טראגי: שחקן "הארי פוטר" הלך לעולמו

פול ריטר הבריטי, ששיחק ב"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", באחד מסרטי ג'יימס בונד וכיכב בסיטקום "ארוחת ליל שישי", נפטר מגידול במוח בגיל 54 • "היה מוכשר בצורה יוצאת דופן"

פול ריטר //

השחקן הבריטי פול ריטר, שמוכר בין היתר מתפקידיו בסרטים "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", "צ'רנוביל", מהסיטקום הבריטי "ארוחת ליל שישי", ומהסרט "ג'יימס בונד: קוונטים של נחמה", הלך לעולמו בגיל 54 בלבד לאחר מאבק בגידול סרטני במוח.

הסוכן שלו אישר היום (שלישי) את הבשורה על מותו בהצהרה ל"גרדיאן" הבריטי: "בצער רב, אנחנו מאשרים כי פול ריטר נפטר אמש. הוא מת בשלווה בביתו, כשאשתו פולי ובניו פרנק ונוח לצידו. הוא היה בן 54 במותו וסבל מגידול במוח", מסר. 

"פול היה שחקן מוכשר בצורה יוצאת דופן שגילם מגוון רב של תפקידים על הבמה והמסך בכישרון גדול. הוא היה אינטליגנטי, חד, נדיב ומצחיק. נתגעגע אליו מאוד", הוסיף סוכנו של השחקן המנוח. רוברט פופר, יוצר "ארוחת ליל שישי", שבה גילם ריטר את מרטין, אב המשפחה היהודית, מסר: "הוא היה אדם נהדר, אדיב ואכפתי. השחקן הטוב ביותר שעבדתי איתו אי פעם".

ריטר ב"ארוחת ליל שישי"

ריטר לקח חלק במהלך השנים גם בסדרה "צ'רנוביל" ובסרטים "ליברטין" ו"חניבעל: מקור הרוע". 

בנוסף לקרדיטים המקצועיים שלו על המסכים, ריטר גם היה שחקן תיאטרון מבוקש ואף היה מועמד לפרס הטוני בשנת 2009 על תפקידו במחזה "The Norman Conquests".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר