"המירוץ למיליון": מזל שוובה לא מבין

שוב מריחה לא סבירה, שוב טסטות כל חצי דקה, שוב חזרה על מה שנאמר, שוב חזרה על מה שנאמר • "המירוץ למיליון", התגעגענו, נתראה בפרק הבא

צילום: עדי אורני // אלה ו-וובה

כולנו ידענו יפה מאוד למה אנחנו נכנסים. העונה השמינית של "המירוץ למיליון", עונת ה"אולסטארס", לא באמת שונה מהעונות שקדמו לה: מריחת פרקים בצורה שהייתה גורמת לפיל קוגן (המנחה המיתולוגי של התוכנית בארה"ב) להכחיש את הקשר שלו לתוכנית, שאיבת כל פרט שקשור לחייהם האישיים של המתמודדים, הדגשת הסטריאוטיפ שהוחלט שיאפיין אותם בלי הפסקה ולפחות שלוש טסטות על כל 20 שניות שידור, אחרת לא נדע מה קורה על המסך.

ברוכים הבאים לזחילה למיליון // צילום: עדי אורני
ברוכים הבאים לזחילה למיליון // צילום: עדי אורני

חצי שעה לתוך הריאליטי ו-12 הזוגות עדיין לא הוזנקו. אנחנו עסוקים בקבלת פירוט רב ומורחב לגבי כל אחד מהם, שכולל השוואות מהעונה הקודמת ומשפטי מחץ שיש להם לומר לגבי העונה הנוכחית. "המירוץ למיליון" מורכבת מ-92 אחוזים שעוסקים ברגשות המתמודדים, סיפורם האישי, השערות שלהם לגבי המתמודדים האחרים ו-8 אחוזים של משימה. אבל ידענו את זה כבר, נכון?

במקום לצאת מנקודת הנחה שאנחנו כבר מכירים את המתמודדים מעונות קודמות, וגם אלה שלא זוכרים מי הם יעדיפו לצפות בהם בלי הסטריאוטיפים המונחתים של ההפקה ולפתח עליהם דעה במהלך המשימות, קיבלנו ערבוביה אחת גדולה של המון זוגות שמקשקשים על עצמם ומנסים להגיד דברים מצחיקים ושנונים (למודי ניסיון, הם כבר יודעים איך זוכים בזמן מסך), אבל ברוב המקרים זה לא עובד. ברוב, כי שי ושני בכל זאת מצליחים להצחיק, ו-וובה כל כך תמים וטוב לב, שנראה שהוא היחיד שלא באמת מבין מה צריך לומר כדי להיראות, לכן זה עובד.

תודה על שאתה לא מבין. אלה ו-וובה // צילום: עדי אורני
תודה על שאתה לא מבין. אלה ו-וובה // צילום: עדי אורני

המשימה הראשונה העיפה את הזוגות באוויר כדי להרכיב פאזל מאותיות בפיליפינית עתיקה, אבל לא ריגשה בשום צורה. אולי זה בגלל שבמהלך המשימות הזוגות חוזרים ומסבירים לנו על המשימה פעם אחר פעם. אולי זה בגלל שבמהלך המשימות הזוגות חוזרים ומסבירים לנו על המשימה פעם אחר פעם. דמיינו את המשפט הזה חוזר על עצמו עוד 4-5 פעמים, ונראה אם לא הלכתם באמצע לבדוק מה יש במקרר (אצלי נגמר המיונז), או אם עדיין מעניין אתכם מה עלה בגורלו של הפאזל.

במקום להציף אותנו במידע חסר כל ערך על המתמודדים, הבו לנו קצת רון שחר! תנו לנו עוד קצת מכריזמת האצבעות שלו, תנו לנו עוד הרגשת יציבות של משהו ישן וטוב שלא מנסה להצחיק בכוח. בית, חביתה, קוטג' ישראלי ורון שחר.

במשימה השנייה כבר נכנסים לקצב, כשכמות הטסטות יורדת לשלוש על כל דקת שידור. סוף סוף אווירת חו"ל שכולנו מתגעגעים אליה. דגים מסריחים, מקקים וידיים שנוגעות בדיונון נשמח כולנו לראות, למרות שאף אחד לא נאלץ לאכול את זה. בפרק הבא מבטיחים לנו מריבות אישיות, כי כנראה המשימה עצמה לא הייתה מספקת. האם נצפה בו? בוודאי. כי זה גם הקסם של שעה וחצי שמלאה בסיפורים אישיים ובהיכרות אישית עמוקה עם המתמודדים. רשת, ניצחתם שוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר