מסחריות חדשות לפורד בישראל

יבואנית פורד משיקה את סדרת F החדשה של הפיק אפ הפופולרי ביותר בעולם בשלל גרסאות עם הספק עד 500 כ"ס, לצד גרסאות דיזל מוזלות לריינג'ר, שמבטיח טנדר עבודה בניחוח של SUV, ולראשונה גם טרנזיט חשמלית

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, מסיימת את השנה עם השקה צנועה (לרגל המצב) של חטיבת המסחריות שלה, שמתחדשת ב-3 סדרות דגמים חדשים וכוונות להעמיק את אחיזתה בשוק המסחרי במהלך השנה הקרובה, לצד דגמים נוספים שיגיעו בהמשך.

עוד מ-wheel.co.il

החל מהבוקר תוכלו להזמין את סדרה F החדשה של פורד, הפיק אפ הנמכר ביותר בארה”ב שזוכה לדור חדש למשפחת ה-Super Duty (בדגמי F-250 ו-F350 בעל יכולות העמסה משופרות), עם עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג ויוקרתי כבר מגרסת הכניסה “Lariat” (“כי זה מה שמאוד חשוב ללקוחות”), עם ריפודי עור, גג פנורמי נפתח, ושפע של צעצועים, לצד לראשונה גם לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך מגע “12 עם קישוריות של אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אלחוטי וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת.

המפרט הטכני כולל מנוע V8 טורבו-דיזל בנפח 6.7 ל’ חזק מבעבר, המפיק 475 כ”ס ו- 145 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים, כושר העמסה של 1,993-1,378 ק”ג, כושר גרירה עד 3.5 טון ומערכת Pro Trailer Backup Assist ההופכת כל תמרון נסיעה לאחור עם נגרר ל-“משחק וידאו” לדבריהם. אל אלו מצטרפים סרנים קשיחים, תיבת העברה עם הילוך כח, נעילת דיפרנציאל אחורית והנעה כפולה שמוצעים כסטנדרט.

צילומים: ששי כהן

ה-F החדשה תוצע גם בגרסת שטח “Tremor” מפלצתית וקרבית, המצוידת במנוע החזק בקטגוריה, V8 טורבו-דיזל בנפח 6.7 ל’ המפיק 500 כ”ס ו-166 קג”מ, בתוספת חבילת עיצוב חיצונית שונה, צמיגי שטח בקוטר 35 אינץ’ ומערכת מתלים ייחודית לתנאי שטח מאתגרים, לרבות מרווח גחון של 26.6 ס”מ וזוויות גישה ונטישה משופרות. סדרה F תוצע במחירים החל מ-315,000 ₪ לדגם ה-F-250 ו-325,000 שקל לדגם ה-F-350 ברמת הגימור LARIAT , כאשר דגם ה-F-250 ברמת הגימור Tremor יוצע מ-345,000 ₪.

מספר חודשים לאחר שנחת כאן פורד ריינג’ר בגרסת הראפטור הספורטיבית לשטח המצוידת במנוע בנזין וביצועים נמרצים, מרחיבה דלק מוטורס את משפחת הדגם עם הצטרפותן של גרסאות כניסה המצוידות במנוע טורבו-דיזל המיועדות להתחרות בדגמים כמו טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס.  הריינג’ר ישווק ב-2 גרסאות לבחירה: ריינג’ר XLT עם מנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטר, המפיק 170 כ”ס ו-41.3 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים, הנעה כפולה, הילוך כח ודיפרנציאל אחורי ננעל.

מעליו תוצע גרסת ה-Wildtrak הכוללת מנוע דיזל 2.0 ליטר המפיק 205 כ”ס ו-50.9 קג”מ, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 יחסי העברה, הנעה כפולה, הילוך כח ודיפרנציאל מרכזי ואחורי עם אפשרות נעילה. הדגמים החדשים פונים לפלח שוק גדול משמעותית משל הרפטור ומבטיחים לדברי היצרן להיות סוג של טנדר עבודה עם נוחות ופינוקים של SUV, לצד חבילת בטיחות מקורית מתקדמת וציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי. גם המחירים נמוכים משמעותית ויחלו מ-325,000 ₪ לגרסת ה-XLT והחל מ-365,000 ₪ לגרסת ה-Wildtrak (כולל מע”מ).

יבואנית פורד נכנסת לראשונה גם לשוק החשמליות עם התחלת שיווקה של ה-E-Transit, הגרסה ה-100% חשמלית של המסחרית הפופולרית באירופה, אשר מבטיחה שדרוג הנוחות והביצועים, לצד בטיחות משופרת וחיסכון משמעותי בהוצאות האחזקה. הדגם יוצע בגרסה מסחרית סגורה בלבד, ובתצורה הפופולרית ביותר של הטרנזיט דיזל בישראל, אך לדברי היבואן מיועד בעיקר כשימוש של מסחרית חלוקה עירונית ולא במסחרית שמבצעת ק”מ יומי גבוה. הטרנזיט החשמלית מצוידת במנוע המפיק 269 כ”ס ו-43.8 קג”מ, ועם סוללת 68 קוט”ש מבטיח טווח נסיעה עד 305 ק”מ, לצד אפשרות טעינה מהירה עד 115KW.

זמן הטעינה של הרכב בעמדת טעינה רגילה של 11 קו”ט עומד על כ-8.2 שעות. המשקל הכולל של הדגם הוא 3.9 טון, דבר המאפשר נהיגה גם למי שיש לו רישיון ב’ “ישן” המאפשר נהיגה ברכב עד 4,000 ק”ג. לחלל המטען נפח של כ-10 קוב, ולרשות הנהג סביבת נהג מפנקת ביחס לטרנזיט הרגילה, הכוללת בין השאר התנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, חימום מושבים וחבילת בטיחות מקורית מקיפה. מחיר הדגם נקבע על 399,000 שקל לפני מע”מ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר