המתחרה החדשה של בן אנד ג'ריס

מותג הגלידות האמריקני נמצא במקפיאים רבים ברחבי ישראל, אך כעת, רגע לפני הקיץ, ניצב מולו מתחרה חדש ומפתיע • כל הפרטים

מתחרה חדשה ומפתיעה // צילום: צביה בלום // מתחרה חדשה ומפתיעה

גלידת בן אנד ג'ריס, על שלל טעמיה, היא קונצנזוס במטבח הישראלי, אך כעת, יש לה מתחרה חדשה בנישה - שופרסל. רשת הקמעונאות הגדולה בישראל משיקה סדרת גלידות שמנת בפיינטים של 500 מ"ל, כמו המותג האמריקני,בחמישה טעמים.

גלידת שמנת וניל; גלידת שמנת שוקולד עם שוקולד ואגוזים בטעם שוקולד עם שוקולד מריר ולבן אגוזים ושקדים בציפוי שוקולד מריר; גלידת שמנת שוקולד בראוניז  בטעם שוקולד עם חתיכות עוגה בטעם שוקולד;  גלידת שמנת בצק עוגיות בטעם וניל עם עוגיות בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל וגלידת שמנת קרם עוגיות  בטעם וניל עם עוגיות בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל. הגלידות מיוצרות בהולנד ויש להן כשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

המחיר לצרכן בסניפי שופרסל דיל ושופרסל Online יעמוד על  17.90 שקלים, כאשר מבצע ההשקה יהיה  שתי יחידות ב-32 שקלים, כלומר שופרסל תתחרה בגזרת המחיר. המחיר של הגלידה של שופרסל בסניפים השכונתיים , כלומר ב"שופרסל שלי" הינו יקר יותר משופרסל דיל ובאונליין ועומד על 21.90 שקלים. עם זאת הגלידות מוצעות במבצע בכל הפורמטים של שתי יחידות ב 35 שקלים.

 גלידת בן אנד ג'ריס מוצעת גם היא במבצעים רבים ברשתות השיווק. כך למשל באתרי האונליין ניתן למצוא מארז ברמי לוי ב 21.9 שקלים או 3 אריזות ב 41 שקלים, קרי 13.7 שקלים לאריזה. בשופרסל ניתן למצוא מארז  ב 19.9 שקלים או שתי יחידות ב 37.9 שקלים, כלומר 18.95 שקלים ליחידה. במחסני השוק ניתן למצוא מארז ב 23.9 שקלים או שתי יחידות ב 38 שקלים, כלומר 19 שקלים ליחידה.

הסדרה החדשה תתווסף לשלגונים ולגלידות המשפחתיות במגוון טעמים של המותג הפרטי . לפני כשנתיים שופרסל נכנסה לראשונה לקטגוריית הגלידות והשיקה סדרת מאגדות שלגונים וגלידות משפחתיות במגוון טעמים. שוק הגלידות בישראל מוערך לפי סטורנקסט בכ-1.115 מיליארד שקל בשנה ובשנת 2020 צמח בכ-5.3%.

יש לציין כי גם בחודש ינואר האחרון גלידת שטראוס מבית יוניליוור, השיקה גם היא סדרת פיינטים של מגנום שמתחרה בבן אנד ג'ריס. סדרת הפיינטים של מגנום בשם  "מגנום פיינטס", כוללת ארבעה טעמים בפורמט ייחודי בפיינט: גלידת שמנת איכותית עם חווית השוקולד העשירה של מגנום, המתבטאת בדיסק שוקולד ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה, עם תוספות מפנקות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר