקומות ישיבה כולל נהג. בעולם מוצע הקנגו גם בתצורה ארוכה בעלת שבעה מושבים ובגרסאות מטען סגורות ללא חלונות ומושב אחורי.

רנו קנגו החדש, תא הנוסעים, צילום: יצרן



לקנגו אורך של 449 ס"מ, גובה של 180 ס"מ ובסיס גלגלים של 272 ס"מ. נפח תא המטען שלו עומד על 775 ליטרים כאשר שורת המושבים האחרית בשימוש, כאשר עם קיפולה ניתן להגיע לחלל מטען בנפח של 2800 ליטרים. כושר ההעמסה של הקנגו הוא 512 ק"ג וניתן לגרור אתו עד ל-1.5 טון עם נגרר בעל בלמים.

בישראל משווק הקנגו עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר המספק 115 כ"ס ו-27.5 קג"מ המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי ההעברה. עם יחידת הנעה זו מסוגל הקנגו להאיץ ל-100 קמ"ש ב-13.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 174 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן היא 18.9 ק"מ לליטר.

הקנגו ישווק ברמת גימור אחת שלה בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, תאורת לד ראשית, לוח מחוונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי ומפתח חכם.

מחירו של הקנגו עומד על 178 אלף שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר