טיפול הסרת יבלות -ברגליים, בידיים, בפנים ובאברי המין בלייזר

יבלות ויראליות נגרמות לרוב על ידי הדבקת וירוס הפפילומה האנושי (HPV). הן מופיעות בגדלים שונים ובצורות שונות על פני הגוף והפנים. ליבלות מראה לא אסתטי והן גם עלולות לגרד ואף לכאוב. יבלות מסוג מולוסקום עלולות אף להתפוצץ ולגרום לזיהומים שונים

הסרת יבלות ברגליים, בפנים ובאברי המין במרכזיים המובילים בלייזר freepik

היבלות בולטות מעל העור ויכולות להגיע עד לקוטר של 1 ס”מ. לרוב, מופיעות היבלות בצבע העור. יבלות יכולות להופיע על גבי הרגליים, הידיים, הפנים ואף על אברי המין. הטיפול היעיל, המוכח והבטוח ביותר ביבלות הוא הסרתן בלייזר. טכנולוגית הלייזר מאפשרת טיפול מדויק בסוג היבלת ובמיקומה כך שהתוצאה המתקבלת היא מראה עור אחיד, חלק וללא צלקות. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת יבלות בלייזר בדרום, במרכז ובצפון  מרכזיהם פרוסים ב: באר שבע,  אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, תל אביב, בני ברק, כפר סבא, ירושלים, קריית חיים, קריית מוצקין, חיפה בקליניקות לייזר מתקדם שמאפשר להסיר יבלות מהרגליים, פנים ומאברי המין ביעילות ובמהירות.


טיפול הסרת יבלות בידיים

הסיבה העיקרית להופעתן של יבלות בידיים היא נגיף הפפילומה האנושי. יבלות הן נגע עור הנגרם על ידי זיהום נגיפי והפפילומה היא הסיבה הנפוצה ביותר להופעתן. היבלות המופיעות על אצבעות הידיים נוצרות לרוב בשל מגע עם אנשים הנושאים את נגיף הפפילומה או עם חפצים נגועים. מספרן וגודלן של יבלות בידיים עלול לגדול בהדרגה. יבלות על הידיים מהוות מטרד של ממש והדרך היעילה ביותר להסרתן היא באמצעות טכנולוגית הלייזר. קרני הלייזר צורבות את היבלת ועוצרות בכך את זרימת הדם אל היבלת. הטיפול בלייזר נחשב ליעיל והמהיר ביותר להסרת יבלות. טכנולוגית הלייזר מבוקרת והיא מסירה את היבלות מהשורש בהצלחה. הטיפול בלייזר אינו מצריך הרדמה או תפרים  והוא מאושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA.


טיפול הסרת יבלות ברגליים ובכפות הרגליים

יבלות ברגליים משפיעות על איכות החיים ומפריעות בחיי היומיום. היבלות מורגשות בעת הליכה, נעילת נעליים סגורות ואף בעמידה. טיפול נכון יכול להסיר את היבלת לתמיד. יבלות ברגליים ובכפות הרגליים עלולות להופיע בשל היעדר הגיינה ונגרמות בין היתר בשל הליכה ללא נעליים במלתחות ציבוריות, אי החלפת גרביים באופן יומיומי, הזעה מוגברת בכף הרגל ועוד. נעליים סגורות למשך זמן ממושך וזיעה מוגברת עלולות להיות זרז להופעת יבלות. כ-15% מהישראלים סובלים מיבלות ברגליים. יבלות אינן מהוות סכנה בריאותית אך הכאב וחוסר הנוחות, עלולים לפגוע משמעותית באיכות החיים. בנוסף, במקרה שהיבלת מתפוצצת, עלול להיגרם זיהום במקום. טיפול הסרת יבלות ברגליים ובכפות הרגליים באמצעות טכנולוגית לייזר, הוכח כיעיל ביותר המסוגל לטפל במדויק בסוג היבלת ובמיקומה ולהותיר את המקום חלק, אחיד וללא צלקת.


טיפול הסרת יבלות בפנים

יבלות ויראליות הן פגם אסתטי הפוגע באיכות החיים. הבעיה הופכת קשה יותר כאשר הן מופיעות על גבי הפנים. יבלות אלו אינן מהוות סכנה בריאותית והסיבה להופעתן לרוב היא וירוס הפפילומה. היבלות בפנים עשויות להופיע בצורות וגדלים שונים והן מתאפיינות בצורה עגולה בקוטר של 2-3 מ”מ. היבלות מופיעות הן על הפנים והן על הצוואר ובמקרים רבים הן עלולות להיות מדבקות. כאשר היבלות מופיעות בתדירות גבוהה יותר ומתפשטות לאזורים אחרים, עלול הדבר להעיד על כשל כלשהוא במערכת החיסונית. שיטת הטיפול הפופולרית ביותר לצורך הסרת יבלות בפנים היא טכנולוגית הלייזר המותירה את העור חלק, אחיד וללא צלקות. תוצאה חשובה במיוחד כאשר מדובר באזור כה חשוף כמו הפנים.


טיפול הסרת יבלות באיברי המין

יבלות הן נגע עור המהווה מטרד של ממש מבחינה אסתטית אך הן גם עלולות לגרד ולכאוב. יבלות עלולות להופיע גם על איברי המין הן בקרב נשים והן בקרב גברים. יבלות המופיעות על איברי המין קרויות קונדילומות והן נגרמות בשל וירוס הפפילומה האנושי. היבלת מדבקת מאוד ועוברת מאדם לאדם בעת קיום יחסי מין.( שימוש בקונדום אינו מהווה הגנה מלאה בעת קיום יחסי מין). הקונדילומה מופיעה לרוב כמקבץ יבלות על איברי המין ולה מבנים בשרניים רכים למגע בגודל של מילימטרים בודדים בצבע העור. הקונדילומה אינה מהווה סכנה בריאותית אך היא עלולה להוביל לגרד וכאב וכמו כן לגרום למבוכה רבה ותחושת בושה בשל צורת ההדבקה באמצעות יחסי מין, מחקרים רבים הראו שטיפול קונדילומה בלייזר הוא האפקטיבי ביותר והיתרון הבולט שלו שהוא עוצר את התפשטות הנגעים ועוזר למערכת החיסונית להתגבר על נגיף ה HPV הקיים למטופלים בגוף.


טיפול הסרת יבלות בפין

בקרב גברים, מופיעות יבלות הקונדילומה לרוב על שורש איבר המין, סביב העטרה ועל גבי שק האשכים ולעיתים אף בפי הטבעת. כאשר יבלות הקונדילומה מתרכזות באזור השופכה הן עלולות לפגוע ביכולת להטיל שתן בצורה תקינה. הקונדילומה מדבקת ביותר. רוב האנשים הנדבקים בה אינם מפתחים יבלות אך עדיין יכולים להדביק אחרים אך קשה לדעת מי נושא את הנגיף ומי לא ולכן האבחנה נעשית אצל אורולוג. טיפול הסרת יבלות בפין אשר נמצא יעיל ביותר הוא טיפול בטכנולוגית הלייזר. קרן הלייזר יוצרת אידוי של הנגעים מהשורש ומקטינה את הסיכוי לחזרתם באזור. הדיוק של קרן הלייזר מונע פגיעה ברקמות בריאות ומותיר את האזור ללא כל סימן או צלקת.


טיפול הסרת יבלות בפות

בקרב נשים, מופיעות יבלות הקונדילומה בבודדות או במקבץ באזור הפות, המפשעה ופי הטבעת. חשוב לטפל בקונדילומה במהירות משום שזנים מסוימים של וירוס הפפילומה עלולים לגרום לשינויים טרום סרטניים ואצל נשים אף לגרום להתפתחות של סרטן צוואר הרחם. בנוסף, הטיפול המהיר חשוב גם לצורך מניעת הדבקה של בני זוג ולצורך שמירה על האסתטיקה של האזור. טכנולוגית הלייזר מאפשרת טיפול מדויק. קרני הלייזר מאדות את היבלות בדיוק אופטימלי ובכך מונעות נזק לרקמה בריאה.


כל היתרונות של טיפול הסרת יבלות בלייזר

  • מסייע למערכת החיסונית להתמודד עם נגיף ה-HPV ובכך מחזק אותה.
  • מסיר ועוצר את התפשטות הנגעים ביבלות קונדילמה באיברי המין בדרך המהירה ביותר
  • מאפשר להסיר יבלות מכל אזור בגוף וכן לטפל במספר רב של יבלות בטיפול אחד
  • נחשב לטיפול האסתטי הטוב ביותר להסרת יבלות
  • מקסימום דיוק בוויסות עוצמת המכשיר והתאמתו לסוג היבלת ומיקומה למניעת כאבים או סימנים.
  • הטיפול בלייזר הוכח לפי מחקרים קליניים כטיפול המתקדם והטוב ביותר להשוואה לכל סוגי הטיפולים האחרים.
  • הטיפול בלייזר מאושר בכל תקני הבריאות העולמיים והישראלים : CE, FDA, ומשרד הבריאות כטיפול המוכח והטוב ביותר להסרת יבלות.
  • מבוצע במסגרת קליניקה ללא צורך בחדר ניתוח
  • מתאים לכל סוג וצבע עור
  • נחשב לטיפול האפקטיבי והמהיר ביותר להסרת יבלות.

איכות בלתי מתפשרת בפריסה ארצית

סובלים מיבלות בפנים, ברגליים או קונדילומה באברי המין ? המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מזמינים אתכם לפגישה ללא התחייבות וללא תשלום בכל אחת מהקליניקות של הרשת ברחבי הארץ. כאן תוכלו לקבל את כל המידע וההדרכה אודות טיפול ביבלות בלייזר באמצעות מכשירי הלייזר המתקדמים בעולם הפועלים בטכנולוגיה שפותחה במיוחד לצורך טיפול הסרת יבלות, בהתאמה אישית לכל מטופל בהתחשב בכמות היבלות המוסרות, גודלן, מיקומם ונתוניו האישיים של המטופל/ת. טכנולוגית הלייזר עומדת בכל תקני הבריאות העולמיים הנחשבים והיא מאפשרת להיפטר מהיבלות בצורה בטוחה. ברשת אתר דוקטור חן, נותנים עדיפות לטיפול בקונדילומה עם תורים מהיום להיום בכדי לעצור התפשטות הנגעים ולמנוע הדבקה.


אם גם לכם מציקים יבלות ואתם מעוניינים להסיר אותם:


ביעילות ומהירות בטכנולוגיית לייזר מתקדמת בסניף הקרוב לביתכם


לפרטים נוספים וליצירת קשר הקליקו כאן


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר