יותר מ-8 שנים חלפו מאז שחשפה מיצובישי את הדור הנוכחי של טנדר הטרייטון, אחד הדגמים המצליחים של היצרן בעולם המשווק כיום ב-150 מדינות. בימים האחרונים הוצג בתערוכת הרכב של בנגקוק הדור הבא של המכונית, כדגם העונה לשם ‘XRT קונספט’ ותחת הסוואה כבדה של גרסת ראלי. הבחירה לחשוף את הדגם דווקא בתאילנד אינה מקרית, משום שהשוק התאילנדי ידוע כגדול בעולם במכירות טנדרים קלים וגם מפעל ההרכבה של הטרייטון ממוקם שם, וממנו מיוצאת המכונית כמעט לכל מדינות העולם.
כרגיל בלא מעט השקות קונספט, גם כאן מסתפקת מיצובישי בחשיפת הדגם תחת הסוואה כבדה, ובמקרה הזה תחת גרסת ראלי שאמורה להגיע למרוץ הקשוח באסיה בהמשך השנה (Asia Cross Country Rally), ולפי התמונות שנחשפו ניתן להבחין בעיצוב מחודש וקרבי יותר לרכב, אם כי עדיין מזוהה עם שפת העיצוב המוכרת של היצרן. בחברה מדווחים על יכולות שטח גבוהות המעצימות את התשוקה לנהיגה שמאפיינת את המותג, כך טוענים שם.

יחד עם זאת, בהחלט היינו מצפים לקצת רמזים אודות יחידות הכח שיוצעו בדגם החדש. בהמשך לשיתוף הפעולה עם רנו ניסאן, הכולל גם את הדור הבא של הטנדר ניסאן נבארה שייוצר גם הוא בתאילנד ויהווה אח חורג לטרייטון החדש, האם נראה כאן יחידות כח חדשות מבית רנו-ניסאן, או שמיצובישי תמשיך לצייד את הדגם במנועים הוותיקים שלה, או אולי במנועים חדשים מתוצרת החברה? מן הסתם, פרטים אלו יפורסמו בחודשים הקרובים.

שיווק הטרייטון החדש צפוי להתחיל עוד במהלך השנה הנוכחית בתאילנד, אך הדגם יופץ לשאר העולם רק החל מ-2024 ואז גם יגיע אלינו. נכון להיום שיווק הטנדר הנוכחי כבר פסק בארץ, וצפוי להתחדש רק בשנה הבאה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו