ישראלי גרף מיליון דולר באליפות העולם בפוקר

טל הרצוג, שחקן מקצועי (24) מקיסריה, שלשל השבוע לכיסו את הסכום העגול לאחר שזכה במקום השני באליפות העולם בפוקר ה-World Series of Poker Circuit

צילום: קבוצת הפייסבוק "קנטה גרופ" // טל הרצוג בפעולה. הישג נהדר וזכייה נהדרת

טל הרצוג, שחקן פוקר בן 24 מקיסריה, גרף השבוע מיליון דולר לכיסו לאחר שזכה במקום השני באליפות העולם בפוקר ה-World Series of Poker Circuit שנערכה השנה אונליין בשל מגפת הקורונה.

הרצוג, מנהלה המקצועי של המכללה לפוקר זכה במיליון לאחר שהגיע למקום השני בקרב 6,000 משתתפים בטורניר המרכזי ועוד 100,000 דולר בטורניר המשנה, Global Millions.

עם הזכייה, הרצוג נכנס לרשימת עשרת הישראלים שהרוויחו סך פרסים של מעל מיליון דולר במהלך הקריירה.

הרצוג, המתחרה תחת הכינוי Turkey1, זוקף את ההצלחה שלו בטורניר לעבודות ההכנה שהוא עשה לקראת פתיחתה של ההמכלה לפוקר בהמשך השנה וגם לשירותו הצבאי בחטיבת הצנחנים. 

העבודה על הקורסים של המכללה הכריחה אותי לחשוב מחדש על האסטרטגיה והטקטיקה של הפוקר על מנת להעביר את השיעורים לשחקנים פחות מנוסים. זה הפך אותי לשחקן הרבה יותר טוב בזמן קצר," אמר הרצוג, שמשלים בימים אלו תואר במנהל עסקים".

לגבי שירותו הצבאי הוסיף: "השירות בחטיבת הצנחנים נתן לי את המשמעת ואת היכולות המנטליות שכה חשובות במשחק הפוקר, וגם  נתן לי את שיקול הדעת למהלכים הלא שגרתיים שאני מבצע במשחק שלי". על ההרגשה לאחר הזכייה אמר: "זו הרגשה מדהימה שכל העבודה הקשה משתלמת בסוף".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר