יצרנית הבירות האמריקנית "אנהאוזר-בוש" הכריזה כי היא מחפשת מישהו שימלא את מה שנראה כמו משרת החלומות - טועם איכות של הבירה של החברה. גם השכר עצמו מרשים מאוד - 20 אלף דולר!
ההצעה בהחלט נשמעת מפתה, אבל היא מגיעה עם קאץ' מסוים - תנאי הקבלה המרכזיים הם שהעובד המבוקש יהלך על ארבע, יכשכש בזנב וישמח לקבל ליטוף בכל הזדמנות. כן, אתם קוראים נכון - העובד המבוקש הוא כלב. למה? כי החברה החליטה לייצר הבירות עבור כלבים, אז לכן זה הגיוני שהטועם יהיה חברו הטוב ביותר של האדם.
בציוץ שהחברה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה, נכתב כי "במקרה הזה, תהיה עליך (הכלב) אחריות רבה. אתה תצטרך להימדד לא רק בנביחות שלך, אלא ביכולת הטעימה וההנאה שלך מבירות. אתה תחקור טעמים חדשים ותוביל את החידושים ואת המוצרים שלנו". חשוב לציין כי למרות הטון החביב והקומי של המודעה, מדובר ממש במשרה אמיתית של ממש, שכן "בוש" מחפשת אחר פרזנטור שישמש כפנים של הבירות לכלבים שלה ושיהיה הפנים שלה בשנים הקרובות.
בפרסומים הרשמיים של החברה נמסר כי "לצד המשכורת שיקבל הכלב שלנו, הוא יקבל ביטוח אישי ואוכל אישי מבושל. התפקיד כמובן יכלול בדיקת טעמים ובקרת איכות, והכלב הנבחר יהיה השגריר של המוצר שייצור עבורה תוכן בולט ברשתות החברתיות ובערוצי התוכן".
YOUR DOG could be hired as our Dog Brew Chief Tasting Officer w/ a $20K SALARY.
As our pawfessional taste-taster, they'll be the face of Busch Dog Brew.
Reply w/ your pup's pic & their qualifications w/ #BuschCTOcontest for their chance to get the job. pic.twitter.com/a9PGykWZGj— Busch Beer (@BuschBeer) April 13, 2021
כדי לנסות להתקבל למשרה המסקרנת, כל מה שהגולשים צריכים לעשות זה לצלם כמה תמונות מוצלחות של הכלב שלהם ולהעלות אותם בתגובה לציוץ של החברה, יחד עם הסברים לסיבה שבגללה כלבם הוא המתאים ביותר להוביל את הקמפיין החדש. ניתן לנסות להתקבל למשרה עד 28 באפריל.
אגב, אין לכם מה לדאוג לגבי האפשרות שהכלב שלכם יהפוך לאלכוהוליסט, מכיוון שמדובר בבירות ללא אלכוהול, אלא במשקה בריאותי שיכלול בתוכו תערובות שתייה ייחודיות עבור כלבים שיתבסס על אבקת עצמות, תירס מלא, סלרי, בזיליקום, נענע, כורכום וג'ינג'ר.
"המוצר שלנו לכלבים שלכם הוא טבעי לחלוטין ומכיל רכיבים טריים לגמרי הכוללים עשבי תיבול, ירקות, מים ומרק בשרי, וזאת כדי שחבריכם יזכו לחטיף בשרי בעת שאתה שותה את הבירה שלך", נכתב בהודעה שפרסמה "בוש" באתר שלה. "אחרי שנים שאנו כבני אדם לוגמים בהנאה את הבירות של 'בוש' לבדנו, החלטנו לצרף את החברים הכי טובים שלנו לשתייה".
מעניין לציין כי החברה יצאה בסדרת מוצרים מיוחדת לכלבים כבר בשנה שעברה וזכתה להצלחה מהירה, עד כדי כך שהמוצרים האלו נחטפו מהמדפים. כעת החליטה החברה להרחיב את טווח המוצרים לחיות מחמד ולהמשיך את ההצלחה.
דניאל בלייק, סגן נשיא המיתוגים בחברה, מסר כי "התגובות למוצרים הנלווים שלנו עבור כלבים בשנה שעברה היו כל כך טובות, עד שהחלטנו לשמור על המומנטום, ולשם כך אנחנו גם צריכים טועם מומחה".