מאז תחילת השנה שוק רכבי הפלאג-אין ההיברידיים נמצא בצמיחה, ומחזיק כבר למעלה מ-10% מכלל מכירות הרכבים החדשים. בהתאם לכך התחרות בנישה הולכת ומתגברת כאשר מצטרפים אליה עוד מתחרים חדשים. ג’אקו, שמובילה מתחילת השנה את הסגמנט עם גרסת הפלאג-אין של ג’אקו 7, מגיבה כעת להצטרפותה של ליפ מוטור לסגמנט וההוזלה בדגמי צ’רי ו-MG.
בימים אלו מתחיל שיווקו של ג’אקו 7 בגרסת כניסה חדשה ומוזלת הנושאת תג מחיר של 180 אלף שקלים – 10,000 שקלים פחות מאשר מחיר גרסת ה”פרימיום” שהייתה עד עתה גרסת הכניסה של הדגם. רמת הגימור החדשה מכונה “אלגנס” וכדי להציעה במחיר נמוך יותר היא מוותרת על ריפודי העור הסינטטי לטובת ריפודי בד, על מערכת המצלמות ההיקפיות והיא מצוידת במך מרכזי קטן יותר בדול של 13.2 אינץ’ לעומת 14.8 אינץ’. עם זאת, היא שומרת על מפרט מערכות הבטיחות המלא כמו גם על חישוקי 19 אינץ’, חימום למושבים הקדמיים ומפתח חכם.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, כשגם גרסת ה”אלגנס” מונעת על ידי מערכת הנעה היברידית-נטענת המורכבת ממנוע 1.5 ליטר טורבו ומנוע חשמלי בהספק משולב של 342 כ”ס. סוללת 18.3 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה חשמלי של 91 ק”מ על פי נתוני היצרן, כאשר הטווח המשולב עם מנוע הבנזין הוא כ-1,200 ק”מ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו