סובארו שזוכה בשנים האחרונות להצלחה גדולה בשוק האמריקאי עם רכבי הפנאי שלה, ניצלה את הפופולאריות שלה וחשפה בתערוכת ניו יורק את הקרוסאובר החשמלי החדש שלה הנושא את השם טריילסיקר (Trailseeker). מדובר בדגם החשמלי השני של סובארו אחרי הסולטרה, כאשר גם הוא בנוי על בסיס הפלטפורמה החשמלית הייעודית שפותחה במשותף עם טויוטה.
הטריילסיקר ארוך יותר מהסולטרה ב-15 ס”מ וגבוה ממנה ב-2.5 ס”מ, מה שאמור לספק מרחב פנים גדול יותר לנוסעים. העיצוב משלב אלמנטים מוכרים מהאחות הקטנה, בהם החזית החדשה והאטומה שסמל סובארו בולט במרכזה ויחידות התאורה הצרות. עם זאת לטריילסייקר מראה רבוע ומעט קרבי יותר, מה שבא לידי ביטוי גם בחיפויי הפלסטיק השחורים סביב בתי הגלגלים.

עיצוב סביבת הנהג זהה לזה של הסולטרה לאחר מתיחת הפנים אותה עברה זה אתה, וזה אומר שלוב של מסך מלוח מחוונים רוחבי ומוגבה הממוקם לכיוון השמשה, מה שחוסך את הצורך בהתקנת תצוגת נתונים עילית. לצד זאת ישנו מסך מולטימדיה מרכזי גדול וקונסולה מוגבהת בין המושבים שבה ממוקמת חוגת בורר ההילוכים.

סובארו תשווק את הטריילסיקר בשלב ראשון רק בתצורת הנעה כפולה עם שני מנועים חשמלים בהספק של 375 כ”ס, מה שיאפשר לה להאיץ ל-100 קמ”ש בכ-4.5 שניות. לטובת יכולת השטח ישנה גם מערכת ה-X-Mode המוכרת של סובארו שנועדה לשפר את האחיזה בתנאי שטח שונים, מערכת בקרת ירידה במדרון ומרווח גחון של 21 ס”מ שאמורים לספק יכולת שטח גבוהה מהמקובל בקרוסאוברים חשמליים. קיבולת הסוללה עומדת על 74.7 קוט”ש, מה שאמור להספיק לטווח צנוע יחסית של 420 ק”מ, עם יכולת לטעינה מהירה בקצב של עד 150 קילוואט גם כאשר הטמפרטורה החיצונית היא 0 מעלות. השייוק של סובארו טריילסיקר כדגם 2026 אמור להתחיל בארה”ב המחצית השניה של השנה. כרגע לא ידוע אם ומתי תגיע לאירופה וגם אלינו, כאשר אנחנו בישראל עוד ממתינים לתחילת השיווק של הסולטרה ביבוא רשמי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו