מאז תחילת השנה ובעקבות עליית מס הקניה על מכוניות חשמליות, חלה פריחה בשוק המכוניות ההיברידיות-נטענות שהפכו לדבר החם בשוק המקומי וכבר מחזיקות בנתח שלוק של 10% מכלל המכירות. אל הנישה החמה בה מככבות צ’רי/ג’אקו, BYD ו-MG מצטרפת בימים אלו גם ליפמוטור עם גרסה היברידית-נטענת ל-C10 ששיווקו החל בתחילת השנה בגרסה חשמלית מלאה.
לגרסה ההיברידית נטענת של ליפמוטור C10 מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי המשמש כגנרטור מאריך טווח בלבד, זאת בניגוד למתחרות בהן מנוע הבנזין מסוגל בתנאים מסוימים להצטרף ולהניע גם את הגלגלים. מנוע הבנזין מספק אנרגיה בעת הצורך עבור סוללת המכונית שהיא בקיבולת גדולה יחסית של 28.4 קוט”ש, שכאשר היא טעונה במלואה היא יכולה לספק טווח נסיעה חשמלי של 145 ק”מ שהוא מהגבוהים בקבוצתה.

הנעת המכונית מתבצעת על ידי מנוע חשמלי אחורי בהספק זהה לזה של הגרסה החשמלית עם 215 כ”ס ו-32.6 קג”מ. עם זאת, גרסת הפלאג-אין איטית בשניה בתאוצה ל-100 קמ”ש האורכת בה 8.5 שניות, כשהמהירות המרבית נותרה זהה ועומדת ל 170 קמ”ש. טווח הנסיעה המשולב המוצהר של ליפמוטור C10 פלאג-אין עומד על 970 ק”מ.

באופן מעניין, קצב טעינת ה-AC החד-פאזית של הסוללה ב-C10 נותר על 6.6 קילוואט, כך שנדרשות כ-4 שעות כדי להגיע לטעינה מלאה, אך עם זאת מדובר בקצב טעינה פחות בעייתי ביחס לגרסה החשמלית המלאה שלה סוללה גדולה פי כמה. כגיבוי ישנה גם אפשרות לטעינת DC מהירה, אופציה שלא נפוצה ברוב דגמי הפלאג-אין, עם קצב של עד 65 קילוואט שתאפשר לטעון את הסוללה בפחות מחצי שעה.
ליפ מוטור תשווק את גרסת הפלאג-אין של ה-C10 בשתי רמות גימור, כשלשתיהן מערך מלא של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות, 7 כריות אוויר, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, ריפודי עור סינטטי וגג שמש פנורמי. מחיר גרסת הפלאג-אין של ה-C10 מתחיל ב-185 אלף שקלים עבור רמת הגימור Life, כ-15 אלף שקלים יותר מאשר הגרסה החשמלית ברמת אבזור זהה. בתוספת של 5,000 שקלים ניתן לקבל את גרסת הפלאג-אין ברמת גימור Design בה מתווספים חימום ואוורור למושבים הקדמיים, דלת תא מטען חשמלית, תאורת אווירה וחישוקי 20 אינץ’.

