פורד מוזילה את הריינג’ר

טנדר העבודה הקומפקטי של פורד מוזל בשיעור ניכר בגרסת ה-XLT ומתייצב ישירות מול המתחרים היפניים. צילום: יצרן

החלוקה בשוק הטנדרים בישראל היא די ברורה. היפנים שולטים בקטגוריית הטנדרים בגודל בינוני לנהגים בעלי רשיון נהיגה רגיל, ואילו המפלצות האמרקאיות שולטות בתחום הטנדרים במשקל של מעל 3.5 טון. לפורד ישנה נציגות גם בקטגוריית הטנדרים הקומפקטים עם הריינג’ר, אך עד כה הוא היה יקר יחסית בהשוואה למוביל הקטגוריה איסוזו דימקס וטויוטה היילקס.

עוד מאוברדרייב >>>

בימים אלו זוכה פורד ריינג’ר להוזלה משמעותית במחירו, מה שמעמיד אותו בעמדה תחרותית יותר מול הטנדרים היפנים. ההוזלה נעשה על דגם ה-XLT שמחירו יעמוד מעתה על 294 אלף שקלים במקום 330 אלף שקלים עד כה. לשם השוואה מחירו של איסוזו דימקס 4X4 אוטומטית עומד על 301 אלף שקלים ואילו מחירו של טויוטה היילקס 2.4 4X4 אוטומטי מתחיל ב-295 אלף שקלים.

פורד ריינג’ר בגרסת ה-XLT מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 170 כ”ס ו-41.3 קג”מ, כשהוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה ומערכת הנעה כפולה עם יחס העברה נמוך (הילוך כוח). הריינג’ר גדול יחסית לסגמנט ובעל בסיס גלגלים של 327 ס”מ וארגז באורך של 156 ס”מ. הוא בעל כושר העמסה של טון וכושר גרירה של עד 3.5 טון.

רשימת האבזור של פורד ריינג’ר XLT כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 10 אינץ’, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולקי, בלם יד חשמלי ובקרת אקלם מפוצלת. לטובת יכולת השטח הוא מצויד במיגון תחתון מקורי למנוע ותיבת ההעברה ונעילת דיפרנציאל אחורי. אבזור בטיחותי המלא הכולל בלימת חירום אוטונומית, מערכת תיקון סטיה מנתיב, התרעה על תנועה בשטחים מתים ובגרת שיוט אדפטיבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר