לא הכיר? מוחמד רמדאן, עומר אדם

מוחמד רמדאן: "לא ידעתי מי זה עומר אדם"

לאחר שהצטלם מחובק עם אדם, הזמר המצרי מגיב לזעם שעורר נגדו במצרים ובעולם הערבי: "אילו ידעתי במי מדובר כמובן שהייתי מסרב להצטלם איתו"

כשאומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, כנראה שמתכוונים לתמונה כמו זאת של עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן, שלא מפסיקה לנפק כותרות. לאחר שזכה לקיטונות של זעם מקרב הקהל שלו ואף הושעה מאיגוד שחקנים בו הוא חבר, כעת החליט הזמר המצרי להשמיע את הצד שלו בסיפור - בפוסט שפרסם באינסטגרם.

"אני מכבד את החלטת האיגוד", פתח רמדאן, "למרות שהסברתי מה התרחש מאחורי הקלעים של התמונה עם הישראלי. הסברתי שלא ידעתי במי מדובר ואילו ידעתי, כמובן שהייתי מסרב להצטלם איתו. בנוסף, המקום שבו הצטלמנו הוא מסעדה ולא מסיבה פרטית. שרו שם שירים באנגלית, צרפתית, ערבית וגם בעברית. מה הייתי אמור לעשות כשהשיר הישראלי התנגן? לעזוב את החברים שלי ולרוץ לבכות במעלית? שהיתי במדינה ערבית והמצב הזה חדש. למרות שהבהרתי לנשיא האיגוד את כל הדברים הללו, מנעו ממני לשחק במצרים".

את דבריו חתם רמדאן בטון ציני, כנראה, כשכתב: "תודה לאיגוד השחקנים, תודה לחברת ההפקה שביטלה את סדרת הרמדאן שלי, ותודה לקהל שלי שלא תומך בי. אני שם את מבטחי רק באל".

כזכור, בתמונה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון, נראים מצולמים יחד אדם עם הזמר המצרי כשהם מחובקים - אקט של קרבה שכאמור לא מצא חן בעיני הקהל של הזמר רמדאן. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו