האם אליזבת תהיה מלכת בריטניה האחרונה?

על פי נבואת נוסטרדמוס, שינויים רבים עתידים להתרחש בבית המלוכה הבריטי, שלפיהם הנסיך צ'ראלס עלול לא לרשת את הכתר • האם זה סופה של הממלכה?

המלכה אליזבית השנייה. האם הנבואה תתגשם? // צילום: אי.פי // המלכה אליזבית השנייה. האם הנבואה תתגשם?

אוהבים את בית המלוכה הבריטי? מרותקים לסיפורי הרכילות סביב אופרת הסבון המציאותית ביותר שקיימת בעולם שלנו? ובכן יש לנו בשורות רעות עבורכם: על פי קטע בנבואת נוסטרדמוס, בית המלוכה הבריטי ייעלם אחרי מותה של המלכה אליזבת והיא תהיה מלכת בריטניה האחרונה שתהפוך לרפובליקה.

כך עולה מקטע בכתבים שבו מנבא האיש כי "כוחות גדולים בעולם ישתנו, הממלכה לא תמשיך לצמוח כשאחרי המלחמה ליד החוף יוולדו שלושה ילדים יפים". על פי הפרשנים הכוונה ב"שלושה ילדים יפים" היא לנסיכים ויליאם והארי בניו של הנסיך צ'ארלס והנסיכה ביאטריקס, בתו הבכורה של הנסיך אנדרו אחיו הצעיר של הנסיך צ'ארלס.

ראיה לטענה הזו רואים הפרשנים בכך שהנסיך ויליאם, יורש העצר אחרי הנסך צ'ארלס, נולד שבעה ימים בלבד אחרי תום מלחמת פוקלנד בין בריטניה לבין ארגנטינה.

בריטניה תהפוך לרפובלקיה? // צילום: רויטרס
בריטניה תהפוך לרפובלקיה? // צילום: רויטרס
כזכור נוסטרדמוס, כך לדעת מעריציו לפחות, ניבא את שריפת לונדון בשנת 1666, את מלחמות נפוליאון, ניבוי מלחמת העולם הראשונה, את עליית אדולף היטלר לשלטון, את פריצת מלחמת העולם השנייה ועוד אירועים היסטוריים רבים אחרים, ביניהם גם אירועי ה-11 בספטמבר.

אולם האיש, שבתקופתו היה רופא נערץ שהקדים את זמנו, לפחות בתחום המאבק במחלת הדבר על ידי שמירה על היגיינה, כתב את נבואותיו בשירים קצרים, כאשר ניתן לפרסם אותם בכל כיוון אפשרי. אבל עובדה זו לא מפריעה למעריציו הרבים שרואים בין השאר בראיון של הדוכסים מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרגל, עוד סימן לסיום המתקרב לפעילותו של בית המלוכה הבריטי. אם נוסטרדמוס צדק, הרי שהנסיך צ'ראלס יהיה גם יורש העצר שכיהן הכי הרבה זמן בבריטניה, וגם האיש הכי חסר מזל בעולם, כיון שאף פעם הוא לא יירש בפועל את הכתר הבריטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר