חלום: הצצה למפעל בן אנד ג'ריס בישראל

ביקרנו במקום הנחשק ביותר בישראל, מפעל הגלידות של בן אנד ג'ריס • איזו גלידה הכי אהובה בישראל, ואיזה טעם חדש יוצא לשוק?

לרגל יום הגלידה הבינלאומי, שחל היום (ראשון), ביקרנו במפעל של מותג הגלידות האמריקני בן אנד ג'ריס בבאר טוביה.

צילום: Newsenders

המפעל, שעבר מיבנה לפני מספר שנים, נחשב למפעל הרביעי בעולם של המותג, המעסיק 155 עובדים. בעולם, שני מפעלים ממוקמים בוורמונט בארצות הברית, ארץ הייצור והמוצא של הגלידה ובהולנד. מאחורי המותג האמריקני עומדים בן כהן וג'רי גרינפילד, שכבשו מיליוני מעריצים ברחבי העולם.

בתחילת החודש הופץ הטעם החדש, אותו טעמנו ראשונים, והוא גלידת Netflix & Chilll'd, המהווה כאמור שיתוף פעולה בין שני המותגים הפופולאריים : "בן אנד ג'ריס" "ונטפליקס".

אבי זינגר מנכ"ל החברה בישראל, שמצהיר כי אין יום שהוא אינו אוכל גלידות, אמר עם כניסתנו למפעל כי, "היום אנחנו מייצרים את אחד הטעמים המובילים. שנחשב לאחד הטעמים המשעממים, והוא טעם הוניל". עם זאת, אנחנו יכולים להעיד שלטעם הגלידה גם לפני הקפאתה יש גם טעם של גן עדן.

לשאלה מה הטעם המוביל בישראל ענה זינגר כי, "קרם עוגיות זה הטעם המוביל. לאחר מכן ממוקמים הטעמים וניל, טופי, ניו יורק סופר, צ'אנקי, בצק עוגיות, שוקולד בראוניז, דולצ'ה דה לצ'ה שהוא ייחודי לישראל, ולאחר מכן עוגת גבינה ותות. צ'רי גרסייה הוא אחד הטעמים המובילים בארצות הברית, אין יום שאנחנו לא מקבלים הודעה מהצרכנים ששואלים מתי נביא את הטעם לארץ".

"עם זאת, חמש פעמים הבאנו את הטעם הזה לארץ ונכשלנו. יש טעמים שאו שאוהבים ויש כאלה שלא. הטעמים המובילים בארצות הברית שונים מאשר בישראל", עונה זינגר. "במקום ראשון ממוקם הטעם חצי אפוי, במקום השני צ'רי גרסייה, במקום השלישי טונייט דו של ג'ימ'י פאלון, קוקי דו, שוקולד בראוניז, פיש פוד ועוגת גבינה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר